dag iedereen,
voor mijn eerste kweek heb ik de volgende set up gekozen:
homebox 60x60x120
advanced star cob led lamp 200 watt
can-fan 310 m3/h met bijpassende koolstoffilter
hortigarden extractor fan 200m3/h (al hoeft deze niet in het stopcontact aangezien de can fan zo al genoeg lucht binnen trekt)
kleine thermometer met sensor en LV
milwaukee CD611-ec meter
milwaukee PH600-ph meter
smart controller voor de can fan
tijdklokje voor de lamp uiteraard.
convector met thermostaat
4 11L smartpot
Mijn bedoeling is om mijzelf en m'n vrouwtje (persoon) hiermee te kunnen onderhouden.
Dus, vorige week woensdag (24/2/2016) heb ik m'n spullen in huis gehaald met ook meteen 2 zaadjes cheese xxl AF van dinafem
en 2 aurora borealis van organic earth ook autoflowering.
de man van wie ik deze haalde vertelde me dat deze van begin tot eind op 18 uur licht moeten staan, omdat ik hier niet zeker van ben vermeld ik het even???
ik heb deze in van die kleine vierkante potjes gestopt (die ik erbij kreeg) en de cheese xxl was na enkele dagen al een plantje 1tje met beetje voorsprong ik heb deze bewaterd met ph 6 water met 10 ml/l root it.
De aurora liet nog steeds op haar wachten, daarom heb ik ze vol ongeduld in een glas water ph 6 ook met nog enkele ml root it.
nu heb ik deze vandaag ook in de grond gestopt omdat ze toch gekiemd hadden, weliswaar maar een klein beetje.
als potgrond gebruik ik plagron royal mix gemengd met klein zakje perliet.
de cheese xxl ben ik nu aan het bewateren met water met ph 6 en ec 0,9/10
omdat ik had gelezen dat het in de eerste 2 weken niet echt nodig was om de afzuiging te gebruiken staat deze dus ook niet aan.
hierdoor is LV min.70 max 85
temp min 21 max 28
ik denk hiermee alles gezegd te hebben nog juist enkele foto's
P3030164.jpgP3030160.jpgP3030168.jpgP3030159.jpgP3030156.jpg
voor mijn eerste kweek heb ik de volgende set up gekozen:
homebox 60x60x120
advanced star cob led lamp 200 watt
can-fan 310 m3/h met bijpassende koolstoffilter
hortigarden extractor fan 200m3/h (al hoeft deze niet in het stopcontact aangezien de can fan zo al genoeg lucht binnen trekt)
kleine thermometer met sensor en LV
milwaukee CD611-ec meter
milwaukee PH600-ph meter
smart controller voor de can fan
tijdklokje voor de lamp uiteraard.
convector met thermostaat
4 11L smartpot
Mijn bedoeling is om mijzelf en m'n vrouwtje (persoon) hiermee te kunnen onderhouden.
Dus, vorige week woensdag (24/2/2016) heb ik m'n spullen in huis gehaald met ook meteen 2 zaadjes cheese xxl AF van dinafem
en 2 aurora borealis van organic earth ook autoflowering.
de man van wie ik deze haalde vertelde me dat deze van begin tot eind op 18 uur licht moeten staan, omdat ik hier niet zeker van ben vermeld ik het even???
ik heb deze in van die kleine vierkante potjes gestopt (die ik erbij kreeg) en de cheese xxl was na enkele dagen al een plantje 1tje met beetje voorsprong ik heb deze bewaterd met ph 6 water met 10 ml/l root it.
De aurora liet nog steeds op haar wachten, daarom heb ik ze vol ongeduld in een glas water ph 6 ook met nog enkele ml root it.
nu heb ik deze vandaag ook in de grond gestopt omdat ze toch gekiemd hadden, weliswaar maar een klein beetje.
als potgrond gebruik ik plagron royal mix gemengd met klein zakje perliet.
de cheese xxl ben ik nu aan het bewateren met water met ph 6 en ec 0,9/10
omdat ik had gelezen dat het in de eerste 2 weken niet echt nodig was om de afzuiging te gebruiken staat deze dus ook niet aan.
hierdoor is LV min.70 max 85
temp min 21 max 28
ik denk hiermee alles gezegd te hebben nog juist enkele foto's
P3030164.jpgP3030160.jpgP3030168.jpgP3030159.jpgP3030156.jpg
Comment