Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x AUTO AK 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x AUTO AK 400W HPS

Korting op 420shop
    Hola forumleden!
    Ik ben nieuw op dit forum en start hier graag een kweekverslag.

Setup,

-Secret jardin dr60, 60x60x170.
    -VSA+400w HPS + cooltube.
    -Davin dv12 tijdklok.
    -Afzuigkist van het huis, afzuigcapaciteit onbekend.
    -Pc fan actieve inlaat.
    -Hortimeter thermometer.

Zaad. Aarde. Voeding.

-3x Auto AK, seedbank: wietzaadjes.nl
    -B'cuzz janeco lightmix.
    -plagron 100%terra

Ik ben nieuw op dit forum en dit wordt ook mijn eerste kweekverslag, wel heb ik 1 keer eerder een binnen grow gefinished.
    Dit waren 2x Amnesia auto's van RQS met een droge opbrengst van 80gr met dezelfde setup.

Lets start the AK

Ik heb 3x AK's in vochtig toilet papier ontkiemt, dit heeft ongv 48 uur geduurd voordat ze alle 3 uitkwamen.
    Daarna zijn ze direct in hun eindpotten gegaan, formaat potten zijn 2x 25L 1x18L.
    Ze zijn nu sinds gisteren ochtend alle 3 boven, ik zal vanavond even foto's maken want de lamp staat nu aan en dat maakt karige beelden.
    Het was een tijd geleden dat de lamp is aangegaan dus schrok gisteren even, de thermometer stond op 31 graden maar was vergeten de thermometer in de schaduw te zetten
    Tot zo ver even mijn verslag, vanavond meer!

Tot slot nog even een foto van me vorige kweek.
    Attached Files

Re: 3x AUTO AK 400W HPS

Ik zie bij je setup nergens een koolstoffilter staan?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Hola forumleden!

Sorry dat ik wat later ben met wat te posten, De three little birds zijn nu 3 dagen boven, en ze doen het prima naar mijn mening. Ik geef om de dag wat power roots mee en verder niets, er zit genoeg voeding in de lightmix voorlopig.
        Ik heb even zitten denken en ben van plan om een nieuwe bulb te kopen. Mijn huidige bulb heeft 3 rondes(1 van mij en 2 bij n mate) gedraaid en denk dat die in lumen is afgenomen. Ook is mijn huidige ph meter kapot dus daar zal ook een nieuwe voor in de plaats moeten komen dus volgende week even langs de growshop.

@thugz, klopt idd, die ga ik ook zeer binnenkort aanschaffen. Ik heb er een van Can die er 3 rondes op heeft zitten, 2 autoflowers 1 regulier. Dus ik denk niet dat die nog goed functioneerd. Ook is die te groot voor mijn mini tentje.

Zoals beloofd wat foto's
        Tussen de tent en VSA zit trouwens 12 cm dus de tent wordt niet heet.

Greetz,
        KF
        Attached Files

Comment

Comment

Thanx voor je reactie FlintStoned,

Past idd maar net haha, Ik ben overtuigd en ga zsm een nieuwe bulb aanschaffen. Er staat een snijplankje in de pot om het plantje waar de ventilator direct op mikt te tackelen. hierdoor staat er geen directe wind tegen het plantje. Ik had deze even weggehaald voor de foto;}

Ook zit ik te denken om misschien te scroggen, aangezien ik zo'n kleine ruimte gebruik. Dit zal helemaal nieuw voor mij worden dus zal me er komende tijd in gaan verdiepen.

Tot slot, plantjes gaan rustig door en vertonen nog een afwijkingen. Ik zal weer foto's plaatsen wanneer er meer te zien is!

Fijne zondag everybody!

Greetz,
            KF

Comment

Ziet er klein maar fijn uit
              ik had een vraagje over je vorige kweek
              wat voor zaadjes waren dit en hoeveel had je er in je tent staan ?
              Was je tevreden van het effect en de geur van je buds dat er vanaf kwam ?

Mvg highsmoke
              Last edited by highsmoke01; 6 December 2015, 21:17.

Comment

Hola guys!

Sorry dat ik even afwezig ben geweest, @highsmoke, in mijn info staat dat ik 2x amnesia's had maar dat is een vergissing van me. Vorige kweek waren 2x Northerlights auto's van Royal queen seeds. Als ik eerlijk ben viel het suiker op de toppen een beetje tegen, wel was de geur na het curen prima en het effect erg leuk.

