Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag 4 x chocolope dna😊

Om de 2 dagen 700ml
    hier elke dag rond de 250ml
    Leuk dat je nu op week 3-4 bent.
    Ik ben zelf ook een ronde bezig en zit nu aan dag 25 18/6
    ga ook een scrog toepassen
    je moet anders maar even kijken indien interesse.

ronde die nu bezig is

2de ronde

1ste ronde

Grts Amazing

Comment

Dat gaat goed bij je amazing ik ga je volgen!

Comment

@Ed, Of het niets is weet ik niet. je zou er een kweekverslag mee moeten zien of zelf de gok nemen. Probleem is dat je niets hebt aan de specifiacties die ze geven.

Ik zag op een ander forum een kweekje met een leoLED armatuur. Daar zitten kwaliteits componenten in. Bijvoorbeeld nieuw ook een module met dezelfde Cree COBs die ik gebruik. De prijs is er dan alleen wel naar. je legt dan ruim 400 euro neer voor een 125W module die geschikt is voor een 60x60 oppervlak. Ze hebben ook een fram dat je meerdere van die modules kunt combineren. Bijvoorbeeld 4 voor een 120x120 tent. Ik ben met zelfbouw iets van 500 euro kwijt voor 400W.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Thanx wietefras voor je antwoordt!
          Ik ga een kijken naar de leoled kijken merk wel dat dit nog vrij moeilijk gebied is!! En dat er een hoop rommel wordt aan geboden maar ik heb weer wat te zoeken!! Bedankt
          Fijn weekend!

Comment

Ja, de pest is dat ze allemaal liegen als de pest en dat bijna geen enkele led verkoper de echte specfificaties geeft van hun lampen.

Met name de efficientie wordt enorm mee gesjoemeld. Wat je nodig hebt is de PPF als waarde van de totale lichtproductie in umol/s. Het is echter heel duur om dat te meten omdat je dan een apparaat nodig hebt waar je al het licht van het armatuur mee opvangt. Het is veel makkelijker om met een goedkoop lichtmetertje op een bepaalde plek de lichtsterkte te meten. Dat is dan de PPFD in umol/s/m2. Er zit dus slechts een minimaal verschil in de eenheid (umol/s of umol/s/m2) en dat maakt het herkennen lastiger. Het is eigenlijk hetzelfde verschil als tussen de lumen waarde die ze soms op lampen zetten en de lux waarde die je met een simpel lichtmetertje of zelfs je smartphne kan meten.

De truc is dan dat ze die PPFD meten op een plek waar het licht het sterkst is en dan die umol/s/m2 waarde doodleuk vergelijken met de umol/s meting van een HPS lamp. Je kunt je voorstellen dat een laser een enorme intense lichtvlek kan generen, maar dan heb je wel alleen op dat ene plekje veel licht. Met die leds is het vaak net zo. In het midden een hotspot waar ze dan de lichtsterkte meten terwijl de rest van de tent nauwelijks licht krijgt.

Die leoLed verkopers geven exact aan welke leds erin zitten en op welke stroomsterkte, dus dan kun je gewoon met een datasheet van die leds controleren of ze de waarheid spreken. Die geven overigens zowel de PPF als de PFFD waardes. Zo hoort het en op den duur zullen hopelijk ook wel meer dat gaan doen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Er is een helehoop te leren voor mij hahahaha!! kan het denk beter bij muurtjes stuccen houden, maar ik vindt toch intresant!! Heb net zitten kijken op de site van leo leds en dat ziet er ook echt pro uit is wel beetje wat ik zoek!! Een set die je kan uitbrijden wil wel 2 proberen in combie met me hps kijken wat dat doet!! en dan weer ff sparen wat nu vrij goed gaat,hoef geen wiet mee te halen!!
              En dan met de tijd over naar led! Allen kost wel 879 maar ja dan heb je ook wat als het goed is!!��

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Wat plaatjes!!het binden kan bijna beginnen zien er redelijk tot goed uit!!
              20160326_152513.jpg20160326_152525.jpg20160326_152538.jpg

Comment

da gaat hier weer een hennig vol netje worden!!volgend x ga ik ook zeker 2 weken langer groeien maar kon ni anders nu ..gaat lekker hier en zien ook mooi groen.goed bezig!

Comment

20160326_200800.jpg20160326_200803.jpg20160326_200807.jpg
                  Wat is het toch leuke hobby!!

Comment

Ziet er goed uit! 👍

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Comment

Ziet er goed uit Ed!
                      Heb die Leo leds trouwens in actie gezien op een ander forum ook die kerel had een aardig resultaat ook gehaald ermee geloof ik...
                      Gaat lekker je scrog voor de rest leuk man!

Comment

Thanx mannen!!
                        Dat verslag heb ik ook gelezen ziet er veel belovend uit!!

Comment

Het binden is begonnen dit gaat mooi vol rek worden mits alles goed gaat natuurlijk!!
                          Voeding nog niet gegeven alleen afgezuurdt water!!
                          Ze zijn aardig van kleur en staat er naar me zin bij!!
                          Wat foto's
                          20160328_205839.jpg20160328_205830.jpg20160328_205823.jpg20160328_205801.jpg20160327_193221.jpg
                          20160328_115606.jpg
                          En ff lekker dabbie voor slapen gaan

Comment

Dat ziet er goed uit Ed! En de plantjes ook
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

We gaan gestaag door!! Had iets te veel water gegeven dus 8 dagen geen water gegeven!! Nu gaven ze aan dat ze wel wat water luste!! Heb ze klein voedings beurtje gegeven!!
                              +- 5 ltr water
                              5ml biobizz grow
                              5ml biobizz bio haven
                              En afgezuurt naar 6.7!
                              Dat ik um deze keer goed vol ga krijgen, dat zit wel goed gewoon nog ff geduldt!!20160401_200416.jpg20160401_200405.jpg20160401_200355.jpg
                              Fijn weekend peepz!!

Comment

Zal een mooi gevuld netje worden. Jij ook prettig weekend Ed!
                                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Bezig...
                                X