Omdat ik op topic gesloten hebt gedrukt maar toch een nieuw topic aan zou maken we daar maar gelijk mee beginnen.
Wat gaan we hier precies doen?
Wel we gaan van mijn moeder femzaden maken.
Hiervoor gaan we colodiaal zilverwater gebruiken.
Ik ga alleen de paarse dame gebruiken.
De groene pheno vind ik niet meer als een 7 plus.Dus eigenlijk net niet goed genoeg al is ze wel net zo stressbestendig.
In de 90 x 90 tent ga ik 9 stekken zetten en ga 1 stek behandelen met zilverwater.
De stekken staan nu te wortelen en de dame die behandeld gaat worden ben ik aan het LSTen zodat ik straks op elke hoek een tak heb en een berg in het midden dus de gehele tent goed te bestuiven is.
De stekken zullen een week of 2 groeien onder mijn 600Watt en als ze groot genoeg zijn verhuizen ze naar de 400Watt.
Foto's volgen nog.
Eclecticon we gaan hier gewoon verder.
Dit is die Black Lemons
blacklemon8pic2.jpg
Wat gaan we hier precies doen?
Wel we gaan van mijn moeder femzaden maken.
Hiervoor gaan we colodiaal zilverwater gebruiken.
Ik ga alleen de paarse dame gebruiken.
De groene pheno vind ik niet meer als een 7 plus.Dus eigenlijk net niet goed genoeg al is ze wel net zo stressbestendig.
In de 90 x 90 tent ga ik 9 stekken zetten en ga 1 stek behandelen met zilverwater.
De stekken staan nu te wortelen en de dame die behandeld gaat worden ben ik aan het LSTen zodat ik straks op elke hoek een tak heb en een berg in het midden dus de gehele tent goed te bestuiven is.
De stekken zullen een week of 2 groeien onder mijn 600Watt en als ze groot genoeg zijn verhuizen ze naar de 400Watt.
Foto's volgen nog.
Eclecticon we gaan hier gewoon verder.
Dit is die Black Lemons
blacklemon8pic2.jpg
Comment