Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek ooit super lemon haze 5x in scrog methode

Prachtige toppen geworden inderdaad. Ze hebben me gisteren verleid een tientje Lemon Haze bij de shop te halen, maar die was lang niet zo mooi (en ws. minder lekker)
    Well done, zoals ik er tegenaan kijk (als leek, dat wel): Ontzettend geslaagd!

Comment

goeiemorgen en thx voor de reacties en suport
      zoals ze hier zo sjieke zeggen de herfst is goed bezig
      de laatste week dat ze staan hier,en begint alle kleuren te krijgen...
      wel merk ik dat ze nog lekker aandikken en vooral witter worden hierbij nog wat pics voor de liefhebbers..
      ze drinken tegen de 300-350 ml per dag nog en al vanaf vorige week maandag geen voeding meer alleen water!!volgende week oogsten al weet ik nog niet of ze allemaal in een keer omgaan denk dat ik ene paar dagen later ga afdoen ... zullen wenog wel zien hoe het avalueert hier
      Attached Files
      Last edited by sorensens83; 28 April 2016, 10:57.

Comment

beste mede...
        DE DAG waar ik lang op gewacht heb.!!heb er gisteren 3 ..met omwegen en akkefietjes ben ik toch een zeer gelukkig man met mijn alleereerste kweekje ooit!!!!!!! vandaag ga ik de laatste twee doen..amai wat een werk manman haha..maar goed dat ik hanschoenen had want twas net alsof er lijm opzat onze jean marie pfaf zou hier ook wel mee aan plafond kunnen hangen,en nog eens betere reclame hehe..verder zien de toppen en supergoed uit..lekker kompact lekker vol thc... geen rot geen balleke geen banaantjes niks niet..nu nog wachten op het resultaat van smaak en gewicht!!! ik dacht al eens even wat fotos te posten van de slachtpartij gisteren ...straks meer fotos vant totaalplaatje als ik alles om heb...op het blad papier is de opbrengst van het eerste plantje... ik doe ze een voor een om en hang plant bij plant bij elkaar omdat sommige er beetje beter/witter uitzagen...ga deze nu laten drogen dage of tien en dan ontstengelen/wegen en dan kunnen ze lekker doorijpen in de homemade potten hehe
        een fijne dag gewenst scilzzzz
        Attached Files

Comment

Ziet er lekker uit Sorensense83 en ze zien er sticky uit wat we willen hebben natuurlijk.

Ik ben wel benieuwd naar en de eindgewicht en de smaak.

Het was een leuke verslag om te lezen en wederom leerzaam.

Comment

goede avond allemaal!!
            buiten het goede nieuws dat straks man city zich naar de finale gaat trappen kan ik ook zeggen dat het knipwerk erop zit!!! dat het zoveel tijd in beslag zou nemen had ik nooit gedacht of ik ben gewoonweg heel langzaam hehe.ik ben zeer tevreden tot nu toe over hoe alles uitziet en ruikt..hoeveel precies ik ga afhalen van deze 5,?? geen idee!!! kan niet wachten er eens ene van te kunnen proeven..Maar heb geduld en zal dat zeker niet te vroeg doen aangezien ik nog ben gaan halen deze week ik heb nog enkele fotos genomen..wel geen superkwaliteit maar alleen maar om een beeld te geven van de situatie hier..ik denk een gr of 3 minitopjes voor de rest allemaal mooi compakte toppen die staan te popelen om de poten in te gaan om te curen
            ik zou zeggen voor de geintresseerde.. kijk en geniet.. ps.eens ze goed droog zijn regel ik wel een goede camera voor wat fatsoenlijke fotos
            Attached Files

Comment

zeer mooi gedaan sorensens83
              eerste kweek ever en duidelijk groene vingers jij
              mooie toppen die lekker glinsteren
              toffe dop die homemade happiness -> you know how !
              geniet ervan

en al ne vingerhashspliff gerookt?

Comment

bedankt voor de goede reacties mannen,,,ja ze glitteren goed maar de geur is echt wal datgene wat ik wou/verwachte/streefde!!
                daarom heb ik de SUPER lemon gekozen ..heb deze in een sjop ooit 16 eu/gr betaald en dat is duur!!maar goed dat die sjop 300km verder als thuis lag want was er toch voor terug gegaan haha
                de VINGERHASH joint?jaaaa die zijn er door gegaanmaar kan echt niks van zeggen omdat ik voor en terwijl het knippen ook aant rollen ben geweest...ik ben dus echt wel benieuwd naar de smaak! btw de potten waren cadeau van men vrouwke

Comment

das best wel een nette opbrengst en oogst en dat voor een eerste kweek!

MY RESPECT

ziet er goed uit man !

EN EEN ROOK VERSLAG ZIEN WE GRAAG
                  sigpic
                  LED there be light

Comment

Nogmaals bedankt allemaal...
                    Er komt zeker een rookverslag hier heb ik met het meest naar uit gekeken nog anderhalve week!! Nog en fijne dag gewenst hier.. chilzzzzzz

Comment

Bezig...