Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo het drogen is mij iets te snel gegaan als ik in un toppie knijp vergruist ie zo wat das best jammer maar das dan ook het enige min puntje!! (Afzuiger op 100 % laten staan en 2 dagen er niet geweest!)
Maar goed nu de uitslag
Pp 3 planten 396 gram
Chocolope 2 planten 231 gram!
Das bij elkaar zo'n 627 gram!!
Hoppa,ik zeg mooi gegaan!! Op naar een nieuwe ronde! 20160219_171238.jpg20160219_171722.jpg20160219_172702.jpg20160219_172719.jpg
Ik heb dus net iets onder gram de watt gedraaid om dat me lamp bijna de heletijd op 660 heb gestaan!
Ik kan voorlopig vooruit! Goed weekend peepz:wave
@wietefras echt klunzige fout maar ja das ook menselijk!!
Heb hem nu in de pot zitten' de takjes waaren nog niet helemaal knaperig dus daar zit nog wat vocht in! Ik hoop dat het nog beetje naar buiten zweet en zo toch wat
vocht er in hou!!
Chocolopen zijn beter hoor!
Maar beginners foutje is het wel!!
Heb er een gerookt smaak is zacht al goed te doen!!
Dus ik zal lekker kunnen roken!
De volgende ronde worden bubbelgummers of weer chocolope!! Heb van bijde 10 zaden bestelt ga nu wel 5 of 6 de zelfde planten zetten!!
Ja lekker!!ik zeg de gang er in houden!!
Zit op me zaden te wachten vorige week zaterdag bestelt nog niet binnen!! Vindt vrij lang maar ja ff afwachten nog!!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
De zaden zijn net binnen en kunnen dus door met de volgende ronde!
Dit zijn 10 bubbelgummers en dat gaat hem worden!! 20160220_145726.jpg
Happy weekend!!
Ja vaperke ik vindt echt leuk!! En t lukt ook nog best goed dus dat doet me wel door gaan!!
Thanx K1 score zeer tevreden mee hoop deze ronde het zelfde te draaien!! want meer wordt met deze lamp denk niet dat het mogelijk is!! zal altijd wel rond de 600 zitten denk ik,als alles lekker gaat natuurlijk!
Of word er wel eens 700 of 800 gr onder een 600 wat lamp van daan gehaaldt??
door mensen zoals jouw,en wietas geloof ik,staan er nu zaailingen voor te groeien in me slaapkamerben reuze benieuwd naar hoe chocolope het gaat doen bij mij succes met het rokenhet is geen faciliteren dit verslag,maar aan zetten tot komt toch aardig in de buurt
Comment