Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 X Chocolate Haze 29L, 450 Watt LED, Tips Needed !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 X Chocolate Haze 29L, 450 Watt LED, Tips Needed !

    Korting op 420shop

    Kweekdata:

    Chocolate Haze

    Kweektent: Secret Jardin DS90; 90x90x175.
    Voeding Groei/Bloei: Terra Grow/Bloom.
    Koolstof filter met incline fan.
    LED 450 Watt
    29L Potten

    Ik heb de dames nu inmiddels 2 weken laten voorgroeien en ze zijn nu ong 13 cm lang dus ik wacht nog een dag of 2 met de bloei.
    Het is de eerste keer dat ik haze kweek dus ik ben benieuwd hoe de groei zal gaan.
    Ik heb gekozen voor 4 grote 29L potten omdat ik toch benieuwd ben naar hoe groot de plant/toppen kunnen worden.
    "Grote" kans dat ze te hoog worden, vooral als ik te laat de bloei inzet maar dat zal ik uiteraard niet laten gebeuren.
    IMG_4007.jpgIMG_4008.jpg


    Ik had wat moeite met het aansluiten van me koolstoffilter/fan maar het is uiteindelijk gelukt.
    Ik wou graag wat tips over wanneer ik die het best aan kan hebben.
    Ik was van plan de afzuiging alleen aan te hebben staan wanneer de geur buiten de tent TE erg te ruiken is ivm met maandelijks bezoek.

    IMG_4011.jpg


    Met de pasieve luchtinlaat half open blijven me luchtvochtigheid (80) en temperatuur ( 25/26 ) mooi op niveau.
    Ook de vraag of ik 1 plant zal toppen om het verschil te zien en/of scroggen ?

    Ik gooi ze morgen/overmorgen in de bloei.. dus zal snel een update plaatsen !

    #2
    Re: 4 X Chocolate Haze 29L, 450 Watt LED, Tips Needed !

    als je ze niet hoog wil hebben had je zo wie zo voor een kleinere pot moeten kiezen

    BTW 13cm en dan al in bloei willen ??? HUH

    zou nog ff wachten ermee het zijn nog peuters nu
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #3
      Re: 4 X Chocolate Haze 29L, 450 Watt LED, Tips Needed !

      Uhu, als je ze dan toch in zo'n grote pot zet ga je ze toch niet te vroeg in bloei trekken? Als je eentje topt top je ze beter allemaal, anders heb je hoogteverschil.
      Ik zou altijd scroggen, maar dan hebben ze sowieso nog 3 a 4 weken groei nodig.

      Comment


        #4
        Re: 4 X Chocolate Haze 29L, 450 Watt LED, Tips Needed !

        Jaa ik bedoel meer het risico lopen dat ze eventueel te hoog kunnen worden, Wil ze uiteraard zo hoog mogelijk hebben.
        Ik zal inderdaad nog even wachten met de bloei tot ze ong 20 cm zijn !

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Jaa weet niet waar me hoofd was toen ik t typte lol.
        Oke heb je nog tips voor de ideale hoogte om te scroggen ?
        Ben zelf bang dat ze dan te breed worden ?!

        Comment


          #5
          Re: 4 X Chocolate Haze 29L, 450 Watt LED, Tips Needed !

          afzuiger is niet alleen om de geur te verbergen,maar ook om de plantjes zoveel mogelijk frisse lucht te geven hoge lv is bij zaadplantjes niet zo belangrijk.
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Re: 4 X Chocolate Haze 29L, 450 Watt LED, Tips Needed !

            Wacht in ieder geval op minstens drie internodes. Ipv scrog zou je ook de takken met touwtjes aan de pot kunnen bevestigen. De takken groeien dan ook breed met het voordeel dat je de potten alsnog kunt blijven draaien en verplaatsen. Suc6!


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment

            Bezig...
            X