Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG
Re: Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG
@vaperke thanks het zijn zeker mooie dikke stelen en het mooi te zien met de foto van onder de bladeren
@peter1950 ik weet zeker dat het mijn kast maar in de amazone zou het ook niet misstaan, het kreupelhout ga ik vandaag denk ik snoeien
@ QnQ thanks, over de bladpuntjes ik kijk er zeker na, en ik geef maar 2 keer per week voeding misschien nog minder geven nu 1ml per liter.
De schema van u hou ik aan en dat gaat goed op de puntjes na, vanavond de hoogte van de lamp even na meten misschien moet deze wat hoger.
De toppen zijn goed zichtbaar en daar zijn we natuurlijk erg blij mee.
Vanaf morgen begin de bloei weken te tellen.
De planten krijgen nog steeds maar 2x per week voeding nu nu bio-heaven bio-grow en alga-mic dit doe ik nog de komende week en vanaf volgende week ga ik bio-bloom toevoegen.
Ze krijgen nu 700ml water per planten afgelopen week heb ik de tensiometer 24uur in het water laten liggen ik dacht dat de planten niet zo veel water nodig hadden maar na de reset bleef de tensiometer enigszins de zelfde waardes aangeven dus het klopte wel.
Ook bind ik niets meer en laat de planten met rust.
Vanaf afgelopen zondag tel ik de echte bloei.
En het is altijd mooi om te zien hoe de toppen ontwikkelen.
De planten krijgen 750ml water en nog steeds maar 2x per week voeding.
Niet echt veel te vertellen alles gaat volgens planning, maar net foto's gemaakt en deze wil graag aan jullie laten zien
Re: Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG
lekker bezig witpen..een genot om naar te kijken!mooie fotos ..fijn tot detail uitgelegd..ferm verslagen waar je wel veel tijd in steekt ?respect ..
en wat een mooie bos daar!!ik blijf meevolgen!succes verder!
Comment