Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sweet seeds meets omni seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: sweet seeds meets omni seeds

Ik deed wel s gaatjes bovenin rondom mn potten boren en dan kon ik met koperdraadjes per pot de boel naar beneden sturen.
    Als je potten met n randje naar beneden hebt kan t zonder gaatjes.

Staat er iig mooi bij.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

mooi groen is niet lelijk he

doe zo verder

groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ik boor ook gaatjes in de rand van de pot en trek zo alles naar beneden. Zal er is eentje in detail fotograferen.

Thanks K1, al is er wel eentje die weer moeilijk moet doen en vergeelt. Maar daar trekken we ons niet teveel van aan.

Comment

IMG_2275.jpg

Dag vergeten de planten water geven. Is te zien aan een aantal waarvan de blaadjes verwelkt zijn, die hebben kurkdroog gestaan. Heb dan maar besloten van er mij niet teveel van aan te trekken aangezien de auto's toch ook wat opgebracht hebben en ik voort kan. Dus ik ga eens wat testen en geef ze geen voeding meer in de hoop van iets heel zuiver over te houden. Wil eens wat verdampen op hogere temperaturen.
          Ze moeten nog een week of 4.

Comment

Heb je nu dan last als je op hoge temp vaped? Soms doe ik dat wel en ondervindt er geen hinder van (hoesten enzo). Als je goed gecured heb en niet teveel gevoed in de laatste weken moet dat toch ok zijn?
            Of wil je weten of ze anders smaken zonder voeding?

Ben wel benieuwd, want sinds ik vape is smaak een belangrijk onderdeel geworden van het 'roken'.

Behalve het blad zien ze er wel netjes uit.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Nee, de volcano op stand 6 is zowat de max en dan is het hoesten. Dus 7, 8 en 9 wordt nu ni gebruikt. Laatste twee weken geen voeding en aan het curen sinds januari. De flowermate gaat wel tot het maximum, maar die is niet te vergelijken.

Comment

Wordt jouw Toxic berry al rood ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nee, nog niks te zien van verkleuringen. Eentje heeft wat zaden aangemaakt. Was te laat met water geven, dan maar de schakelaar effe op aan gezet ipv op tijd en vergeten om te draaien. Dus ergens midden in de bloei hebben ze 24 uur licht gehad. Dat krijg je als je meer aandacht steekt in de oogst van de vorige ronde dan de kweek van de nieuwe En terecht.
                  Nog 4 weken en dan paar maandjes pauze.

Comment

De Arizer air heb ik altijd op standje 2, 190 graden, dan komt de smaak het best naar voren (vind ik).
                    Hoger dan 200 wordt de wiet bruin, dan wordt de smaak minder.
                    Mooi egaal veldje, welk merk is die gele, vooraan in 't midden ?
                    Enig idee waarom die sneller geel wordt ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Toendra. Heb de hele tent twee keer vergeten water te geven, en ik geef ze sowieso al weinig. Die toendra staat in een kleinere pot, dus die heeft afgezien. Alles direct vergeeld en ze vallen nu ook af. Dan lig je stoned in je nest. Oh fuck, de tent. Oh ja wel, we zien morgen wel.

Comment

Ah een kleinere pot, ja dat helpt wel
                        Bekend probleem.
                        Daarom heb ik dat water-backup-tonnetje met blumats, krijgen ze in ieder geval water als ik even van de wereld ben
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                        X