Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

Zie dat ik een hoop moois live gemist hebt.
    Master!
    Wel leuk om te zien dat des ondanks de mindere vorige kweek je wel helemaal verknocht bent aan die Buckeye.
    En terecht Mel is een top wijf die alleen maar lekkere strains maakt.
    Mel zou trots op je zijn als ze je foto's zou zien en gezien ik haar nog wel eens spreekt.
    Zou ik je foto's mogen laten zien met uiteraard jou naam erop gaat ze helemaal uit haar plaat denk ik.Je kunt ze natuurlijk ook zelf daar plaatsen op haar breederforum.
    Genieten zoals vele mij al voor waren dit te vermelden.

P.S.Als ik die paarse gefemde zaden getest hebt en oke bevonden zou jij dan een run willen doen met de MCpurple.
    Ben wel eens benieuwd wat jij er mee kunt doen op de wijze hoe jij kweek en onder led.
    Als het niet in je planning past is het helaas pindakaas voor mij maar hoop van wel.

Comment

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

Onderschat jij je mooie foto's niet Wietefras, ik denk dat elke Breeder heel blij wordt met zulke foto's.
        Ik verbaas mij vaak dat er zulke beroerde foto's bij de verkoopinformatie van strains staan.
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

@stemma precies en deze zijn perfect.

@ Wietefras moet toch eerst de testronde doen en dat doe ik zelf.
          Als ik na week 7 van de bloei geen rare dingen tegen komt stuur ik je wel een pm.

Comment

@Stemma, Bedankt

@MWay, OK, dat komt mooi uit dan.

En nog een laatste update (vermoed ik) van de planten. De Chocolopes hebben 10 weken 12/12 gehad en er zit wat mij betreft al wat teveel amber in. Als ik van de week een keer tijd heb dan gaan ze om.

Overzichtje van de liggende toppen op het netje/bamboe:
            20160619_10wk12_Overzicht_DSC0661.jpg

Even een top opgeknoopt voor de foto
            20160620_Choc_Top_DSC0695.jpg

Top aan de Omnipotent kant:
            20160620_Choc_Top_DSC0698.jpg

Macro voor de trichomencheck:
            20160620_Choco_PMax.jpg
            Je ziet het in deze verkleinde weergave niet zo goed, maar er zit flink wat amber op.

Her en der zit er nog een verdwaald topje van de Buckeye Purple tussen. Die zijn diep paars geworden en de steeltjes van de trichomen zijn ook flink gekleurd:
            20160620_BP_PMax.jpg

Nou wordt het vooral wachten op het drogen en tot ik een keer tijd/zin heb om de hele boel te knippen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

uitstekend fotowerk . whow
              ze springen gewoon me beeldscherm uit

Comment

Comment

Very nice, die trichomen op wijnzuurstokjes

blauwduimpjuh.png
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

en weer een mooie rondevoorgroeien zou je dat ook aandurven onder deze led,s?
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

@QnQ, Bedankt. Heb er wel wat spijt van dat ik niet nog wat meer foto's van gemaakt heb

@joremkrank, Als ik de boel leeggeruimd heb dan gaan binnenkort de Santanesia's erin. Die ga ik mainlinen, dus die moeten nog wel minstens een maandje voorgroeien. Zaailingen staan nu in een T-neon voorgroei hokje te bakken bij 30C.

Comment

Ik volg gewoon mee, zeer benieuwd naar jou manier van mainlining.
                        Blijft toch een tijd consumerend proces, wel de moeite(herinner ik mezelf ergens).
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

@De Witte, Ja ik heb een tijd geleden ook een keer mainlining gedaan en het duurde inderdaad wel lang. Meer dan een maand dacht ik.

Het voordeel zou moeten zijn dat ik er verder minder werk aan heb. Met name het knippen zou minder werk zijn. Al kan ik me dat niet meer zo herinneren.

Was de zooi aan het opruimen en De Buckeye Purple stam leek me toch nog wel een fototje waard.
                          20160622_BP_Stam_DSC0755.jpg

Die munt is 26mm doorsnee en de stam is 36mm.

Wel grappig ook hoeveel water er uit zo'n stompje komt zetten.

Comment

top info
                            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Ben druk aan het knippen geweest. Al ben ik daar gewoon enorm traag in. Doe het ook op mijn gemakje

De Buckeye purple is niet super compact, maar ik blijft het een heerlijk wietje vinden voor een prima slaap:
                              20160702_BP_Top_DSC0784.jpg

De Chocolope ruikt verukkelijk. Dat zijn wel vooral compacte toppen. Al zit er ook wel wat minder compact spul tussen uiteraard:
                              20160702_Choc_Topt_DSC0795.jpg

20160702_Choc_Oogst_DSC0795.jpg

Comment

Comment

Bezig...
                                X