Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bij de Money Maker #1 en #2 alsook de WWxBB vertonen toch iets van overvoeding denk ik (straks steek ik fertometer er is in) zou dit een gevolg zijn van het gebruik van de bladspray(voeding) dat druppels op bovenste laag van de aarde terrecht komen? In ieder geval voor de rest zien ze er mooi groen uit (foto's gemaakt met flits). Nog iets te melden over de Santa Maria #2 : deze blijkt al in bloei te gaan precies.. ?
Heb de dames omgepot van hun 3.5 liter potten naar 14 liter potten. Elke dame krijgt verse Gold Label Lightmix buiten de WWxBB die zet ik in DNA soil mix (wegens deze plant geen druppel voeding krijgt).
Ik laat de dames nog ongeveer 2 daagjes van het groeilicht geven voor ik omzet naar 12-12 om ze in bloei te zetten.
Straks om 21 uur gaan lampen weer aan en krijgen ze water PH 6. Ik was bezig met ompotten en toen gingen lampen uit dus hoop dat dit niet teveel stress zal geven. Was maar kleine 10 minuutjes.
De 2 linkse planten die afstervend blad vertonen dat kan weg.
Zie ik een fan bovenaan de foto? Wat QnQ gezegd heeft klopt.
Je richt je fan nooit rechtstreeks op de planten. Als er maar luchtcirculatie is.
Ik zelf zet hem richting een muur, zodat de lucht er indirect komt.
Yo Silas merci voor je reactie! QnQ had me er ook al op gewezen. De fan blaast niet rechtstreeks op de planten en die bladeren mogen dus weg , wat is de oorzaak ervan denk je? Greetz
De dames werden wakker onder Led licht. Ik heb de 150 watt tneon vervangen door 360 watt Spectrapro IV. Eventjes de lampen op een rijtje zetten.
360 watt Spectrapro IV
Money Maker #1 en #2
Super Critical #1 en #2
150 watt Mars Hydro Reflector serie
Money Maker #3
Santa Maria #2
50 watt Phantom Full Spectrum
WWxBB
De dames hebben zojuist elk halve liter PH 6 water gekregen. Alle planten zitten in Gold Label lightmix, buiten de WWxBB die staat in DNA soil. Afstand lampen 40 cm. Nu nog 2 dagen op 18-6 en dan overschakelen naar 12-12. Zodra ik mannetjes zie verwijder ik deze uit de tent!
Comment