Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Denk dat je de verkeerde kleur kiembord gebruikt hebt.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
als ik zo naar die foto kijk liggen ze op een wel heel erg nat papiertje
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ik gooi zaad eerst 24 uur in de vriezer en daarna 24 uur in een vochtig stukje keukenrol in een boterhamzakje onder m'n digitale tv kastje.
+/- 95% is na 24 uur ontkiemt..
7 van de 10 zijn ontkiemt,en daarna in de aarde gestopt,en alle 7 ook boven gekomen,2 moest ik al wat verder van de tl zetten,doel is 7 a 8 weken laten groeien,stekjes van nemen,en er dan zo achterkomen wat de vrouwtjes en de mannetjes zijn,want het is regulierzaad.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
IMG_20160226_100610.jpgeffe een tussen update de 58 watt daglicht tl bevalt me prima,het strekken valt reuze mee,en ze groeien best snel,over 10 dagen worden ze overgepot naar 7 liters en gaan ze onder de hps
Comment