Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mamma's!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mamma's!

Korting op 420shop
    Ik had me een tijd terug voorgenomen een kweekverslag te maken, maar dan moet het ook van mooie bloemetjes zijn.
    Echter dacht de stekkenboer daar schijnbaar anders over, vol roofwantsen en nog een dikke week quarantaine om te zien of sommige dames nog wat worteltjes gingen schieten.

Dus wil ik het anders doen, ik wil mijn eigen dames maken. Vers van het zaadje!
    Heb me 5 'Neesjes zaadjes en 5 Bubblegummers, alles gekiemd en geworteld. Helaas net afscheid genomen van de eerste afvaller.

20151211_123800.jpg
    20151211_123815.jpg
    20151211_123826.jpg
    20151211_123848.jpg
    20151211_123848.jpg
    20151211_123922.jpg
    Last edited by LeJann; 11 December 2015, 12:57. Reden: Sow. maffe copypaste op de verkeerde plek

https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Re: Mamma's!

Ha shit, je was er sneller bij dan ik hoopte. Ongelukkige handeling maar editje gedaan!
      Ik heb turftabletten gebruikt na de kiem, toen deze door het turf heen stak heb ik ze op de cubes gezet. Zo had ik nog wat langer bedenktijd voor het volgende medium.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Comment

Eigen moeders rules
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Ik voelde mij even aangesproken
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Zo, nu voor het laatste weekend een helder moment gekregen om ze op een tafeltje te zetten en de tl bak wat hoger want ergonomie. Mooie timing ook.

Even een bodempje slurpwater, lv 53/60 mag misschien wat meer zijn. Temperatuur 22/27 wat op zich wel netjes is.
            20151211_223129.jpg
            Ik ben (nog) niet zo geweldig professioneel, heb veel meegekeken bij anderen en lees vooral veel waardoor ik ook weet dat mij hier wel terecht gewezen wordt op sommige zaakjes. hoop ik haha!

De bubbles waren er toch sneller uit dan de neesjes, maar de neesjes zijn toch al wat fanatieker geweest met wortel ontwikkeling. Mijn leerproces is begonnen.

Anyway, hoewel ik het allerbeste met mijn meisjes voor heb lijkt het alsof ik nu al een klauwtje heb opgelopen?
            20151211_223213.jpg

Nu alvast een kap ophangen, morgen een lampje scoren en al wat verpotmateriaal.

Comment

Zo! Spulletjes gehaald, nu aan de slag. Zo staan de kleine moppies er nu bij. Wat duurt dat lang zeg!
              Heb een beetje algenvorming op de blokjes dus even wat minder coulant met het vocht.

Deze begint een beetje slapjes te hangen. Misschien met mijn klauwen van de worteltjes af moeten blijven.

Links voor wordt een sterke. Kon ik maar al weten of het een vrouwtje is. Samen met links achter heeft deze al het meeste bladproductie. Volgens mij moet ik wat namen gaan verzinnen voor ze haha.

Mooi!

De amneesjes doen het minder vlot, is dat normaal?

Nou, tot snel hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Comment

Even geen update geweest, het hydroverhaal heb ik toch maar even gelaten en even verder op de good old aarde.

De mooiste van het stel! Op het moment dat ik ze naar 11liter heb gezet, gisteren naar 18 en daar hou ik het ook bij.
                Had ze beter meteen naar 18 kunnen doen, want hierdoor heb ik door de grote kluit best wat worteltjes naar zn moer geholpen. [emoji22]

Mooie wortelpartij wel!

Ik zou ze alleen wat sneller willen zien groeien, heb ze onder 2 tl bakken staan van ieder 4x38watt cool white. Eentje daarvan heb ik 2 philips led buizen in geschroefd en ze hangen ongeveer tussen de 5 en 10cm van de bloempjes af.
                Misschien moet ik ze hoger hangen om ze meer te laten strekken?
                Zal morgen nieuwe foto's van de huidige stand van zaken maken.

Ben wel al begonnen met voeden, ph is standaard 5.8 en met canna vega de ec ondertussen op 1.

Comment

Hadden al veel groter moeten zijn.

Comment

Comment

Hup hup hps erop en knallenheb vandaag na het dieven wat heel kleine zijscheuten in de aarde gezet,in kleine plastic bekkertjes met lightmix ik heb ze vlak onder de luchtbevochtiger gezet,ik hoop dat ze het redde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                        Hup hup hps erop en knallenheb vandaag na het dieven wat heel kleine zijscheuten in de aarde gezet,in kleine plastic bekkertjes met lightmix ik heb ze vlak onder de luchtbevochtiger gezet,ik hoop dat ze het redde
                        Komt eigenlijk best goed uit, kan ik de tl gaan gebruiken voor de volgende lichting die vandaag gekiemd zijn!
                        Misschien rare vraag, maar zou een 600 watter waar ik normaal mee afbloei goed zijn? Natuurlijk het beste om een groei hps aan te schaffen..
                        Ik zit op 1.5m/1.5m en weet dat ik met 1 600watt net niet genoeg heb, maar geldt dat ook voor de groeifase?

Comment

Bloeilamp gaat ook super om te groeien,in de groei is bij stekjes de luchtvochtigheid <hoog> en temperatuur<zoveel mogelijk rond de 25> belangrijk.om de 3 dagen de planten van de buitenkant naar het midden zetten,en je red het makkelijk met een lamp,hang hem wel zo 80 cm boven het gewas.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                            Bloeilamp gaat ook super om te groeien,in de groei is bij stekjes de luchtvochtigheid <hoog> en temperatuur<zoveel mogelijk rond de 25> belangrijk.om de 3 dagen de planten van de buitenkant naar het midden zetten,en je red het makkelijk met een lamp,hang hem wel zo 80 cm boven het gewas.

Comment

Links voor wordt een sterke. Kon ik maar al weten of het een vrouwtje is.
                              Heb je reguliere zaden dan ?
                              Waar komen ze vandaan ?
                              Is een pH van 5.8 niet wat laag op aarde ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X