Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x big bud en 1x blue berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

8x big bud en 1x blue berry

Korting op 420shop
    Yoo hierbij wat fotos van hoe mijn plantjes er gisteren bij stonden. Ik dacht ze misschien morgen in bloei te zetten. Wat denken jullie ervan? Grtzzzz
    Stiritup
    20151110_201650.jpg
    20151110_201631.jpg
    20151108_205020.jpg

Re: 8x big bud en 1x blue berry

't lijkt me wat vroeg, maar als je nog 30cm hoogte hebt en er een 250W boven hebt hangen dan kan het wel, ja.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Danku voor de raad! Ik zal er zeker rekening mee houden. En ik heb nog 1m20 hoogte met een 600W. Straks of morgen nieuwe fotos grtzzz

Comment

Ziezo, wat meer fotos. Zo stonden de dames er gisteren bij. Alles gaat lekker heb ik de indruk de blueberry begint wel al te bloeien, men maat had me niet gezegd dat het een autoflower zaadje was.... de blueberry staat links vanvoor. Denken jullie dat ik hem in de tent moet laten? grtz
        Stiritup
        20151113_183032.jpg
        20151114_174506.jpg
        20151114_174500.jpg
        20151114_174509.jpg

Comment

Dus je hebt die autoflower ook getopt? Bij welke internode? Ik ga er ook zetten en twijfel of ik ze ga toppen of niet. Normaal doen ze dat niet, maar ik ben nogal eigenwijs

Ze moet er niet uit, maar op 12/12 ga je er gewoon iets minder van oogsten. Het lijkt nu wel de moment om over te schakelen.

Comment

Ja ik heb die autoflower ook getopt aangezien ik toen zelfs nog niet wist dat het een autoflower was :p. En als ik me niet vergis heb ik ze allemaal na de derde internode getopt, ik zou voor een autoflower ook niet langer wachten aangezien ze korte groei hebben.... morgen of overmorgen gaat de scrog erin en ik heb ze eergisteren in 12/12 gezet .
            Zou ik die autoflower dat al aan het bloeien is in het midden moeten zette zodat ze zoveel mogelijk licht krijgt, of toch maar de kleinste plant in het midden laten zodat de ze de grotere wat kan inhalen? Grtzzz
            Stiritup!!

Comment

Hier wat nieuwe fotos van hoe de meiden er nu bij staan!! Laat maar weten wat jullie er van vinden grtzzz stiritup!
              20151118_210929.jpg
              20151118_211006.jpg
              20151118_211015.jpg
              20151118_211045.jpg
              20151118_211723.jpg

Comment

Ondertussen al weer een tijdje geleden dat ik nog wat fotos heb laten zien. Hierbij dus wat fototjes van hoe de damens er nu bijstaan
                20151203_180700.jpg
                20151203_180631.jpg20151203_180638.jpg

Comment

Je bent vergeten scroggen :p

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

ik heb geprobeerd om te scroggen maar door groot verschil in grootte van de planten is dat niet helemaal uitgedraaid zoals ik het wou :/ de plantjes vanvoor zijn tamelijk klein gebleven ten opzichte van de rest

Comment

Maakt toch niet uit? Alles wat zo'n 5-6 cm boven het net komt kan je plat leggen. De rest vindt dan zen weg wel. Het net hangt er toch.

Comment

Idd, maar toen ze al een tijdje in bloei stonden zijn de planten in het midden nog enorm gaan groeien ten opzichte van de buitenste, toen kon ik ze niet meer plooien aangezien ik de takken dan gebroken zou hebben.... misschien moet ik best 2 zwakkere lampen plaatsen in plaats van een 600w in deze 120x120 tent.... wat denk je?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

20160104_125909.jpg
                        Op deze foto zie je dat de puntjes van het blad naar boven krullen, de randen van het blad zien ook wat geel maar dat is moeilijk te zien door de lamp.
                        Is dit ten gevolge van het einde van de bloei, of is het een probleem met ph, voedingsstoffen...?
                        Grtzz stiritup

Oh en btw beowulf, je had gevraagd om je op de hoogte te houden van het resultaat van een getopte auto flower, wel ik kan het nu ten sterkste afraden, dat heeft een heel sslecht effect gehad op de opbrengst. Zelf geen 4grammetjes van dat plantje gehaald...

Comment

Die autoflower zal je wel te vroeg geoogst hebben vermoed ik.

Beo lees eens de verslagjes van gamm of nick die doen niet anders dan autoflowers. Het is wel al even geleden dat ze hier nog zijn geweest maar even de zoekfunctie inschakelen.

Op die verslagjes zal je zien dat een af binnen nog helemaal niet zo slecht is zolang je maar weet wat je doet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Te vroeg geoogst denk ik niet, ik heb geoogst toen bijna alle haartjes bruin waren. In het begin ontwikkelde de topjes zich goed, maar dat is heel snel gestopt... ze zijn da wel nog verder gaan rijpen, maar zonder vollume toename... ik heb echter helemaal geen ervaring met autoflowers.

Comment

jonge heb je al geoost? die ziet er wel frosty uit ..

jonge heb je al geoost? die ziet er wel frosty uit ..
                              was dat een gefiminiseerde soort of een af?

Comment

Bezig...
                              X