Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Zijn ook nog niet klaar maar die ene gaat wel om voor de zekerheid!! die andere laat ik ook echt wel staan!! Niet alle foto's die maak staan hier op!! ik heb de 30ste dec witten koppen!! als ik tel ik ben 2 dagen in me 6e week dus zekers te vroeg!!maar oogst die ene plant liever ben bang dat als ik hem veel langer laat staan dat ik dan top rot krijg omdat de vergelende blaadjes echt tussen de top komen en dat lijkt mijn niet oke dus! En dan denk ik beter wat oogste dan zo een plant weg keilen!! Of heb ik het helemaal mis!!
    Last edited by Ed on grow tour; 11 February 2016, 09:03.

Comment

patience young padewan!
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Hahahahaha heb ik ook wel!! (beetje) maar op jullie aan raden zal ik hem nog wat tijd gunnen en zien wat er gaat gebeuren!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
        @thugz
        Stukje terug in me verslag! had ik me verkeken inderdaat toen zij ik ook dat op me 6e week zat daar had je gelijk in dat was 6 dagen terug zat toen dus in de 5e week je had gelijk maar nu echt 6 weeken en 2 dagen!
        Last edited by Ed on grow tour; 11 February 2016, 09:52.

Comment

mooi rijp , ik zou ze nog maximaal 1 week geven. weeral sjiek gedan netjes jij komt er wel

Comment

Dank je wel flint na je berichtjes ben ik weer gerust gestelt!!had dus aardig goed gezien! Dat die ene plant al aardig klaar was!
            De plant die zwaar vergeeld is ga ik dan zeker oogst van de week!! Was ook echt al aardig wat amber te zien! de andere laat ik nog even gaan om dat het nog kan!! En de chocolope laat ik zo i zo nog langer gaan!

Comment

hop hop hop,nooit meer naar de shop
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Hahahaha hoppa das nog eens lekker!! Kwam er toch weinig hoor!! rook net ff te veel voor!! @joremkrank

Ned weer klein kijkje genomen de pp zijn aan het foxtailen
                Als een malle!! allemaal nieuwe witte haren en kroontjes (zo noem ik het maar) boven op de toppen!! Dat betekent toch iets van nieuwe bloei? En ook een teken dat ze het naar hun zin hebben? En redelijk op hun end zijn! Zelfs de chocolope kon ik er een paar vinden dus dat gaat lekker!!

Comment

Eens zoeken naar dubbele bloei. Is idd een teken dat de het naar haar zin heeft
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

20160214_192052.jpg20160214_192110.jpg20160214_192211.jpg20160214_192505.jpg20160214_192513.jpg20160214_192303.jpg
                    20160214_192525.jpg
                    Zo laatste on levende lijven pp gaan om vanavondt!!choco's dag er na want dat knip ik niet in avondje weg!! Kan aan komendt weekend de nieuwe er in!!
                    Goede morgen peepz!

Comment

veel trim plezier
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ziet er heel gezond uit. Mag ik vragen waar jij aan die SCROG stalen 'net' komt?

Comment

bekaert draad? De mijne toch. Ziet er gelijkaardig uit.

Comment

@k1 Thanx en ging best lekker eerste drie af!
                            @flamingmango ik heb dat bij groenrijk tuincentrum gekocht! Heb ze in meerderen maten deze is 104 bij 116 geloof ik!! Koste 18 euro maar dat kan ik ook mis hebben!

@vaperke ziet er goed uit toch? En wat is bekaert draad?
                            Ik ben een blij man

20160215_195454.jpg20160215_195503.jpg20160215_195510.jpg20160215_195518.jpg20160215_195525.jpg 20160215_213139.jpg
                            Paar plaatjes van de eerste drie!!
                            Last edited by Ed on grow tour; 16 February 2016, 22:28.

Comment

pantanetgarden.jpg

En ja hoor, ze zien er goed uit!

Comment

@ vaperke ik had dat gaas ook maar das vrij slap en masen zijn 7.5 x 5!
                                Dit gaas is hard en 5 bij 5! Denk dat ie het daarom vroeg!

Hier paar chocolope knip plaatjes!!20160216_203229.jpg20160216_203301.jpg20160216_203306.jpg20160216_203332.jpg20160216_203326.jpg20160216_210501.jpg20160216_212013.jpg
                                Zo dat was t knippen ff paar dagen drogen en dan wegen maar! Ga ver over de 300 gram heen, wat ik eerst dacht en meschien wel over de 600 heen zelfs!! had 6 lagen in me droognet heb hem gevult op gevoel en dat leek op het oog wel 100 g per laag dus nog ff wachten op de uitslag!! Maar blij man ben ik zo i zo
                                Last edited by Ed on grow tour; 17 February 2016, 18:28.

Comment

Bezig...
                                X