Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mamma's!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Mamma's!
Ik ik dit zo zie moet het deze keer helemaal goedkomen de diefjes die ik in potjes met lightmix had gezet zijn door een verward persoon met schoenmaat 47 finaal door de kamer geschopten hij was nog geeneens 1 minuut binnenwel heb ik 2 amnees stekjes tot mamma,s gekroond.verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View PostIk ik dit zo zie moet het deze keer helemaal goedkomen de diefjes die ik in potjes met lightmix had gezet zijn door een verward persoon met schoenmaat 47 finaal door de kamer geschopten hij was nog geeneens 1 minuut binnenwel heb ik 2 amnees stekjes tot mamma,s gekroond.
Ik heb gelezen dat de kroon het moeilijkst is om te stekken, maar omdat ik daar juist het geslacht uit wil bepalen zou ik deze toch niet net onder de kroon kunnen snijden? Heb ik nauwelijks iets om uit te wortelen, zal ik daar nog een internode onder snijden? Wil ze niet verzieken.. [emoji21]
Comment
-
mway heeft er ervaring mee,als ie hier niet reageert kan je hem ook een pm sturen.heb met de diefjes schopper al zoveel gekke dingen meegemaakt,dat dit er ook wel bijkon,na het schoppen heeft ie ook me grote spuittank die ik gebruik om te vernevelen kapot gemaakt ze bijnaam is ook blindpaardverzonden vanaf mijn bos hut met tamtam
Comment
-
Ik heb het gewoon gedaan!
Met alles wat ik heb gelezen gewoon even keihard praktijkexamen.
Inclusief bijbehorende zenuwen, goed voorbereid.
Afgezuurd water, jiffy's, scherpe schaar, stekpoeder, sateprikker.
Jiffy eens goed laten voltrekken, met sateprikker voorprikken. Schone schaar gepakt en met bibberende handjes de kroon eruit geknipt, net boven de volgende vertakking.
In bakje warer gelegd, even in de stekpoeder, overschot wegstrijken en plop. Jiffy in de propagator en 24 uur clear white.
Had eigenlijk best kunnen oefenen met een afvaller, maar met zo'n heldere ingevingen kom ik wel eens vaker als het kalf al verzopen is.
Hopelijk tot morgen...
Comment
Comment