Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Easy's Paradise

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Easy's Paradise

Tis topen e.
    Kdenk dat et zo een 150 gr zal zijn alles tesamen.

men black jacks zijn droog maar nog ant curen.ze wogen 42.5 gr droog

Comment

Wow dat ziet er lekker uit Zeer netjes gedaan, dat ze je maar mogen smaken! Dat knipafval ga je ook wat lekkers mee doen neem ik aan? Veel rookplezier maar dat zal wel lukken

Greetzz

Comment

Men tent gaat open,zachtjes komt er een zoete geur vrij.de geur van vrijheid en sensatie.Daar in het donker hangen ze,te bengelen in de mengeling van wind en afzuiging .2 weken lang zullen ze rijpen om daarna nog meer gerijpt te worden.De geur word zo zoet dat je ze kunt horen fluisteren tegen elkaar, "het is bijna zo ver" zegt de ene tegen de andere.Waarop nog 1 roept ,"ik ben dikker ,zal ik hier dan langer hangen ?".Uit elke hoek van de tent komt het zelvde geluid,"nee we gaan allemaal samen de bokalen in om nog meer te rijpen." De meest wijze Chronic X Haze zegt : "Allemaal geduld ,op een dag zullen we allemaal gestreeld worden door een warmte van meer dan 200 graden die ons zal helpen om te ontsnappen met een heerlijke geur door de lucht."
        Grts EAsy

Comment

hahaha,nice verhaal...

het ziet er wel smakelijk uit bij jou,hopelijk doet het dat ook!

grtzzz

Comment

Haha Hasholie inspiratie

Comment

mmm lekker,ga ik ook nog wel eens maken maar na deze kweek wordt met de bladafval een lekkere ice-hasj gemaakt met de bubbleator...

grtzzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                mmm lekker,ga ik ook nog wel eens maken maar na deze kweek wordt met de bladafval een lekkere ice-hasj gemaakt met de bubbleator...

grtzzz
                ff tipje
                Als je hash poeder met olie mengt heb je een heerlijk stukje jellyhash
                de smaak is hemels en het effect van de olie gaat bijna niet omlaag

Comment

dat heb ik nog niet geprobeert,zal voor volgende keer zijn dan...

thx

grtzz

Comment

Bezig...
                  X