Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanx joremkrank
Dat van faciliteren begreep ik niet,maar maak er uit op dat me verslag leuk is toch!? Ben niet zo van de moeilijke worden! Bedankt dat jullie de moeite nemen om mee te lezen!!
Have nice weekend peepz!
Ik heb een soort tyrips van de aveve, deze kun je gemakkelijk terug vergroten. Weet niet precies de naam, maar het zijn een soort groene flexibele bandjes met gaatjes in die herbruikbaar zijn.
Je kunt ze in mijn verslag wel vinden. Die werken wel handig.
Oud bericht, maar ik zie dat het door/met het enthousiasme van Ed weer actueel wordt Die herbruikbare bandjes zijn vaak te vinden onder de naam 'ratte(n)staarten'.
Ja dit zijn zaailingen joremkrank!! Gelijk onder de 600, het is een indica van daar het breede blad het zijn bubbelgummers van wietzaadjes.nl huismerk! Van de 10 waren er 10 ontkiemt!! Alleen trok ik bij een het kapje stuk dus die maar niet geplant!! Staan nu 9 jonkies daar ga ik de beste 6 van af bloeien op me scrog rek!
ohbubbelgum en scroggen? uit stek groeien ze niet snel,en als je de knop op 12 uur zet groeien ze niet lang door.maar we gaan het weer meemaken hierzet gewoon me bank erbij
Thanx joremkrank voor de info,hou ik źeker rekening mee
Gaan 6 planten onder het rek zo dat ik niet heel lang hoef te groeien om vol te krijgen me net staat stuk lager als vorige keer!! En voor de rest wing ik het maar een beetje!
We gaan het zien of het gaat lukken ik heb er vertrouwen in dat het redelijk goed gaat komen!!
Fijne zondag mensen!
Dacht dat lekker ging maar dat valt tegen!! had zaai en stek grond bij intratuin gehaaldt en daar zit dudelijk te veel voeding in allemaal gele blaadjes dus toch niet zo goede keuze maar ja staan nu in biobizz licht mix dus kijke of nog recht trek! Plantjes zijn getopt! Van de 9 zijn en 7 redelijk! 2 kneusjes! Ik kijk het nog ff aan als ik niet tevreden ben begin ik nieuw rondje chocolope want die is toch wel heel lekker om te roken!zal morgen wel ff fotojes maken!
Fijn weekend!
Hier paar plaatjes begindt allemaal wel wat recht te trekken denk dat ze de nieuwe grond stuk fijner vinden maar ze zijn er nog niet helemaal heb paar vergeelde lopblaadje weg gehaald (vreet energie denk ik) voor de rest middelste rij en rechts gaan denk omder t rek linker rij gaan weg!20160313_190158.jpg20160313_190149.jpg20160313_190143.jpg20160313_190133.jpg
Fijne avond!!
Comment