Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sweet seeds meets omni seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

sweet seeds meets omni seeds

Korting op 420shop
    En hier gaan we verder met kweekverslag nr 2 van de winter, daarna gaan we weer in zomerslaap. De scrog moet nog een week of 3-4 en dat is het ideale moment om de nieuwe zaden te ontkiemen. Het wordt een mix van sweet seeds en omni seeds, geruild met HJM. Zaadjes perfect verpakt toegekomen, hier kunnen een aantal zaadbanken nog van leren. Hallo Dutch passion?

Afhankelijk van het aantal vrouwen zal het terug een scrog worden, of een sea of green.
    Last edited by Jointjedraaien; 23 December 2015, 12:19.

Re: swet seeds meets omni seeds

Ondertussen zijn zowat alle zaden gekiemd en gepoot in lightmix. Hopelijk komen ze later vandaag, of morgen boven.
    Het gaat om volgende soorten:

Omni seeds (regulier), elk twee stuks: Jayati, kripala, NLX, nocturnum, toendra, Arani, Toxic berry en Ultra wreck
    Sweet seeds (fem), elk eentje: Ice cool, sad, psichodelicia, sweet thai, mohan ram en flash back 2
    Nirvana seeds: (fem),eentje papaya
    Dinafem (fem), eentje blu thai
    Sannie seeds (reg), eentje Herijuana en Heribei
    Escobar (reg), twee Oaxaca en Purple storm

Minimum 8 vrouwen, maximum? Een stuk of 30 zeker. Het gaat em in deze ronde even niet om er proberen het maximum uit te halen. Wel om zoveel mogelijk nieuwe soorten te leren kennen. Al grijp ik ook terug naar het verleden, waar het begonnen is (toch deftig), de sad en mohan ram. Als het 30 vrouwen worden dan gaan ze in 4 liters en worden het bonsai plantjes. Heb er zo nog is 21 gezet op 120x80. Das het leuke aan zo'n wietplant, je kan alle kanten uit.

Comment

Die Herijuana van sannie heb ik nu staan. Die kunnen wel tegen een stootje.

Lekker veel soortjes, zal een interessant verslagje worden.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Je klinkt als n rijk man..
        Ik gluur af en toe ff mee over de schutting.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zwetende zaden ken ik trouwens nie..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Wordt aangepast.

Alles is boven, uitgezonderd de twee kripala's en de twee ultra wrecks. Volgende keer gaan die rechtstreeks in de grond, mogelijks heb ik ze verzopen tussen het keukenpapier. De kleintjes staan in een nieuw zelfgemaakt voorgroeihok, in de badkamer. Uiteindelijk is zo'n hok heel simpel en goedkoop ineen te zetten. Wat panlatten, wat hoekprofielen, paar nietjes en vijzen en een rol velcro strips. Meer is er ni nodig.

Comment

Re: swest seeds meets omni seeds

Heb je nog een paar fotootjes, ik word wel nieuwsgierig
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

IMG_2118.jpgIMG_2119.jpgIMG_2122.jpg

Comment

Heu Beo, ben nogal lettergevoelig..
                Van "swet" naar "swest" is wel n aanpassing maar nie echt n verbetering eh..

Gefeliciteerd met t vaderschap iig.
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.

Comment

Hoe hoog hangt je lamp Beoman ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: sweet seeds meets omni seeds

Topic titels kan je zelf niet aanpassen, tis nu wel in orde. Tis 1-1 in typo's tussen JD en ik.

Lamp hangt op 30 cm van de liter potjes. Ze kan iets dichter, maar dan is het niet meer ok voor de 4 liters. Had geen zin om 100 km te rijden voor plastic potjes. In Tremelo hebben ze die liters ni... Had er de laatste keer van bij urban wat meer moeten meebrengen. Heb er een aantal waar nog thijm en peterselie in staat. En dan nog wat kwijtgespeeld in de zomer met tomaten enzo.

Comment

En dit kan dicht. Wilde de plantjes water geven, merkte dat er voor de tent wat grond lag, vreemd. Niet meer dan wat plukjes, maar toch. En dan keek ik naar men plantjes en alles was weg. Elk potje leeg. Niks opgegraven, gewoon plantjes weg. Was gaan eten bij de ouders, uurke of 6 geleden was alles nog ok en gingen ze goed. Dus wat het ook geweest is, het is snel geweest en er blijft niks van over. Zonde van de zaadjes, miljaar.
                      Trouwens ook geen spoor van beestjes te zien. Hier en daar zit er tussen de vensterbank een lievenheersbeestje, maar die doen toch niks kwaad?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En twee busjes deo die op een schap stonden liggen omvergestoten in de lavabo. Mijn kat was niet binnen. Wtf? Wie lost dit misterie op? De venster staat op een kier, met de rolluik naar beneden. Om condens te voorkomen. Ik versta er mij niet aan, ben alleen pissed dat ik een pak goei zaden kwijt ben en opnieuw kan beginnen. Maar op dezelfde manier? Weet het niet.

Comment

Das wel n hele bizarre manier van afscheid nemen.
                        Ik zou verhuizen als t spookt..

Comment

Als er grond voor de tent ligt zal het wat groters geweest zijn, een muis ofzo, die heeft maar 6mm opening nodig om doorheen te komen.
                          Ik zou de kat voor de tent zetten, die lost dat wel op.
                          Jammer hoor, mijn condoleances.

Misschien is het een teken ?
                          meditate.gif
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Maar dat verklaard die omgevallen deo busjes in de wasbak niet.
                            Hele grote muis dan..

Comment

Vreemd zeg, dus je kan geen enkel spoor meer vinden van je plantjes?

Inderdaad spijtig van je zaadjes zeg.
                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Bezig...
                              X