Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Modest's vierde ronde, Purple Bud van White Label. SCROG
Re: Modest's vierde ronde, Purple Bud van White Label. SCROG
Nog 1 zak Allmix en 1 zak Batmix dat ik heb liggen, die gaan zowiezo door elkaar. Enkel raadt Q nog aan om er nog wat aarde bij te gooien, en net dat dit geen Lightmix mag zijn.
Maar hij bekijkt het wel als meststof, maar deze meng ik dan al met de Allmix, hopelijk is dat dan toch al wat minder...
Bovenkomen doen ze zowiezo in een kuiltje zaaigrond, maar wel direct in de grote pot (kuiltje van zo'n 10 cm diep).
Re: Modest's vierde ronde, Purple Bud van White Label. SCROG
Tja, ik wilde niet teveel erover zeggen omdat ik de praktijkervaring niet heb met batmix.
Zaai/stekgrond zou ik niet gebruiken om erdoor te mengen, omdat daar vaak veel zand doorheen zit, en dat maakt dat het nog meer inklinkt na een paar keer water geven.
Juist dat inklinken is een probleem bij een zware grond als batmix, dus ik zou iets luchtigs zoeken met weinig voedingswaarde.
Misschien een deel cocopeat ofzo? Lightmix mag ook, daarmee 'verdun' je het ook. Net wat er voorhanden is bij je lokale tuincentrum.
Welke grond precies dat moet je zelf bekijken eh, ik ken niet al die merken, en zo'n verpakking zegt wel iets, maar niet alles.
Vaak als je een zak bij het tuincentrum optilt weet je het al.
Het blijft experimenteren, maar je moet wel iets met die grond doen, omdat daar de problemen vandaan komen.
Waar ik nog aan dacht, je kunt ook ondiepere potten zoeken. Dat scheelt ook al iets.
Tja..je verzint vanalles heh
Comment