Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garden HighPro Probox 80x80x160, Grolux 250W, coco's.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Garden HighPro Probox 80x80x160, Grolux 250W, coco's.

Ik zie waarschijnlijk nu het verschil niet echt omdat ik ze helder nog niet bekeken heb. Of ik koop mij zo een fancy lens voor op mijn GSM te hangen

Ik blijf nu deze week nog voeden, zaterdag spoelen en volgende week afwerken met water en dan kaalplukken en te drogen hangen. Bedankt iedereen! Ik bekijk de andere planten vanavond ook eens met de 'microscoop'

Comment

Wel moeilijk te zien als je er van bovenaf op kijkt.

Simpelste methode is een juweliersloep te halen en vanaf de zijkant kijken. Dan zie je het het snelst.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Helder is ook effectief helder, dan kijk je erdoor of glinsteren ze. Deze zijn wit. Als ze amber zijn zie je ook duidelijk de bruine tint erin.

Comment

Ok, in orde. Ik probeer vanavond of morgenvoormiddag eens deftige foto's te maken.

Maar kan het niet zijn dat ze plots heel vlug rijpen en ik dus na een week te lang heb gewacht? Of gaat alles nog rustig aan?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Beter krijg ik het momenteel niet
          IMG_20160222_223709.jpg

Comment

Vandaag gespoeld, de laatste week gaat in voor pineapple express
            IMG_20160227_125134.jpg
            IMG_20160227_124714.jpg

Hij heeft wel 1 deel dat heel wit is, niet groen, maar redelijk wit.
            Ik vermoed dat dit de kant is die tegen de achterkant zat.
            Deze staat nu anders gedraaid zodat ze toch nog wat licht kunnen pakken.
            IMG_20160227_124422.jpg

Komt een heel sterke geur vanaf, ik vind persoonlijk redelijk citrus en kan niet wachten op de smaak.

Comment

toch moet ik zeggen met alle info die je laat zien dat je best lekker bezig bent en ik denk ik deze topic ga volgen omdat hij mijn interesse getrokken heeft.

of te wel GOED BEZIG MASTER
              sigpic
              LED there be light

Comment

ik had die toch nog enkele weekjes gegeven , maar ieder zen keus he !
                heb effe snel snel je verslagje door genomen en moet zeggen mooi man je eerste kweekje !
                schoon gedaan al tot nu toe , nu nog de laatste loodjes tot de eind meet .

succes nog ,

Groeten Steund

Comment

Bedankt iedereen zonder de hulp en tips was het waarschijnlijk niet zo goed gelukt.

En ik speel liever op safe, als ik naar de plant kijk ziet die er gewoon wel goed uit, maar het zou kunnen dat ze nog even kan.
                  Deze week nog verder water geven aan Pineapple en zaterdag is het oogst dag
                  IMG_20160228_104633.jpg

Maar nu verder, fruit punch doet rustig verder. Zie niet veel progressie, maar ook geen achteruitgang.
                  IMG_20160228_193618.jpg

Maar purple kush, ons zorgenkindje. Daar is toch echt iets mis mee. Blijft groeien, blijft kleine topjes bij krijgen, de verdere bloei is ook blijven hangen.

Wie de vorige foto's van purple kush konden herinneren, hier is een foto van net:
                  IMG_20160228_193637.jpg

Toch wat ingekort, zaterdag leg ik zoveel mogelijk opnieuw plat, hopelijk komt er wat rookbaars vanaf, want ze neemt toch plek genoeg in en drinkt het meest van al.

Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?

Comment

Vandaag mij toch niet kunnen houden, en 1 van de heel bleke toppen bij pineapple express geknipt, liggen nu even boven de verwarming, zou er graag eentje van roken.

MAAR!

Ben er even mee bezig, hoor ik ineens 'tik' op mijn schoteltje, een zaadje.
                    Ik kijk wat verder, in 1 mini topje, 4 zaadjes.

