Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sweet seeds meets omni seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: sweet seeds meets omni seeds

De deur van mijn slaapkamer blijft dicht als het raam open staat om te verluchten. Kunnen ze enkel op mijn bed schijten, das zo erg nog ni als mijn plantjes opeten.

Comment

IMG_2175.jpg

Comment

Dag 11. Twee stuks hebben stamrot, die zullen het wsl niet halen. Nooit eerder gehad, enkel bij tomaten. Voor de rest gaat het wel goed. Nog een weekje en ze kunnen getopt worden.

IMG_2185.jpg

Comment

Netjes netjes
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Die bananendozen zuige nogal,,,.

Comment

Die wat? Links houten kratje, rechts karton. Das het gemakkelijkst om uit de tent te halen om de bodem te vernevelen met de plantspuit. Gaat iets sneller dan potje per potje, daar heb ik het geduld niet voor.

Comment

Tijd voor een update. Te beginnen met de autoflowers. Ik heb nog geen ballen gevonden, dus ze hebben weinig last ondervonden van het lichtschema (18-12-18 en nu weer 12 uur licht).

IMG_2206.jpgIMG_2207.jpg

Een cream mandarine die rijp is om straks geoogst te worden.

IMG_2209.jpg

Een groene pheno red poison, ook rijp voor oogst

IMG_2210.jpg

Een getopte big devil, ruikt heerlijk zoet. Ruikt fel naar sannie's killing fields

IMG_2213.jpgIMG_2214.jpg

Nog een cream mandarine, de grootste.

IMG_2215.jpg

En een overzicht. Geen scrog deze keer, maar een LST ronde. Ik wou toch de mogelijkheid hebben in zo'n volle tent van de potten rond te zetten moest het nodig zijn. Van de 8 omni's zijn er 3 vrouwelijk. 2 toxic berries en een toendra. Voor de rest staan er nog een papaya, sweet thai, 2 oaxaca's, 2 purple storms, een blue tai, een heribei, een ko kush x jack,en een psychodelicia. De lumii staat nog op 400 watt, op 12/12 voor 10 dagen. De eerste tekenen van bloei zijn te zien sinds gisteren.

Aangezien ik de secret jardin nog niet verkocht heb, heb ik deze maar gebruikt ipv de zelfgebouwde tent, waar ik binnen een week dan een nieuwe ronde in start. Geen wiet, maar pepers, paprika's, tomaten, pompoenen etc voor in de serre. Nog geen idee wat voor licht er boven komt, ik hoop dat een paar tl'en genoeg zijn. Maar het zou ook kunnen dat ik er de 250 watt HPI in hang, op 14/10.

Comment

Pompoenen voor in de serre?
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

De pompoenen ni, pepers en paprika's. Das nu ook nog wat te vroeg.

Comment

10 dagen zichtbare bloei. Goed dat ik de planten nog eens bekijk want de twee purple storms van escobar hingen vol ballen. Niet eens een verdwaalde stressbal, maar gewoon in elke oksel eentje. Had ze bij de buren ook al herma zien uitdraaien, maar je weet nooit. Die kan op mijn blacklist. Eigenlijk een geluk bij een ongeluk, de tent werd toch te vol. Maar had graag nog iets paars gehad en herma's zijn nooit goed voor de nachtrust.
                      Ze krijgen om elke dag wat alga bloom en biobizz fish mix mee. De heribei is niet getopt, die werd niet groot genoeg en blijft ook gelijk met de rest van het veld. De overige planten zijn allemaal getopt en geknakt. Het kan dus dat de purple storm dat niet verdraagt, maar het moet zowat de eerste plant zijn die er echt zoveel last van heeft.

IMG_2219.jpg

Comment

Ziet er gezond uit daar
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Nog weer wat gebogen en geknakt. Ben aan het denken of individuele netjes niet mogelijk is, maar voorlopig nog geen idee hoe we dat zouden moeten gaan aanpakken.

IMG_2220.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Ze krijgen om elke dag wat alga bloom en biobizz fish mix mee.
                            Whoo is dit niet teveel? Ik deed dit 1x in de week.

Comment

Ik heb bij deze ronde nog geen verbrande bladpuntjes, dus nope. Ze krijgen wel minder dan de helft van die voorgeschreven 4 ml. In principe kan je die bloom elke dag meegeven op lege mediums.

Comment

IMG_2222.jpg

Dag 16 echte bloei. Nog wat gebogen en geknakt zodat het wat op een scrog gelijkt. De groei begint eruit te gaan, met het wegvallen van de purple's kunnen ze nog wel effe. Lamp staat nog op 400.

Comment

Bezig...
                                X