Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play pluggen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play pluggen.

    Korting op 420shop
    Mij is gevraagd om een nieuwe strain te testen.
    Deze strain gaat ingezonden worden naar de Cups.
    Heb de zaden in de pluggen gedaan en volgens de maker van de Plugs Master Kroblo moeten de zaden na 60 uur boven zijn.
    Je kunt volgens de maker van deze pluggen de zaden zo planten.
    De pluggen zijn al vochtig en hebben een gaatje in het midden voor het zaadje of eventueel stek.
    Beetje zaai en stekgrond er over en bevochtigen en dan in de propagator er mee.
    Heb er 2 gezet want die kan ik nog net kwijt maar kon het niet laten om deze te laten liggen.
    DNAtest Banana Kush x Sour Secret.jpg
    Last edited by MWay; 10 February 2016, 15:03.

    #2
    Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

    Leuk Mway, wat een eer !

    Ook hier zet ik mijn stoeltje bij
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

      Wat gaaf MWay,

      Ik zag op rolling stoned ook deze kweek van master kroblo deze persoon heeft altijd goeie resultaten.

      Dat ga jij natuurlijk ook doen, zal niet weten waarom niet.

      Net als Stemma zet ik met zetel ook hier neer.

      Comment


        #4
        Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

        Welkom Stemma altijd plaats voor jou
        En ik voelde me ook wel een beetje vereerd.
        Vandaar dat er ook 2 stekken uitgevlogen zijn.

        Witpen deze heb ik dankzij Master Kroblo.
        Zijn idd de zelfde zaden.
        Hij loopt nu 2 weekjes geloof ik voor.
        En je zit vooraan.

        Comment


          #5
          Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

          Hehe, leuk dat je het mag proberen. Maar als ik die spongepotjes (ja dat zijn het) zie zou ik ze het liefst in de vuilbak kiepen

          Zaaien in de grond bespaart je geld, tijd en eventueel ook zaden.
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #6
            Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

            Modest we gaan het zien ze zijn sinds vandaag zonder voor te weeken om 16.30 uur de plug in gegaan en onder tneon 55 Watt geplaats.
            Ik zeg dat ze vrijdagavond boven zijn.

            Comment


              #7
              Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

              Ik zeg dat ik rete nieuwsgierig ben naar die banana kush.
              Stoeltje wordt me wat riskant maar van afstand onder mn ghillie suit durf ik t wel aan..

              Let's go chiquita.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #8
                Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

                Je kunt hier gerust je stoeltje plaatsen hoor Love it.

                Comment


                  #9
                  Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

                  Banana kush klinkt lekker gek
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #10
                    Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

                    Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                    Modest we gaan het zien ze zijn sinds vandaag zonder voor te weeken om 16.30 uur de plug in gegaan en onder tneon 55 Watt geplaats.
                    Ik zeg dat ze vrijdagavond boven zijn.
                    Uuhu, vaak werkt het wel hoor. Maar vaak kunnen de zaadjes hierin amper keren. Uiteindelijk wordt het een knoopje en zijn ze kapot.
                    Zat er ook bacto bij de potjes?

                    Succes allesinds!
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

                      Plof ik zit ook weer.
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        #12
                        Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

                        Mag ik er ook bij? Die naam alleen al klinkt als een winner.
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment


                          #13
                          Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

                          Joremkrank is een topwietje de Banana Kush is een strain van Crocket's Farm welke nu samenwerkt met DNA en Grow your own.
                          Breeder Jaws heeft er F6 van gemaakt.
                          Alle Banana wietje stammen af van de Banana Kush van Crocket.

                          odest komt helemaal goed.
                          En je hoeft bij deze pluggen niets te doen er zit alles in voor het ontkiemen en de eerste week.

                          Thugz neem plaats.
                          vaperke neem plaats en de naam gaat nog bekend gemaakt worden.Banana is de Mama en Sour is de Papa.

                          Comment


                            #14
                            Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

                            En we hebben beweging.
                            20160211_161218.jpg20160211_161505.jpg20160211_161513.jpg
                            Deze zullen morgen wel paraat staan om deel te nemen aan de mars richting mijn potten
                            Later meer.

                            Comment


                              #15
                              Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

                              gaat een stukje sneller als bij mij gaan met die banaan
                              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                              Comment

                              Bezig...
                              X