Zaadjes in een feminized? Raar...
                    IMG_20160303_175643.jpg

Comment

Pinapple geoogst, nog 6 zaadjes gevonden.
                      Maar. Dus er is 446gram nat afgekomen, dus ik reken op een 100gram droog. Hangt nu op in een warme, verluchte en donkere kamer.
                      IMG_20160305_111627.jpg
                      Zo waren niet allemaal even donker, maar volgens mij wel bruin genoeg, had ik langer gewacht was ik wat bang dat de donkerste achteruit zouden beginnen gaan.

Comment

Update.
                        Fruit punch heeft plots een heel slechte top, blaadjes volledig geel, dit op 1 enkele top. Deze is ook stilaan klaar denk ik, er is wel nagenoeg geen THC vorming op de blaadjes...
                        IMG_20160308_223811.jpg
                        IMG_20160308_223509.jpg
                        IMG_20160308_223515.jpg
                        Dit is hoe de rest van de toppen er uit zien bij fruit punch:
                        IMG_20160308_223548.jpg
                        IMG_20160308_223537.jpg

Purple kush zit nog altijd met plaats tekort, maar is ook wel wat aan het verkleuren, maar ook weer geen THC vorming op de blaadjes.
                        IMG_20160308_223732.jpg

Iemand een mening?

Nog 1 van de bewuste top. Toprot?
                        IMG_20160309_112203.jpg
                        Last edited by Rellik; 9 March 2016, 11:23.

Comment

Ben er dus uit, het was toprot. Hopelijk heeft het zich al niet verspreid...
                          _20160309_225533.jpg

Comment

als er andere toppen met bruine 'blaadjes zijn dan zouden die geinfecteerd kunnen zijn, als bruin blad in top heel makkelijk losgaat, is dat meestal rot.
                            eerst de zwakkere die daar last van hebben
                            teveel water of te hoge luchtvochtigheid kunnen een oorzaak zijn en is meer voorkomend bij fems
                            zaad in gefeminiseerde planten komt vaak voor, dat zaad geeft ook hoofdzakelijk herma's
                            tot een rookbaar eind gekomen bij de eerste oogst, dat is op zich al niet slecht
                            en zonder ph en ec meter ,da is knap, gene overvoeder jij
                            al doende leert men dus de volgende zal beter gaan
                            dan heb je binnenkort toch een aardig grote oogst?

trichomen checken en als 80% milky is dan heb je coffeeshopkwaliteit afgaand op wat ik onder mijn microscoop te zien krijg van aangedragen coffeesshopwiet
                            lager gelegen tpje afknippen en stabiel fotografeeren en dat dan vergroten als je geen juwelierslens of microscoop hebt
                            nog even die laaste loodjes , is moelijk dat wachten maar hoort erbij
                            rot er tusenuit knippen, de container erin mee en top best ondersteboven drogen , droognet of anders gaat natuurlijk ook
                            Last edited by member16666; 10 March 2016, 03:23.

Comment

OK, dank je.

Vind het gewoon raar, het is alsof de planten gewoon stoppen met alles. Maar daar heeft die ene rotte top misschien wel mee te maken bij FP. Heb hem echt wel diep bijgeknipt, onderaan was hij nog goed, maar zal toch wel opnieuw zijn begonnen. Was een dikke top, jammer, maar helaas

De toppen van PE drogen nu in een net, elke dag draai ik ze eens, en zijn echt al een stuk droger geworden, de sterkste geur is er ook af. Als ze er 14dagen hebben gelegen gaan ze in potten en kan het curen beginnen. Heel af en toe rook ik er al een toeterke van, en het is lang geleden dat ik eigenlijk nog zo een smakelijke en straffe wiet heb gerookt. Ik voel hem al na de eerste paar trekjes.

Nu hopen op fruit punch en purple kush dat ze ook zo een succes verhaal krijgen.

Comment

rook ze je heb het verdiend
                                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bezig...
                                X