Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Van af vanavond de klok op 12/12 gezet!! Ze raken allemaal onderkant van het net! Als het goed is moeten ze nu nog 3 weken vlink groeien en dan lanzaam de bloei in!!zal aardig wat moeten binden buigen en knakken maar dat is juist leuk vindt ik!!ben zo benieuwdt of het wat gaat worden!! 20151219_191510.jpg20151219_191457.jpg20151219_191521.jpg20151219_192049.jpg
Dames hebben ook weer lekker doucheje gehad!! En morgen krijgen ze weer wat lekkers te drinken!!
Goede avond mensen !!
20151221_094852.jpg20151221_094903.jpg
Goede morgen!
wat klemmetjes gehaald bij de action om alles naar beneden te houden!!dit werkt makkelijk en snel en herbruikbaar!!
Je mag die tyrips niet te hard aan trekken, dan kan je je takken niet breken en kunnen de takken nog wat dikker worden.
Je gaat die tyrips toch achterstevoren gebruiken? Niet echt dichttrekken over die tandjes bedoel ik, dan kan je ze gewoon met de hand losmaken in plaats van door te knippen om je takken te kunnen oogsten.
Ik heb een soort tyrips van de aveve, deze kun je gemakkelijk terug vergroten. Weet niet precies de naam, maar het zijn een soort groene flexibele bandjes met gaatjes in die herbruikbaar zijn.
Je kunt ze in mijn verslag wel vinden. Die werken wel handig.
Gister chocolopekush bio gehaaldt in de sjop!! Daar is iemand met passie aan het kweken geweest! Als mijn chocolope daar beetje in de buurdt komt ben ik een blij man!! Echt heel lekker zacht wietje met lekkere na smaak die niet echt kan plaatse!
Het gaat wel oke!! Binden is begonnen en hopen dat ie lekker doorgroeid zo dat de open gaten gevuldt kunnen worden,ben nu de takken de juiste kant op aan het sturen!
Fijne avondt
Mensen!!
Comment