Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garden HighPro Probox 80x80x160, Grolux 250W, coco's.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Garden HighPro Probox 80x80x160, Grolux 250W, coco's.

Denk dat het normaal is dat de bladeren afhangen, ze staan nu in nacht modus.

Comment

Je gaat geel blad krijgen, je kan nu al zien dat je teveel water geeft aan het golvende blad.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Ik hou het in de gaten.
        Nu een uur onder de 250W.

IMG_20151226_184500.jpg

Comment

Nu ondertussen hun tweede 'dag' onder de 250W.
          IMG_20151228_101744.jpg

Wat ik nu wel al geleerd heb is de volgende keer bij meerdere planten bij dezelfde soort te blijven.

Fruit punch is de grootste, Pineapple express staat tweede (maar geeft al wat geur af) en de purple kush, jah, die blijft achter.

Iemand een idee of de PK het nog zal redden?
          Ze heeft ongelijke bladgroei, grillig van vorm, groeit schuin,...
          Is eigenlijk al slecht beginnen groeien na het uitkomen.
          Wil ze niet te snel afschrijven...

PE en FP
          IMG_20151228_104728.jpg

IMG_20151228_104654.jpg

IMG_20151228_104637.jpg

IMG_20151228_104616.jpg

Comment

Ik zou die gewoon laten staan voorlopig, het lijkt erop dat ze er wel overheen groeit.
            Bovendien zo'n tent met twee plantjes, dan hou je een hoop lucht over, da's ook weer zonde van de ruimte.
            Het voordeel van verschillende plantjes is dat je straks ook verschillende soortjes wiet hebt.
            Dat de een wat harder gaat of anders groeit dan de ander is niet zo erg. Je kunt ze altijd nog wat buigen enzo, als dat nodig mocht zijn.
            Lekker laten staan, gun de plantjes tijd, rustig met water en voeding en de lamp op zo'n 25-35cm boven de planten hangen.
            Dan zit je over drie maanden je eigen wietje te roken
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Goed, dan blijft de PK staan

Had de lamp de eersteben tweede licht cyclus op 50cm gehangen maar toen groeide de FP helemaal schuin naar de lamp toe.
              Nu op een 35cm en alles gaat goed, buiten het schuin groeien wat nog aanwezig is.

Dat was ook de bedoeling om verschillende wietjes te kunnen roken, maar de volgende keer toch iedere keer bij 1 soort blijven.

PhotoGrid_1451466210753.jpg
              Hier heb ik de PK wel gewisseld van plek met de FP.

IMG_20151230_095917.jpg

IMG_20151230_095919.jpg

IMG_20151230_095925.jpg
              Last edited by Rellik; 30 December 2015, 10:10.

Comment

De laatste update van 2015. Bij deze wil ik jullie allemaal het beste wensen voor 2016.

Ze schieten goed op, hoe meer blad er aan komt hoe vlotter ze groeien blijkbaar.
                Ook heeft de PK nu op het eerste zicht wel gezonde bladeren en begint goed te groeien.

PhotoGrid_1451556336142.jpg

Comment

Geef je niet teveel water? Je blad krult helemaal...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En je bladpunten hangen naar beneden.

Comment

Vanavond krijgen ze inderdaad geen water meer, ik zie nu ook dat ze wat overvoed/overwaterd zijn.

Comment

Update, linkse foto is van 31-12 11u, rechts is van 3-01 0u30.
                      Morgenavond gaan ze over op 12u licht, bloei voeding (week 3 gaat van start). Vanavond staan ze voor het eerst onder 400W.

PhotoGrid_1451778093470.jpg

Heb juist 1 'probleem', de onderste blaadjes liggen op de grond, blijven wat vochtig en zijn al hier en daar verkleurd/dor geworden. Het is bij de drie planten de eerste bladeren (3 vingers), kan ik die eventueel weghalen?

Comment

Je geeft teveel water

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Bloeivoeding geef je bij tekenen van bloei, die heb je nog niet..

Comment

Ik gebruik een schema en wil daar niet teveel van afwijken.
                          Het zijn ook autoflowers, dus zal wel ieder moment in bloei moeten komen.

Ik ga ook nog een poging doen om de planten wat te doen strekken, want de bladeren zitten nu overal heel dicht bij elkaar.

Lamp staat nu op 400W, dus zou +-40cm hoog moeten hangen, heb deze nu op +-75cm gehangen. Dus hopelijk krijg ik ze wat gestrekt.

Ik blijf denk ik nog 1 week groei voeding geven en als het strekken is gelukt stap ik over op bloei voeding.

Ik geef echt niet teveel water, ik trek mijn foto's altijd net voor het licht aan gaat of ergens halverwege de licht cyclus (heb dan meestal water gegeven).

Dit is de nieuwe opstelling. Planten op de grond, de afzuiging bovenaan, de uitgeblazen lucht komt terug in de tent, passieve inlaat onderaan alle drie open en bovenaan (net naast de filter) staat nog een inlaat open die dan frisse lucht van buiten kan aan zuigen en ook zo de lucht zou kunnen koelen.

Vanavond weet ik of het wat zou lukken op die manier.
                          IMG_20160103_123327.jpg

Comment

Je ziet duidelijk aan je slappe blad dat je teveel water geeft, ik heb mijn planten net 7 dagen geen druppel water gegeven en mijn bladpunten staan mooi omhoog. Nogmaals, je geeft teveel water, geloof het of niet.

Comment

Krijg je sowieso geurlekken...

Comment

Hoe zit het dan met de voeding?
                                Ik geef nu om de 2 dagen 300ml water per plant.

Geurlekken momenteel is het probleem niet, de planten zijn verhuisd naar een aparte kamer en bloeien doen ze nog niet, geven wel al geur af.

Ik skip het water/voeding geven vandaag en eventueel morgen.
                                Ik moet wel opletten want word nu wel heel warm in de tent.

Comment

Bezig...
                                X