Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG
Net toen de lampen aanging heb ik foto's gemaakt
Ook met de microscoop wat wel lastig is om daar goede foto's mee te maken heb ik het toch gedaan wat mij opviel is dat er wat amberkleurige puntjes in te zien.
De planten krijgen 1 dag alle voeding 1 dag een 1ml bloom grow en heaven of alga mic en 1dag water.
Ze willen minder water tussen de 600 en 700ml.
Re: Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG
Ik zie vooral veel decapitated trichomen.
Dat zijn dus enkel nog de trichoom steel met de schijfcellen maar geen harsbol meer. Doordat de schijfcellen dan blood (aan de lucht) liggen wordt het laagje thc wat op de schijfcellen licht geoxideerd en ontstaat er cbn wat dus de amber steelkop geeft. Je bent echter op zoek naar rijpe amber trichoom bollen en niet naar onthoofde geoxideerde steeltjes.
Gaat weer fantastisch hier Greenpen, net weer even alles gelezen
Je zou als extra evt. nog Guano van No Mercy mee kunnen geven ( N=2%, P2O5=15%, K20=2%, S=0,22%, Ca/Mg=15%, Cu=15 mg/kg , Zn=20mg/kg ) is in ieder geval biologisch, je moet dat maar even in je achterhoofd houden evt. voor een volgende kweek.
Heb je al over ondersteuning van die knotsen nagedacht ?
Thanks Stemma,
Ik ben ook te vrede met de vooruitgang van de kweek zondag alweer weer 7 weken in zichtbaar bloei en 9 weken op 12/12
En bedankt voor het mee denken ik ga dit zeker onthouden voor de volgende kweek, nu doe ik deze ronde zo afmaken.
Het valt mij op dat ik elke keer ronde de 5de week bloei de meeste vergeling krijg.
Wanneer moet/kun je Guano mee geven zie het niet staat op de website alleen de verhouding.
Vanochtend heb ik bamboe stokjes gehaald en ga vanavond de takken en toppen ondersteunen met de bamboe stokjes
Kleine update de planten zwellen nog steeds en doen het goed.
Wel heb ik 2 vochtvreters vandaag in de hok gezet omdat de LV 71% wat veeeel te hoog is natuurlijk.
Zo heb ik gisteren 1 top verwijderd ivm toprot de bladeren water broos en de topjes in de top lieten los nadat ik deze in zijn geheel heb verwijderd zag ik dat er schimmel/pluisjes zichtbaar was.
Nu hopen dat het hier bij blijft.
De triochomen zijn voor 70% melk
Ze zijn nu 7 weken in werkelijke bloei en geef nog 2 x voeding en ga dan beginnen met alleen water. IMG_3172.jpgIMG_3180.jpgIMG_3179.jpgIMG_3178.jpgIMG_3177.jpg
Ik hoop ook dat geen toprot zeker nu niet omdat de laatste 3 weken in gaan.
Gisteren met de lamp uit een grondig inspectie gedaan en ben niets meer tegen gekomen
De top met rot in zijn geheel verwijderd ik kan wel wat missen.
De afgelopen dagen was het ook zo'n vochtig weer en het huis is vocht dus ook de ruimte.
Vanavond als de lamp aan gaan ben ik benieuwd of de vochtvreters geholpen hebben.
Het zal ongeveer 2 weken duren tot je de rot gaat zien als het er al in zit waar je het niet ziet. Kan iets korter duren of iets langer, maar het worden spannende 3 weken. Ben ook benieuwd naar de vochtvreters, fingers crossed!
Om te beginnen is de LV doormiddel van de vochtvreter een stuk gedaald dus dit heeft geholpen en daar zijn we heel blij mee.
De afgelopen dagen met was het zo vochtig maar ik zag dat de aankomende dagen het stuk beter wordt dus dan zal de LV nog wel verder dalen.
Gisteren heb ik de planten voor het laatste keer eten gegeven de triochomen zijn voor 90% melk nu nog 2 weken spoelen oftewel alleen water geven
en wil woensdag 15 of donderdag 16 juni de planten omhakken dan hebben ze 65 a 66 dagen gebloeid.
Comment