Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

Mooi verslag man, bent ook lekker aan het bouwen geweest zie ik.
      But what does it mean?

Comment

Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

Heb eindelijk ook de boel geknipt en gewogen:

Oogst_Choc+BP.png

Zat uiteindelijk dus toch nog wel een flink verschil tussen links en rechts met de verschillende voedingen. De planten rechts hadden wel dikkere stelen, meer blad en meer wortels, maar uiteindelijk toch minder dikke toppen.

In totaal ook nog iets van 50g fluf trouwens. Daar wil ik toch eindelijk ook eens proberen om met de "organische" Dexso spuitbussen BHO van te maken.

Die Buckeye had ik alleen rechts staan en die deed het daar uitendelijk beter dan de twee Chocolopes die daar bij stonden. Plus dat die een weken minder lang bloei nodig had.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Zeker doen die bho!! Kan het aan raden om er mee aan de gang te gaan!! Het is leuk en zo lekker!!al heb ik nog nooit met dexo gewerkt!!su6 en blijft een vet verslag om te lezen!!

Comment

Dat is zeker een flink verschil

Bedankt voor je mooie verslag en je superbe foto's !
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

mooi verslag en zeer mooie toppen zeer goed gedaan wietefras grts
              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Bedankt!

Ik had nog wat BHO gemaakt van bladafval, maar dat was maar 2,5g na het doorspuiten van 1 bus (500ml) van dat Dexso spul. Dat viel me wel wat tegen

Toen het uitgepruttelt was heb ik het een tijd op het verwarmde printbed van de 3D printer gezet om de laatste restjes gas eruit te krijgen. Daar is het wel wat donkerder en keihard (shatter?) van geworden, maar het ziet er wel mooi helder uit en vaped ook wel lekker weg.

Heb inmiddels een Firefly 2 vaporizer en daar gaat dat heel goed in. Wel grappig ook met een kijkglaasje dat je het spul ook ziet verdampen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Hey Wietefras!

Hoe heb je het verzameld na het extracteren?
                  En werkte je met een pyrex schaal of een food grade siliconen schaal?

Ik vind het altijd zo zonde van wat er blijft plakken aan het glas.
                  maar ik twijfel over siliconen en butaan

Zelf dacht ik eerst in glas met butaan te extracteren en er
                  wodka bij te gooien en zodra de butaan verdampt is overtegieten
                  in een siliconen schaal om daar de alcohol en water te laten
                  verdampen

Dan is de BHO aan het eind makkelijk te verzamelen zonder verlies.

Gr Mr Smoke
                  But what does it mean?

Comment

Ik had het in een pyrex schaal gedaan.

Siliconen en butaan schijnen niet goed samen te gaan inderdaad. Direct "blasten" in/op siliconenen heb ik dus maar niet gedaan.

Ik heb toen het uitgedampt was de BHO eruit geschraapt met scheermesjes en in van die siliconen bakjes gedaan. Dat kan weer wel.

Wat er toen nog in de schaal bleef zitten heb ik met wat van die 96% alcohol (uit Belgie) opgelost en dat weer laten indampen.

Comment

Dacht dat Omnipotent stukken beter ging zijn.

Comment

Nee, de Omnipotent die ik hier had is echt puur groeivoeding. Daar werkte het wel prima voor. Bloeien op die voeding was dus twee keer absoluut geen succes. Zeker op hydro niet. Als je op bemeste aarde kweekt dan is het wellichjt iets minder een probleem.

Tegenwoordig hebben ze ook wel een extra PK toevoeging in een poging om ook werkend te krijgen voor de bloei. Dan geef je wat extra P en K mee (en dan dus relatief minder N)

Ik heb het zelf overigens ook niet als groeivoding gekocht. Het was me relatief te duur.

Comment

Bezig...
                        X