Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dit zaad schijnt in de vrouwelijke uitvoering,niet veel meer onder te doen voor pp,of me maatje is gewoon een super grower dat kan ookHoop door zelf een moedertje te maken,wat van de groeitijd af te snoepen,ook schijnt het cbd gehalte heel laag te zijn,en ben geen mediwiet patient,dus dat komt goed uitSnap ook wel dat de ervaren growers het wel gezien hebben met deze soort,maar ik denk dat er onlangs een selectie op massa heeft plaats gevonden,en dat dit een snelle gulle gever kan wordenkan er ook helemaal naast zitten,en dan proberen we het opnieuw met een andere soort
Ondanks dat de WW een afgetrapte bakfiets is ben ik nieuwsgierig naar alles wat er uit je handen komt.
De ene keer zit t mee, de andere keer gewoon WW..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Kan je misschien die flits ff uitzetten want je foto's zijn dusdanig overbelicht dat ik door t zwart t witte lichtpuntje niet kan zien..
Wanneer ga je ze toppen?
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
nog steeds maar 6 boven,hoop dat nr 7 het gaat halentraag zaad is het zekerheb van de 3 zaadjes op het kiembord er 2 de klio in gepleurd,en eentje in klein bekkertje gezet maar verwacht er niks van.IMG_20160214_211630.jpgcommentaar,tips alles welkom
Comment