Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Voor de eerste keer heb ik witte vlieg en spint
kheb men kas prober gemaakt en de bladeren die het ergst aangetast waren verwijdert.
De planten heb ik dan een wasbeurt gegeven met "plant vitality plus" verdunt met veel water.
Heb met washandjes van onder naar boven toe gewreven.
Ik hoop dat ik er goed aan gedaan heb.
Ook ben ik men voeding aan het afbouwen omdat die beestjes het beste leven op planten met overvoeding .
Een 20-tal lieveheersbeestjes zijn losgelaten op het struikgewas.
Als er mensen zijn met opmerkingen en nog andere tips om nog wat extra verzorging te geven aan men kroost .
Die wasbeurt dat weet ik niet.
Wel denk ik dat het heeft geholpen op kleine schaal.
Sproeien heeft waarschijnelijk meer effect maar heb nog geen plantenspuit.(oude kapot).
grts
hoi.
Die blackjack is inderdaad erg sterk
Heb hem nog niet gerookt maar vrienden van me wel.
De camera is niet van mij,ik heb iemand die foto's trekt voor me.
Het is een canon ,maar de welke weet ik niet.
grts easy
vnv knip ik de black jacks om en geef ik nog wat plaats voor wat nog zal overblijven.
Black jack die rijp is.
Afghani delicious
ChronicXhaze
Helaas geen foto van de amnijs.
ik had 2 moederplanten gekregen van een kennis(normaal amnesia) maar nu ze in bloei staan denk ik dat 1 van die amnesen (bovenste foto)een black jack is aangezien de toppen identiek zijn aan de stekken die van dezelfde bron komen (black jack)
Grts Easy
Comment