Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Komt allemaal goed ken er maar zat die voorgroeien onder tl (meerdere lampen)En die pakken zelfs de overgang groei bloei eerste 2 weken nog mee voor ze naar het hps hokje gaan
Ken je mooi iedere zeven weken oogsten voor sommige een sprookje.
Succes ermee! Is altijd geweldig om te zien hoe zo'n plantje zich ontwikkeld in het begin.. ik volg je!
Wat zijn jouw ervaringen met tl? Zou hier ook onder willen voorgroeien volgende x. Maar lees van velen dat dit trager gaat.
Zal het gaandeweg wel zien hier ook in je verslag
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Nie beter n witte dop kenne pakken dan?
Lijkt wel red purps zo..
zodra ik 2 goede stekken kan nemen van elke ww zet ik ze weg onder een 150 watt hps,als de stekken aanslaan geef ik ze nog wat groei,en dan is het afwachten wat er gebeurd als de knop op 12 gaat,want is regulier zaad,dus denk dat ik binnen 4 weken er wel een paar mol
Comment