Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek Indoor K5 Kind Led 1000 Watt + 300 Watt hydro marss voor de groei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste Kweek Indoor K5 Kind Led 1000 Watt + 300 Watt hydro marss voor de groei

20151220_160426.jpg20151220_160419.jpg20151220_160434.jpg20151220_160458.jpg20151220_160504.jpg20151220_160515.jpg

Effe een kleine update ik vind dat ze er steeds slechter uit gaan zien en ze vallen ook zo om iemand Advies ?

Comment

Re: Eerste Kweek Indoor K5 Kind Led 1000 Watt + 300 Watt hydro marss voor de groei

Als ik lees hoe laag je zat/zit met je ph waarde op aarde dan ga ik er vanuit dat dit de gevolgen zijn.
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Nja, verbanding is het lastigst om tegen te gaan eens je daarmee begonnen bent. Je kan gewoon water geven zonder voeding met een ph van 6, hopen dat ze nog gaan bijtrekken. Maar de eerste dagen gaat die verbranding nog gewoon door. Dat herstel je niet op een paar dagen, dat kan goed twee weken duren.

Voedingsschema's zijn onzin! Kijken naar je planten is de boodschap en in de eerste drie weken hebben ze nauwelijks iets van voeding nodig. Zelfs lightmix is voldoende. Je kan wachten met bijvoeden tot de onderste twee blaadjes geel geworden zijn. Allemaal ook wat afhankelijk van de potgrootte, maar zelfs in literpotjes light mix hebben ze de eerste twee weken niks nodig.

Comment

Inderdaad een tijdje water geven zonder voeding. Misschien ook een keertje iets natter zetten, dat verlaagt de EC ook wat. Als de aarde droog staat dan hou je alleen de zouten over en dat verhoogt de EC.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

Datisweleenhooptekstnaelkaarhoor.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

excuses, probeerde het mooier neer te zetten maar lukte niet...

Comment

voorgorie 2.jpgvoorgroei 1.jpg dag beste mede Cannabis Gebruikers ik heb al weer een tijdje niks laten horen omdat ik aardig druk was met mijn kleintjes zo als jullie kunnen zien heb ik het 1 en ander verandert en het gaat nu stukken beter heb een voorgroei kast gemaakt met 2x75w van Mammoth Werkt zeer goed daarbij heb ik ook deze 3 kleintjes er bij Genaamd Purple power ben zeer benieuwd hoe die word groeid als kool zie foto`s hier onder 7 dagen oud dan staat er nog 1 Candy Kush tussen waarvan ik er 2 had maar helaas 1 is gesneuveld geprobeerd te redden maar helaas vond het verspilde tijd dus heb hem maar weggedonderd dat is de langste die er tussen staat in de kast
                  candy kush.jpgcandy 3 x purple.jpg

Nu komen we bij mijn mooie tentje heb een softbox gehaald aangezien de buisventilator naar mijn zin teveel herrie maakt en der kwam ook nog is bij dat ze me de verkeerde filter hadden gegeven dus het zou toch niet werken heb van de buisventilator een invoerventilator van gemaakt die rechstreeks koude lucht van buiten pak en rechstreeks in mijn tent gooi vinden ze heerlijk ze groeien als kool had in het begin effe een klein foutje gemaakt door bloei voeiding te geven maar hier zijn ze gelukkig weer helemaal van opgetrokken na 2 weekjes normaal water zonder voeding te geven ook heb ik een Cli-mate control gehaald bij greensell echt een aanrader btw Zeer vriendelijke mensen

ook ben ik van de Kind Led afgestapt en heb ik er een normale 600 watt hps in gehangen op een vsa lumatek werkt naar mijn zinnen toch veel beter als ik zie hoe ze groeien heb nog wel een hydro mars draaien in een zelfgebouwde kast wil toch effe kijken hoe en wat wie weet ga ik als nog me kind led gebruiken bij de afbloei en kijken of ik daar meschien verschil mee maakt voor mij is dit allemaal uitproberen en testen zelf geen ervaring er in dus ben benieuwd wat de mensen op dit forum er van zeggen ^^
                  my little ones.jpgowyeah.jpgprobleemloos 2.jpg
                  probleemloos1.jpgnieuwe box.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

voorgorie 2.jpgvoorgroei 1.jpg dag beste mede Cannabis Gebruikers ik heb al weer een tijdje niks laten horen omdat ik aardig druk was met mijn kleintjes zo als jullie kunnen zien heb ik het 1 en ander verandert en het gaat nu stukken beter heb een voorgroei kast gemaakt met 2x75w van Mammoth Werkt zeer goed daarbij heb ik ook deze 3 kleintjes er bij Genaamd Purple power ben zeer benieuwd hoe die word groeid als kool zie foto`s hier onder 7 dagen oud dan staat er nog 1 Candy Kush tussen waarvan ik er 2 had maar helaas 1 is gesneuveld geprobeerd te redden maar helaas vond het verspilde tijd dus heb hem maar weggedonderd dat is de langste die er tussen staat in de kast
                  candy kush.jpgcandy 3 x purple.jpg

Nu komen we bij mijn mooie tentje heb een softbox gehaald aangezien de buisventilator naar mijn zin teveel herrie maakt en der kwam ook nog is bij dat ze me de verkeerde filter hadden gegeven dus het zou toch niet werken heb van de buisventilator een invoerventilator van gemaakt die rechstreeks koude lucht van buiten pak en rechstreeks in mijn tent gooi vinden ze heerlijk ze groeien als kool had in het begin effe een klein foutje gemaakt door bloei voeiding te geven maar hier zijn ze gelukkig weer helemaal van opgetrokken na 2 weekjes normaal water zonder voeding te geven ook heb ik een Cli-mate control gehaald bij greensell echt een aanrader btw Zeer vriendelijke mensen

ook ben ik van de Kind Led afgestapt en heb ik er een normale 600 watt hps in gehangen op een vsa lumatek werkt naar mijn zinnen toch veel beter als ik zie hoe ze groeien heb nog wel een hydro mars draaien in een zelfgebouwde kast wil toch effe kijken hoe en wat wie weet ga ik als nog me kind led gebruiken bij de afbloei en kijken of ik daar meschien verschil mee maakt voor mij is dit allemaal uitproberen en testen zelf geen ervaring er in dus ben benieuwd wat de mensen op dit forum er van zeggen ^^
                  my little ones.jpgowyeah.jpgprobleemloos 2.jpg
                  probleemloos1.jpgnieuwe box.jpg

Comment

De kleur wit lol.

Comment

Wit

Lekker lappie tekst. Da's een reden waarom ik geen boeken lees.
                      Af en toe eens een paar keer op de enter drukken helpt ongelofelijk voor de leesbaarheid.

Bij de weg...die kartonnen potjes waar je in gestart bent zijn niet zo geschikt.
                      De wortels groeien daar heel moeilijk doorheen, dat zou ook best wat problemen kunnen veroorzaken.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

HPS FTW, dus ?

Comment

en daar bedoel jij mee?

Comment

Dat je dezelfde toppen kan kweken aan de helft van het wattage van die 1000 watt led.

Comment

FTW = For The Win.
                              Omdat je overgestapt was naar de HPS en daar mooie toppen onder vandaan haalt ?
                              Of ben je terug naar LED gegaan ? Ik mis een stukje in je verslag zeg maar, dus ik weet niet wat je nou gedaan hebt.
                              Maar toen ik de foto's zag dacht ik "dat zal toch wel van de hps zijn?"

Comment

Bezig...
                              X