Nu even wat info over mijn huidige kweek, de kleintjes zijn nu 6 dagen boven. Sinds vanmorgen viel mij jammer genoeg wat verontrustends op. Een van de plantjes * de achterste van de drie* vertoont wat mankementen. De blaadjes zien er wat droog en misvormt uit. Ik heb geprobeerd hier wat duidelijke foto's van te maken maar erg scherpen foto's maakt me telefoon niet. Ik moet eerlijk zeggen dat de temp met lamp aan wel is op de 29.5 is gekomen en lamp uit wel eens op 16.9 graden. Dit is alleen niet vaak voorgekomen en de andere plantjes vertonen deze kwalen niet. De lamp heb ik nu ook op 50cm gehangen ipv 40, hoop dat dit effect heeft!

Greetz,
                KF
                Attached Files

Comment

Zo, die groeien mooi! Ik schuif ff aan [emoji6]

Verzonden vanaf mijn iPhone 7

Comment

Geen idee of die 1 die wat mankementen heeft volop lucht krijgt van je ventilator het kan daar aan liggen ik ben dit niet zeker

Mvg highsmoke

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Niet rechtstreeks op de plantjes blazen, dat doet niemand hier omdat ze daar niet tegen kunnen.
                      Het kan door de tocht komen, daar kunnen ze niet tegen namelijk, of het is een mongooltje.
                      Indien A. dan worden de volgende blaadjes beter als je ze niet op de tocht zet.
                      Indien B. wordt ze niet beter en zal de oogst ook minder zijn dan de andere twee.
                      --- ik neem aan dat je nog geen voeding geeft, toch ? (anders kan dat ook de oorzaak zijn)

Als ik eerlijk ben viel het suiker op de toppen een beetje tegen
                      Als je suiker wil kweek je de verkeerde plantjes.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanx everybody voor jullie reacties!

Haha, dacht dat dit het suikerbieten forum was QnQ?

Nee zonder gekheid, bedankt voor je duidelijke reactie, Het zal idd aan de tocht hebben gelegen. Ik heb nu de ventilator omgedraaid zo dat die in de tenthoek uitblaast. Ook staan er 2 plankjes in de potten die harde luchtstroom tackled. Ik heb ook al een aantal dagen geen afgezuurd water gegeven maar gewoon kraanwater, met om de dag power roots en nog geen voeding uiteraard. Ik krijg morgen als het goed is mijn nieuwe ph meter binnen!
                        Ik zal morgen wat nieuwe foto's plaatsen, hopen dat de nieuwe bladeren er beter uitzien!

Greetz,
                        KF

Comment

Hola everybody!!

Slecht nieuws! Me kleintjes gaan niet heel lekker... hoopte dat het aan de tocht zou liggen, immers denk ik dat dit het niet is aangezien het probleem zich voortzet. Ik heb een nieuwe ph meter aangeschaft, adwa ad100. Ze krijgen alleen afgezuurd water met wortelstimulatie. Ik heb een relatief lage LV mss dat dit het probleem veroorzaakt. Ik zal wat foto's droppen.. wie weet dat jullie een idee hebben!

Fijne avond!
                          Greetz,
                          KF

uploadfromtaptalk1450126519773.jpguploadfromtaptalk1450126570704.jpguploadfromtaptalk1450126613540.jpguploadfromtaptalk1450126673531.jpguploadfromtaptalk1450126710277.jpguploadfromtaptalk1450126748636.jpguploadfromtaptalk1450126373569.jpguploadfromtaptalk1450126422328.jpguploadfromtaptalk1450126468142.jpg

Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

Comment

@QnQ ik wou nog even toevoegen dat ik jou mening niet betwijfel. Alleen ik heb geprobeerd de directe luchtstroom te tackelen doormiddel van die snijplankjes en het probleem zet zich nogsteeds voort. Maar ik zal het wel helemaal mis hebben xD. Ben tenslotten geen ervaringsdeskundigen.

Greetz!!!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

Comment

Ik ben ook niet boos heh, ik zeg altijd gewoon wat ik denk (sommigen kunnen dat slecht hebben helaas), strijd met open vizier en verwacht dan ook 'n reactie.
                              Als je kijkt naar de randjes van het blad, dat die een beetje omhoog vouwen, dat doet ze om de verdamping te beperken.
                              De kunst is nu om uit te vinden waarom ze de verdamping wil remmen.

Ik vind ze er niet slecht uitzien hoor.
                              Die minieme probleempjes gaan ze niet dood van.
                              't Is meer een beetje finetunen.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X