Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x big bud en 1x blue berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 8x big bud en 1x blue berry

Ja die was gefeminiseerd. Ik oogst normaal gezien eind deze week!! Hier wat meer fotos van 4 dagen gelden.
    20160104_125155.jpg
    20160104_125123.jpg
    20160104_125146.jpg
    20160104_125132.jpg

Comment

Je hebt zeker nog 4 weken te gaan als ik terug kijk naar de foto's die bloeien net 4 a 5 weken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

oh ok ik kan zien wat met de scroggen is gebeurd maar ik moet zeggen dat is een mooje panorama van topjes man..dat is wat je wilt hebben in je tent..een beetje oneven in hoogte maar juist daarom had je moeten genieten van di net..allemaal door de hokjes heen net zoals naaien..nogmaals en terecht hele mooje topjes..sensi seeds?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik ga sws bigbud weer doen in de toekomst asap..big bud zou altijd een van mijn favorite strain zijn respect

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

normaal gesproken zijn de bigbuds wel snel in bloei moet alert zijn nu met de trichomes

Comment

Ze staan nu al 9 weken in bloei, haartjes beginnen mooi bruin te zien! Vlecht jij je plantjes door het net als ze te groot worden? Of trek je de tak gewoon een hokje verder. Ik had gehoord dat het geen goed idee was van je topbud door het net te vlechten, aangezien de kleine zijbuds dan de functie van top bud overnemen en je veel volume verliest op deze topbud...
          De zaadjes komen van bij freeseedsonline. Kheb voor de volgende ronde Powerplant genomen ^^

Comment

Met scroggen bind je alles wat boven het net uit komt over het net heen en vast, je rijgt ze niet door het net.
            Dan krijg je een egaal oppervlak vol toppen. Je blijft ze niet door het net rijgen, omdat ze groeit gaat de plant anders je net optillen
            Dan mis je nooit echt de hoofdtop, omdat die horizontaal op het net zit. Alleen uit die hoofdtop groeien dan meerdere toppen.
            Die toppen kun je allemaal even goed kunt belichten omdat de lamp ongeveer even ver van elke top verwijderd is, en dat is juist het doel.

Een stammetje is nooit te dik, omdat je die al over het net buigt als ze 5cm er bovenuit steekt.
            Als ze toch te dik is, dan kneus je eerst de stengel een beetje door er even in te knijpen/ te masseren en dan leg je ze zo om.
            Nu heb je 1 hoofdtop die op de juiste afstand van de lamp staat, alle andere topjes staan te ver van de lamp en ontwikkelen dus een stuk minder.
            Er staan wel wat mooie scrog verslagen op JD, bijvoorbeeld van Thugz
            QNQ212.jpg QNQ2012143.jpg (ik heb ook wat verslagen met scrog)

Of je kan oogsten bepaal je door naar de trichomen te kijken, niet naar de haren.
            Bovendien heeft een plant geen haar.
            Die autoflower kwam weinig af omdat je ze 4 weken te vroeg geoogst hebt en omdat ze onvoldoende licht kreeg.
            Eerst wachten tot de bloeitijd voorbij is, dat is het aantal weken vanaf je de eerste echte bloei ziet, en vanaf dat moment ga je de trichomen checken.
            Zoals hierboven gezegd, nog niet gaan oogsten nu, ze bloeien pas een week of 5.
            Als ik de foto's terugkijk zie ik zo rond begin december de eerste bloeipruikjes op je foto's.
            (topic over trichomen)

