Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x AUTO AK 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3x AUTO AK 400W HPS

Wat is de RLV. Ik heb zoon gegolfd blad bij zaailingen vaak als mijn klimaat qua RLV niet op orde is. Zaailingen doen het het beste bij een RLV tussen de 40% en 60 %

Comment

@QnQ haha dat is mooi thanx voor je meedenken. Ik ga proberen me RLV omhoog te krijgen in deze groeiperiode. Heb het geprobeerd met natten handoeken en bakjes water, dit had vaak maar 2 % veschil en moest ik om de 2 uur de handoek weer nat maken en dat is niet mogenlijk ivm werk. Ik zit dus te denken om een luchtbevochtiger aan te schaffen maar ben erg beperkt in me ruimte dus zal hier even goed over moeten brainstormen.

@FlintStoned, Momenteel zit te RLV rond de 35/40% die 40 is na de watergift.

Thanx guys!

Greetz,
      KF

Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

Comment

40% is al aan de lage kant, verklaard wel het golvende blad. Mijn ervaring is dat ze hier wel overheen groeien dus geen rede tot paniek. Als ze wat groter zijn kunnen ze die LV van 30 a 40% wel hebben.

Comment

Thanx! Stelt me gerust Ik was net even bij me schoonmoeder, en zag ergens op een kast een luchtbevochtigertje staan haha. Gevraagd of ik deze kon lenen voor paar weekjes om even uit te proberen. Onder het vehaal dat we zo'n drogen lucht in ons appartement hebben en we er mss zelf een willen aanschaffen xD Ik heb dus nu een klein luchtbevochtigertje alleen deed zei er altijd een olietje doorheen met n geurtje. Ik heb hem geprobeerd schoon te maken maar ruik het nogsteeds... ben dus een beetje bang om hem in de tent te zetten, straks killed dat geurtje me kleine meiskes! Wat denken jullie? xD

Dit is de troep die ze er altijd in deed!

Comment

Omdat je de kweekruimte afzuigt is de RLV omhoog krijgen niet zo eenvoudig. Zelf zou ik zoon ultrasone verdamper in de ruimte zetten waar het hok/tent staat en niet in het hok/tent zelf.

Waterverdampers op je radiators hangen enz. De RLV in je gehele huis moet in feite omhoog. In een hok waarvan je 3 x per minuut de gehele lucht ververst is het bijna ondoenlijk om via verdampers de RLV boven de 40% te krijgen als je intakelucht RLV 30% of lager is.

Comment

Idd klopt wat flintstoned zegt wanneer nieuwe fotos ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
              Last edited by highsmoke01; 25 December 2015, 06:35.

Comment

Sorry voor dubbelpost gsm blijft hangen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

Merry christmas everyone!!!

Een mooie dag om eens wat nieuwe foto's te droppen. De dames zijn nu 24 dagen oud en doen het volgens mij wel prima, op 1 damen na die wat verschijnselen van claw laat zien. Ik heb wat moeite om ervoor te zorgen dat er geen harde luchtstroom van de ventilator opkomt. Ze krijgen nu 3x per week 10 ml plagron grow en geef nog 3 x per week wat power roots mee.

Misses claw

Hele fijne dagen iedereen!!

Greetz,
                  KF

Comment

Ps: ik geef 3x 10 ml voeding per week verdeeld over de 3 plantjes. Dus niet 10ml per plantje.
                    Fijne avond!

Greetz,
                    KF

Comment

Beste forumleden,

Even een klein verslagje, het wordt onderhand flink vol in mijn kleine tentje. De plant die in het begin het slechts ging steekt nu een stuk uit boven de rest. Hoop niet dat die nog veel langer wordt ivm de lamp hitten.

Ik zie wat verbrande bladpuntjes dus ik geef even alleen afgezuurd water.
                      Verder zie ik soms wat druppels vocht op de bladeren, heb hier het een en ander over gelezen en laat dit maar voor wat het is.

De lv is wel flink gestegen(48/55%) zonder dat ik hier echt wat aan heb gedaan, hoop dat ik hier in de bloei niet mee in de problemen kom.

Ook zijn de eerste bloeiverschijnselen te zien!

Lengte verschil

De kleine met erg veel blad, heeft nog geen bloeiverschijnselen

Greetz,
                      KF

Comment

Ps: excuses voor de gedraaide foto's, ik maak ze direct via de tapatalk app. De foto's die ik schiet neem ik allemaal rechtop dus snap niet helemaal dat ze er zo inkomen!

Comment

Ze zien er volgens mijn (bescheiden) mening wel goed uit.
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

volgens mij ook
                            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Thanx guys! Ze knallen nog lekker door, hoop dat ik niet in de problemen kom kwa hoogte.. vanaf morgen gaat de klok op 12/12 ook al is 1 van de damens nog niet echt aan het bloeien het zijn toch autoflowers.

Denk dat die plekjes komt door vocht wat soms op de bladeren zit.

Verder heb ik niet zoveel te melden xd

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!!!

Greetz,
                              KF

Comment

Beste forumleden het is weer tijd voor wat info.
                                De dames zijn een maandje oud en 2 van de 3 staan een klein weekje in bloei. Ik vind het opvallend dat 1 plant nog niet echt bloei laat zien.
                                Ook ga ik volgende kweek maar 2 ipv 3 plantjes zetten ivm gebrek aan ruimte, ik ben van plan om wat te gaan snoeien binnekort om wat meer licht bij de topjes te laten komen. Is dit aan te raden?
                                Het valt me ook op dat het niet erg ruikt in me tent en ik zie helemaal geen thc op de topblaadjes. Bij me vorige kweekje had ik dit wel in stadium, zal wel aan het zaad liggen. Ik heb 2 dagen geleden 8ml plagron bloom mee gegeven verdeeld over alle dames.Maar ik zie aan de bladpuntjes dat dat wat zwaar valt.

Hier volgen wat foto's.

Dit is de kleinste die nog niet echt bloei laat zien.

Ze is nogal wat vreemd kwa bladstructuur dit zal wel aan gebrek van ruimte liggen. Ze staan erg op elkaar gepropt.

Hier de andere 2 die in bloei staan.

Topblaadjes zien er wat rommelig uit

Deze heeft daar minder last van

Op de laatste foto is duidelijk te zien hoe druk het is als ze alle 3 in de tent staan.

Fijne weekend nog!

Greetz,
                                KF

Comment

Bezig...
                                X