Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x AUTO AK 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3x AUTO AK 400W HPS

Mooi hoor! Creatief geplaatst haha.

Plantjes hebben het warm

Comment

Mooi kweeklogje en vlotte plantjes. Gaat lekker .

Comment

Thanx voor jullie reacties El Terrible en BigMart! Sorry FlintStoned dat ik niet meer had gereaggeerd op jouw post, vergeten in de drukte die week.

De plantjes zijn nu 34 dagen boven de grond, waarvan 2 dames nu 10 dagen bloei laten zien. Het vreemde is dat het andere plantje dat nogsteeds niet laat zien. Je zou toch verwachten dat daar niet zoveel verschil tussen hoort te zitten, zaadleverancier vermeld dat ze 10-11 weken nodig hebben tot oogst.
        De klok staat nu ook al 7 dagen op 12/12 maar zie geen verandering bij het plantje. Iemand tips wat ik hiernee het beste kan doen? Het plantje neemt namelijk ook een hoop ruimte in beslag. Volgende ronde worden iig geen autoflowers meer!

Ik geef ze 650ml afgezuurd water om de dag per plant, en dan 2x per week 3ml plagron bloom per plant.

Verder is er nog eigenlijk geen hars op de bladeren te zien van de 2 damens en is de geur ook niet bepaald sterk.

Dit is de plant die buiten de boot valt.

En hier de 2 dames.

Andere kant

Het verschil.

Hopelijk kunnen jullie me iets meer vertellen over het buitenbeentje.

Enjoy your day!
        Greetz
        KF

Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

Comment

Wat een enthousiasme in mijn verslag

Comment

Het zijn autoflowers. Waarom zet je ze op 12/12?

Comment

Comment

De gulden middenweg dus 15/9
                Ik zit er zelf ook met 9 die nu bij fems staan en de vraag ik wat ik ga doen ,een tweede ruimte inrichten en ze daar dan bij gooien tegen ik naar 12/12 moet met de fems OF er mee op 12/12 zetten gewoon. Wil eens zien wat dat geeft met m'n eigen ogen. Minder opbrengst ja ,zeggen ze ,maar hoeveel minder ,is het de moeite om te doen of beter niet ,wil het zelf ondervinden.
                Of zoals ik zei een nieuwe set up in een andere ruimte ,ze daar bij gooien ,eens alles op 12/12 staat alles in de grootste ruimte ,twee lampen erop en gaan.

Maar das dat klein stout Potheadje die dat in m'n oor zegt ... Lolz
                Bad idea

Cannabis Strain Testing 420 CST#420

Comment

Van auto's op 12/12 ga je spijt krijgen phs.

Thugz

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

3x AUTO AK 400W HPS

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                    Van auto's op 12/12 ga je spijt krijgen phs.

Thugz

Is heel goed mogelijk Tugz ...
                    Ik zie alleen geen andere oplossing momenteel ,had ze liever op 18/6 gehouden natuurlijk maar ja ...
                    Kan moeilijk voor 9 auto's een tweede VSA in gang steken van 600W eh ,zou beetje gekken werk zijn.

Ik struggle een beetje met een idee om te doen maar tis ook iets ze ...
                    Apfffuuuu

Cannabis Strain Testing 420 CST#420

Comment

Heyyy!
                      @Pothead, Altijd leuk he die keuzes die je moet maken, het hele leven draait erom xd
                      Als ik de ruimte zou hebben had ik het zeker gedaan!

@Thugz, Helemaal mee eens, ik zit te denken om die 3e plant die niet wilt bloeien *nogsteeds niet* uit de tent te verwijderen. Ik denk dat er iets mis is met dat zaad, ik zie nergens banaantjes maar ben bang dat het mss een herma gaat worden ofzo. De plant staat nu al 11 dagen op 12/12 en vertoond nog geen voorbloei.

Ook neemt de plant op deze manier licht weg van de andere wel bloeiende dames. Ik vind het wel opvallend dat de topjes amper geur verspreiden, dit was bij me vorige kweek een heel ander verhaal. Stel dat ik de plant verwijder is het dan nog raadzaam om terug te schakelen op 15-9? AFs zouden niet echt last van lichtstress moeten krijgen toch?

Enjoy your day!
                      Greetz

Comment

Zit zelf met 6 vrouwtjes na ongv 11 dagen op 12/12 .. eentje heeft ook nog geen tekenen van bloei. Veronderstel dat dit een 'trager' zaadje is. Misschien bij jou ook? Zou zelf nog even afwachten hoor..

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Comment

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben. Neem aan dat jij regulier zaad gebruikt en geen autoflowers?

Greetz

Comment

De ene kan wat later zijn dan de ander. Bij een autoflower hoelanger ze groeien hoe groter dus betere opbrengst. Als ze veel hoger komt dan de rest buig je haar of geef je een knakje. Mocht dat nodig zijn kan je hier een foto plaatsen voor je het doet kunnen we wat helpen waar je een knak moet geven of buigen.

Thugz

Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bij mij zijn het gewone gefeminiseerde zaden, geen autoflower indd.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Comment

@thugz
                                Ik merk het ja haha. Het is toch een vreemd plantje want groter dan de 2 bloeiende is die ook niet. Het is wel zo dat ze onderste bladeren totaal geen licht krijgen en daarom gaan hangen en vreemde vormen aannemen. Ik zit ook te denken om deze maar weg te knippen of is dat een onverstandige beslissing?

Even foto voor de impressie

Nou is dit wel net VOOR het water geven dus plantje staat wat droog. Maar die onderste bladeren hangen er altijd zo bij komt echt helemaal geen licht.

Impressie van de 2 bloeinde dames

En hier staat het andere plantje
                                Zoals je ziet erg weinig ruimte

De 2 bloeiende krijgen om de 2 dagen 500ml water met 2 ml plagron bloom en 1 ml green sensation.

Het buitenbeentje krijgt 400ml water met 2ml plagron grow en 1ml power roots.

Enjoy your day!
                                Greetz

Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X