Voila, sorry voor het intermezzo..maar als je iets kunt verbeteren is dat altijd mooi meegenomen toch ?
            Ik spreek ook niet de enige waarheid, maar als ik je aanzet tot overwegen, nadenken en uitzoeken is dat mooi.
            Succes!
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

stiritup normaal gesproken gebruik je een net om te scroggen als je van plan ben om de plantjes te gaan toppen( bv op de 4 de node te toppen ) en dan allemaal door de hokjes vlechten totdat je helemaal vol hebt..maar jij had misch beter een sog kunnen doen..tipje informeer jezelf eerst zo goed mogelijk over de strain die je gaat kweken voordat je gaat beginnen omtrent de lengte want dat is zo van belang binnen..ik heb zelf ook die probleem met zelfs een soort strain die 2 phenotype heeft een kort en een lange maar je kan mij verslag volgen dan zie je wel

Comment

Okeej! Thx souljah!
                En jij ook bedankt voor de info QNQ, het is meer dan welkom en idd bijleren is altijd fijn en idd de eerste bloeiverschijnselen zijn ontstaan rond 26 november! Volgens jou moet ik dus nog w8en voor de oogst, dan zal ik dat zeker doen en beginnen letten op die trichomes waar ik trouwens nog helemaal nooit van gehoord had :p moet ik dan helemaal niet kijken naar die "haartjes" (ken de naam niet) die bruin worden? Had gehoord dat je problemen kan krijgen met schimmels en dergelijke als je wacht tot deze allemaal bruin zijn.
                Thx voor de link naar de thrichomen topic, na een eerste kijkje ga ik voor milky/cloudy! Heb graag een up/high effect! Peace en nogmaals bedankt, alle tips en trics zijn meer dan welkom!!

Comment

Haartjes zijn zeker geen indicatie om te gaan oogsten.

Je zal een loep of microsscoopje nodig hebben om de trichome's te bekijken. Of als je een goede smartphone hebt kan dat ook goed inzoemen op de top dan zie je ze wel verschijnen

Comment

Allright man! Ik ga voor de loep!! --> oldschool haha

Comment

Heb wat fotos genomen van het bladprobleem waar ik al een aantal dagen mee zit. Ik dacht mss dat het aan kalium of calcium kon liggen, of mss overbemesting? Laat alvast weten wat jij ervan denkt!!
                      Grtzz stiritup!
                      20160108_121143.jpg
                      20160108_121118.jpg
                      20160108_121050.jpg
                      20160108_121045.jpg
                      20160108_121028.jpg
                      20160108_121008.jpg

Comment

kanjer..eerlijki gezegd van wat ik daar zie gaat het om een beetje overfeeding al geeft overfeeding meestal de tekens aan het punt van de blaadje( verbrand) wat daar niet de situatie is maar wat mij het aandacht trek is ik denk dat je zeker klaar ben om te oogsten..kijk als je 20 % van de trichomes beetje honig achtig eruit sien dan ben je klaar voor een goeje oogst,,ander verlies je kualiteit..ziet er wel erg rijp uit...man geszonder dan dat krijg je gwn niet ..en vooral in zon laatste uren voor oogst..gaaf man

Comment

De trichomes kan je toch niet zien op dezr fotos? :p ze zien er wat wit uit. Volgens qnq en thugz moest ik toch nog een hele tijd wachten voor ik ging gaan oogsten... nu weet ik het ook niet meer hahaha.
                          Overvoeding zou kunnen, maar dat blad dat zowat zwart word en het andere dat geel kleurt in het midden, dat zijn toch tekens van een andere oorzaak niet?

Comment

natuurlijk moet je een eye loop hebben..ik heb zelf een 30x21mm loop,,wat scherper is ook beter..waaar ik van komt zeggen de beste growers altijd een beeetje veel oberfeeding is altijd goed alleen ik hou niet van te veel voeding (persoonlijk), die dingen zien er bijna klaar uit man..ik bedoel kan je dat niet zien?

Comment

Ja dat vond ik persoonlijk ook! Maar toen zij qnq dat dit nog verre van klaar was en ik weet dat hij heel wat ervaring heeft, wat niet mijn geval is! :p

Comment

Ze zijn idd nog lang niet klaar nog zeker 3 a 4 weken

Comment

Bezig...
                                X