Nou beste mensen
Mijn Eerste Verslagje Begint vandaag 3 December
Plantjes staan nu 5 dagen in Progator 64
ik heb me de afgelopen maanden goed ingelezen over het indoor kweken en heb gekozen voor een compleet Tentje
heb alle plantjes uit zaad
16 stuks
Zijn allemaal uitgekomen Staan nu 5 Dagen in Progator 64 18/6 onder een Hydro marss 300 Watt
heb ze pas 2 x water gegeven en mijn vraag hoe komt het dat het steeltje zo lang word voordat het blaadje tevoorschijn komt
is dat door de soort of gwn lekker laten groeien
Geef ze niet super veel water aangezien ik onder ledd kweek en de verdamping heel anders is als onder hps
ik Ga kweken in een
Growlab GL145 145 x 145 x 200 cm
alle benodig heden zitten hierbij alleen leveren ze zonder led dus Heb ik nog een Compleet setje 600 Watt Hps der bij voor de volgende Kweek
Foto`s komen nog moet alles nog ondervinden in dit forum
Commentaar Advies Alles is welkom
Mijn Eerste Verslagje Begint vandaag 3 December
Plantjes staan nu 5 dagen in Progator 64
ik heb me de afgelopen maanden goed ingelezen over het indoor kweken en heb gekozen voor een compleet Tentje
heb alle plantjes uit zaad
16 stuks
Zijn allemaal uitgekomen Staan nu 5 Dagen in Progator 64 18/6 onder een Hydro marss 300 Watt
heb ze pas 2 x water gegeven en mijn vraag hoe komt het dat het steeltje zo lang word voordat het blaadje tevoorschijn komt
is dat door de soort of gwn lekker laten groeien
Geef ze niet super veel water aangezien ik onder ledd kweek en de verdamping heel anders is als onder hps
ik Ga kweken in een
Growlab GL145 145 x 145 x 200 cm
alle benodig heden zitten hierbij alleen leveren ze zonder led dus Heb ik nog een Compleet setje 600 Watt Hps der bij voor de volgende Kweek
Foto`s komen nog moet alles nog ondervinden in dit forum
Commentaar Advies Alles is welkom
Comment