Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanx wietefras!!
Ik heb me leo leds binnen ga het morgen instaleren!!
Er komt mooi licht af vindt ik!! kwa kwalitijt zit het volgens mij wel goed, al duirde het wel wat lang voor ze er waren en de reel waar de lampen aan komen te hangen wordt na geleverdt!! Na het instaleren zal ik foto's maken en soort verslagje maken!! Tot nu is leoled oke!! Goed geholpenen aardige mensen!!
das best leuk in elkaar gezet toch!! Ff speake op ebay
En na maken die handel wel met hulp hoor dus kan niet met de eer strijke na ja kleinbeetje dan!!
Maar het werkt als een malle!!
Fijn weekend!!
Ben benieuwd hoe die Leo leds je bevallen op weedforum had iemand er goede reslutaten mee.
Ik heb zelf een keer een Dexso extractor gekocht die ik nog steeds een keer moet proberen. Daar zou ik eigenlijk ook zo'n vacuum overntje voor moeten hebben lijkt me, maar ik probeer het eerst wel met uitkoken of winterizen.
@wietefras hoop het ook dat de led's gaan bevallen, we zien het snel genoeg,toch!!!
Dexo is wel een schoon produkt dus dat gaat je vast lukken om dat schoon te krijgen en zijn meer wegen naar rome!! Met butaan zou ik het niet roken zonder dat het vacuum getrokken is !! Heb ik wel gedaan maar niet echt zuiver!! Daar heb ik nu geen last meer van!!
Gaat lekker Edtje, leuke kook kunsten ook .
Dat wordt een langere bloeier wat je zegt betreft de bloeitijd nu.
Ach je hebt de tijd, kan je de hobby weer wat rekken .
Moet ik deze er tussen uit als het een herma is??
Kwa bestuifing of wat dan ook!!
Als iemand ff kan helpen??
Of zijn dit hier en daar een verdwaaldt zaadje in aan maak!!
Neen man zover ik het kan zien niet, weed niet of je een banaantje ziet op de foto kan ik geen herkennen. Een banaantje is ookiets anders als en ful hermie, Ik zelf zou er niet echt van waker liggen.
Hoi flintstoned
Me maatje zij ook al van niet!! Zat me weer druk te maken om niks!! Bijna paniek!!
Gelukkig is nie zo dus gewoon door gaan!!! En me eigen ergens anders druk om maken!!
Voor de rest gaat ie goed hoor!!
Goede morgen peepz
Me reel is ook binnen hangt stuk mooier!!
En t lijk of de thc productie toch echt om hoog gaat of het nu de tijd is dat de plant het gaat doen of dat de led daar echt bij helpt!! 20160521_091918.jpg20160521_091928.jpg20160521_091936.jpg
Der zitten wat van zulke toppen bij heel veel blad maar bijna geen bud!! Hoop dat ze beetje dikker worden aan komende weken!!20160521_091959.jpg
Fijne zondag mensen!!
Comment