Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG

Denk dat ze p en k lusten. Ze gooien nog volop witte pistels maar de plant ontrekt de daarvoor benodigde P en K nu aan het bovenste blad. Ik zelf zou ze nu gerust nog 1 x een beurd bloeivoeding durven geven, die ambers duren namelijk nog 4 weken.

Comment

Flinktstoned,

de planten krijgen nu nog zeker 2 weken voeding om de 2 dagen dus 2dagen water en 1 dag voeding.
      Net aangemaakt voor vanavond 3ml grow 4ml bloom 3 ml algamic 5 bioheaven 2ml topmax 2 ml activera.
      Wat ik ook kan doen 1 dag voeding 1 dag niet ?

Wel super dat je meedenkt ����

Comment

dat ze geel trekken is normaal e ok beter voor de uiteindelijke roker maar ze trekken wel erg vroeg leeg of ze zijn sneller dan je verwcht,.. ik kan neiet in eje keuken kijken maar ik zelf denk dat je ze nog 1 x een flinke pk boost mag geven e dan pas op water, je moet nog 3 weken,.... Het blad hersteld daardoor niet je vankt enkel het leegzuigen iets op
        en dat vertaald zich in het zwellen van de calixen

Comment

Duidelijk verhaal FlintStoned.

Ik zag op de fles van bio bloom NPK 2-7-4 en ze krijgen er nu meer van de grow NPK 4-3-6
          Maar als ik dus meer PK zou willen geven zou ik ook PK booster kunnen toevoegen van een ander merk.
          Is dat slim en zo ja welke ?

Comment

Daar overvraag je me en zet je meteen klem. ik ga geen advies over voedingen geven ik zie enkel dat ze p en k missen, welk merk? helaas kan ik daar geen uitspraken over doen, het is namelijk allemaal 1 pot nat
            Last edited by FlintStoned; 19 May 2016, 08:31.

Comment

Het is niet de bedoeling om je klem te zetten.
              Ik ben al blij dat je meedenkt en helpt.
              Gisteren even op het interweb rond gekeken en zag dat je maar 1 week mag geven wat ik raar vindt,
              en niet in de laatste 3 weken en aangezien de planten nog 3,5 week moet denk ik dat ik maar meer bloom ga geven.
              Daar zit het meeste pk in.

Comment

p/k 13/14 zou ik idd nu niet meer geven gewoon een dosis bloeivoeding voldoet. Te veel N in bloei remt de bloei nogal en zorg ook voor EC ballast in je medium. Een plant neemt enkel op wat ze nodig heeft alles wat je teveel geeft is nadelig. Ze laten mij zien dat ze meer P en K vragen en geen N meer. Ik zou ze dus gewoon op je standaard bloeivoeding houden. ! dag wateren met bloeivoeding, dag erop enkel water dag daarna niks of ze moeten heel dorstig zijn dan weer een beurtje bloeivoeding erbij enzovoort.

Comment

Zo ga ik het doen FlintStoned en bij de volgende ronde ga ik pk 13/14 toegevoegen.
                  Het valt mij op dat ik dezelfde probleem bij alle kweken terwijl ik denk dat deze genoeg voeding krijgen.
                  Aangezien ik ook vergelende punten heb wat duid op te veel voeding.

Nou we draaien deze ronde af en in augustus/september start ik een nieuwe kweek op wil in de zomermaanden niet kweken te warm
                  en een paar maanden niet kweken is ook niet verkeerd.

Comment

Zelf ben ik niet zo gek op die PK 13/14. als je voor je eigen gebruik kweekt kan je gerust zonder en dan heb je een wat zachtere rokerd. Al dat PK boosten komt de smaak niet ten goede. Gewoon is al gek genoeg. basis groei en bloeivoeding is in feite al meer als genoeg. Planten hebben geen vet dus ze vetmesten bestaat niet je verneukt enkel je medium met alles wat je te veel geeft. Ik zij het al vaker minder = meer (smaak)

Comment

Ontkiemen 9-2 <---> 11-2 dagen 2
                      Voorgroei12-2 <---> 25-2 dagen 15
                      Groei 25-2 <---> 27-3 dagen 30
                      Voorbloei 27-3 <---> 10-4 dagen 14
                      Bloei 10-4 <---> 21-5 dagen 41

Temp 20,9<---> 25,6
                      LV 34% <---> 57%

Lamp hoogte 60cm
                      Vermogen 600watt

------UPDATE-----

Niet veel te vertellen maar wel een paar dingen
                      Zoals dat de planten de afgelopen dagen wat minder water nodig hebben maar morgen gaan we week 7 in dus volgens de gegevens van de zaadfabriek
                      is het nog 2 a 3 weken.

De planten zijn wel lekker dik aan het worden

Gisteren foto's gemaakt zonder de lamp aan

IMG_3120.jpgIMG_3129.jpgIMG_3128.jpgIMG_3127.jpg

IMG_3126.jpgIMG_3125.jpgIMG_3124.jpgIMG_3123.jpg

IMG_3122.jpgIMG_3131.jpgIMG_3132.jpg

Vandaag met de lamp aan hps corrigerende bril
                      IMG_3137.jpgIMG_3142.jpgIMG_3141.jpg

IMG_3138.jpgIMG_3139.jpgIMG_3140.jpg

IMG_3144.jpgIMG_3143.jpgIMG_3145.jpg

Comment

Ziet er echt vet uit!
                        Mooie update, ook erg duidelijk
                        Groene vingers

Comment

Thanks THEBIRD, en goed om te lezen dat het duidelijk is.

Comment

Wat een heerlijke toppen! Ik kom er nog even bij op de valreep.
                            Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Kom er gezellig bij Dkuttekop hoe meer zielen hoe meer vreugde

Comment

Nou dan zet ik op het laatste moment ook maar nog even een stoeltje bij
                                Groene vingers

Comment

Bezig...
                                X