Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play pluggen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

Ziet er goed uit mate.
    Lekker wit.

Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Re: Test nieuwe strain DNAgenetics Banana Kush x Sour Secret en de Perfect Plug&Play plugg

die bud ziet er idd niet verkeerd uit
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Nou zeg, wat een heftig verhaal lees je hier dan weer, maar ook de prachtige en warme steunbetuigingen, mooie groep mensen bij elkaar hier. Alsnog sterkte, sommige dingen wennen nooit. Ik schuif aan.
        Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Hoi mensen even niet lekker in mijn vel gezeten vandaar.
          De DNA dames staan te spoelen.
          Wat het is geworden ach kijk zelf maar.
          20160531_204915.jpg20160531_204853.jpg20160531_204930.jpg20160531_205048.jpg20160531_205029.jpg

20160531_204600.jpg20160531_204609.jpg20160531_204629.jpg20160531_204555.jpg

De volgende update zal de oogst zijn.
          Vragen opmerkingen komt er maar in!

Comment

ziete r me een smakelijk rokertje uit :p
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hopelijk gaat het weer wat beter Mway, de foto's zien er in ieder geval weer smakelijk uit.
              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

k1 dat denk ik ook wel.

Dkuttekop gelukkig wel en dank je en blijf genieten en zelf growen uiteraard

Comment

Bezig...
                X