Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

waarom wil iedereen paarse wiet???? als je wiet paars wordt is dit wel tof maar dit betekend (behalve bij sommige soortjes) dat je plant stress heeft gehad. en dit betekend dus dat je wietje ws ook veel minder thc heeft aangemaakt dan zou moeten. ik zeg niet dat het daarom slecht is, maar dat paarse wiet meestal minder zware wiet is... ikzelf heb nog geen enkel soortje geweten die niet paars wordt als hij te koud heeft... heb eens een purple haze gekweekt en de kast op 30-32 graden overdag en snachts 25-30 graden en bij mijn vriend stond dezelfde strain onder 25-30 graden overdag en 17-20 graden snachts. die van hem was bijna helemaal paars zoals ook op het prentje stond en de mijne hadden slechts enkele paarse plekjes.
    maar mijne sloeg wel 2maal zo hard in als je eentje blowde... terwijl het dezelve soort was...
    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

Comment

Hoi wullox
      Ik ben ook geen voorstander van paarse wiet nog nooit een echt lekkere gerookt! Kan ook aan me smaak liggen natuurlijk!! Heb ook wel eens gelezen,dat ze de laatste dagen ijswater geven,dan schijnt ook een blauw/paarsachtige verkleuring te kunnen gebeuren om dat de plant ze budz klaar maakt voor de winter !! Als ik het goed heb hoor!! Nog paar weekjes geduldt voor de schaar er in kan!!
      Volgende ronde wordt denk!!
      Bubbel gummers van huismerk wietzaadjes.nl
      Maar kan zo weer veranderen!
      Fijne avond peepz!!

Comment

Ed, ik geef ze altijd ijswater op het einde en nog nooit paarse wiet gehad.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Ik zij ook dat ik het gelezen had,ooit eens ergens!!wist ook niet of echt waar was dus!! Maar dat het zou kunnen,geloof ik ook wel!!
          Last edited by Ed on grow tour; 4 February 2016, 20:53.

Comment

Zal wel een beetje aan de pheno liggen.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Zo net even terug ziten kijken van hoe en wat!! hoelang ze nu in de zichtbaare bloeistaan! Ik was de kluts ff kwijt hahaha van af de 30ste dec heb zichtbaar witte bollen!!
              Dat betekent dat ik nu in week 6 van me bloei zit en dat ik denk nog week of 3 a 4 moet!! mits ze het volhouden want de herfst is aan wezig! Gelen punt blijven stabiel dat wel, ook wat mooi blad dat van groen naar geel en rood gaat!!
              Zal er morgen foto van maken!
              Ik ga toch echt even schriftje bij de tent liggen en iets meer data bij houden!! al ben ik niet van de cijfers en de somme!! Toch maar echt bij houden wanneer ik wat doe!!
              Last edited by Ed on grow tour; 4 February 2016, 20:59.

Comment

Handig zo'n kweekverslag he?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ja wietefras is inderdaat handig al kan het bij mij geen kwaat om beter op te schrijven wat ik doe al hoef ik dat niet echt te melden!!vindt ik,anders krijg je zo'n verslag van!! Ik geef nu 3 ml dit en 1 ml zus en 4ml zo!!daar vindt ik niks aan!!al is het handig om voor je zelf te weten!!
                  Goede vrijdag
                  Mensen
                  Last edited by Ed on grow tour; 5 February 2016, 19:44.

Comment

Ff vlug paar foto's
                    20160205_210943.jpg20160205_210959.jpg20160205_211018.jpg
                    Zonder flits me batterij was leeg!

Comment

Gewoon ook opschrijven. Zullen er een paar zijn die het saai vinden, maar er zijn er ook zat die het wel graag zien. Zat laatst ook ergens iemand te klagen dat we alleen maar foto's plaatsen en niets zeggen over hoeveel voeding en water de planten krijgen. Als je nou net bezig bent om dat uit te vogelen is het juist heel handig dat mensen wel even aangeven wat ze de planten geven.

Al moet ik zeggen dat ik dat ook nooit doe Zou dat soort dingen eigenlijk ook veel beter bij moeten houden zodat als je een tekort hebt, dat je weet dat je de volgende keer iets meer ergens van moet geven ofzo.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Die dikken lekker aan
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Zonder dat HPS licht zijn de foto's toch wel een stuk mooier. Lijkt nu wel sepia.

Maar buiten dat, mooi veldje. Heb je microscoop ofzo voor de trichomen?
                          [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

@ wietefras liggen wel beetje op de zelfde lijn!

@krankjorem ja klagen doe ik niet hij gaat lekker!

@lp20 met flits is beter ,komt morgen weer!! Ik heb een juweliers loop van 40 x versterkt dus houd me toppen in de gaten!!er zijn een paar toppen die er iets eerder tussen uit geknipt gaan worden omdat die beduidelijk verder zijn als de rest! Zag al milky en lichte amber verkleuring! Deze toppen hebben geen witte haren meer waar sommigen dat wel hebben! Bij deze toppen zit ook het meeste blad verkleuring! En gaat voornamelijk om links onder!!

Comment

En ehhh je Kind LED al besteld?

[COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Nee te druk met werk!moet ook nieuwe aansluitingen maken
                                In de schuur voor wasmachiene gaat wel gebeuren maar waarscheinlijk niet de volgende maar die daar op!!dan heb ik hoop ik ook beetje een stache en dan hoef ik ff niet te kweken en dan kan ik alles rustig overgooien en om bouwen en led in me schuur kom ik warmte te kort dus nog niet nodig om te bestellen!! Maar wees gerust die gaat er echt welkomen hoor!!geduldt is een schoone zaak en als ik over ga doe ik het goed en niet half half zeg maar!! En dat gaat ook weer aardig geldkosten dus!! En als je goed gelezen had!! Staat er ook dat eerst me hok ga bouwen voor me hps heb ik hem goed werkent dan komt me led pas!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zie nu je link pas daar wordt niet zo warm van!! En das ook een rede dat ik ook al heb gezegt dat het zou kunnen veranderen maar ja jij pint me gelijk ergens op vast!! Best vervelende eigenschap maar heb me al meer geirriteerdt over je op merkingen kan aan mij liggen hoor lp20

Comment

Bezig...
                                X