Hola forumleden!
Ik ben nieuw op dit forum en start hier graag een kweekverslag.
Setup,
-Secret jardin dr60, 60x60x170.
-VSA+400w HPS + cooltube.
-Davin dv12 tijdklok.
-Afzuigkist van het huis, afzuigcapaciteit onbekend.
-Pc fan actieve inlaat.
-Hortimeter thermometer.
Zaad. Aarde. Voeding.
-3x Auto AK, seedbank: wietzaadjes.nl
-B'cuzz janeco lightmix.
-plagron 100%terra
Ik ben nieuw op dit forum en dit wordt ook mijn eerste kweekverslag, wel heb ik 1 keer eerder een binnen grow gefinished.
Dit waren 2x Amnesia auto's van RQS met een droge opbrengst van 80gr met dezelfde setup.
Lets start the AK
Ik heb 3x AK's in vochtig toilet papier ontkiemt, dit heeft ongv 48 uur geduurd voordat ze alle 3 uitkwamen.
Daarna zijn ze direct in hun eindpotten gegaan, formaat potten zijn 2x 25L 1x18L.
Ze zijn nu sinds gisteren ochtend alle 3 boven, ik zal vanavond even foto's maken want de lamp staat nu aan en dat maakt karige beelden.
Het was een tijd geleden dat de lamp is aangegaan dus schrok gisteren even, de thermometer stond op 31 graden maar was vergeten de thermometer in de schaduw te zetten
Tot zo ver even mijn verslag, vanavond meer!
Tot slot nog even een foto van me vorige kweek.
Ik ben nieuw op dit forum en start hier graag een kweekverslag.
Setup,
-Secret jardin dr60, 60x60x170.
-VSA+400w HPS + cooltube.
-Davin dv12 tijdklok.
-Afzuigkist van het huis, afzuigcapaciteit onbekend.
-Pc fan actieve inlaat.
-Hortimeter thermometer.
Zaad. Aarde. Voeding.
-3x Auto AK, seedbank: wietzaadjes.nl
-B'cuzz janeco lightmix.
-plagron 100%terra
Ik ben nieuw op dit forum en dit wordt ook mijn eerste kweekverslag, wel heb ik 1 keer eerder een binnen grow gefinished.
Dit waren 2x Amnesia auto's van RQS met een droge opbrengst van 80gr met dezelfde setup.
Lets start the AK
Ik heb 3x AK's in vochtig toilet papier ontkiemt, dit heeft ongv 48 uur geduurd voordat ze alle 3 uitkwamen.
Daarna zijn ze direct in hun eindpotten gegaan, formaat potten zijn 2x 25L 1x18L.
Ze zijn nu sinds gisteren ochtend alle 3 boven, ik zal vanavond even foto's maken want de lamp staat nu aan en dat maakt karige beelden.
Het was een tijd geleden dat de lamp is aangegaan dus schrok gisteren even, de thermometer stond op 31 graden maar was vergeten de thermometer in de schaduw te zetten
Tot zo ver even mijn verslag, vanavond meer!
Tot slot nog even een foto van me vorige kweek.
Comment