Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste kweek 2xcheese xxl 2x aurora borealis
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: eerste kweek 2xcheese xxl 2x aurora borealis
Dit is veel duidelijker zonder space licht. Je aurora zit wat te hoog in de voeding lijkt het. Autoflowers behoeven minder voeding. Autoflowers ook niet gaan scroggen. Hier ga je nog wel wat lekkers vanaf halen als je de voeding tempert . Om te gaan scroggen , je volgende ronde, fem of reg zaadjes gebruiken. Autoflowers gebruik je voor buiten . Suc6. Gr JBKeep em green
Comment
-
Dit is heel goed mogelijk, heb ze 2 keer groeivoeding meegegeven omdat ze precies stil stonden 2 de keer is nu Wel al 12 dagen geleden. Hopelijk begint zij toch ook nog echt te bloeien.
en ja heb al veel spijt gehad dat ik deze heb gebruikt, had ze bijgekregen bij de tent etc.
maar kan ze slecht wegdoen he ben ondertussen wel aan het uitkijken naar zaadjes voor volgende keer.
Comment
-
heb nog enkele foto's getrokken maar was net te laat, lamp was al aan
P4240052.jpgP4240051.jpg
zal deze week nog eens proberen op tijd op te staan voor paar mooiere foto's.
heb ook eens naar de trichomen gekeken:image.jpgimage.jpg
er zitten er wel redelijk wat op denk ik?
nu moeten ze nog 20 dagen ongeveer zegt de site van dinafem,
nog eventjes dus, heb vrijdag men hopelijk laatste zak gekocht in lange tijdAttached FilesLast edited by mottigenhond; 24 April 2016, 11:15.
Comment
-
hier zijn we weer, prachtige dag iedereen
door de aanhoudende regen hier heb ik vandaag de kans gehad om "mooie" foto's te maken zonder "space licht"
ik ben ook sinds vandaag gestopt met voeding geven, er zijn sinds vandaag 9 weken om volgens site van dinafem moeten ze +-80 dagen.
volgens wietzaadjes 70 tot 77 dagen dus wie weet in het beste geval volgende week oogsten? er beginnen wel enkele trichomen melkachtig te worden.
De foto's: P4270054.jpgP4270062.jpgP4270064.jpgP4270066.jpgP4270070.jpgP4270067.jpg
P4270064.jpgIMG_1093.jpg
nu komt het volgende probleem eraan, het drogen hier ben ik echt een beetje angstig voor aangezien ik niet echt een ruimte heb.
mijn idee was om het in een kast te leggen of hangen, die kast is niet luchtdicht en staat in de ruimte waar de luchtontvochtiger draait.
ik hoop da het zo lukt, ook dacht ik eraan om rijst of zout in een bakje eronder te zetten zoals ik al had gelezen bij iemand op het forum.
denken jullie dat het me zo lukt of moet ik toch een ventilator voorzien ook? de kast moet maximum 5 uur per dag dichtblijven andere momenten wou ik ze om de ...
gaan openen eventjes.
De laatste loodjes nu hoop ik maar dat het niet meer mis gaat, de hoeveelheid heb ik al opgegeven,zo kan het alleen maar meevallen.
nu wacht ik nog vol spanning op de smaak.
groeten aan de kijkersAttached Files
Comment
-
hallo ziet er al heel goed uit hier he...sommige lijken nog een weekje langer te mogen staan maar dat kan jij beter zien als mij
als je de trichomen kan chekken is dat een luxe..die van mij ben ik ook al een week geen water aant geven om ze volgende week om te doen!!!
mijn zijn half doorzichtig half milky dus alles is voor mij de eerste keer nu en drogen heb ik ook al heeeeeel veel gelezen..
ik ga ze ontdoen van alle grote bladeren en de kleine bladeren rond de buds knip ik bij tot een halve tot 1 cm laat ik hangen die krimpen zich toch tegen de toppen aan met drogen en naar het schijnt hangen die binnen vol thc dus dat lijkt me wel verstandig
drogen wou ik doen door ze op te hangen in de zelfde tent (pikkedonker) met de afzuiging op 50 rocent en langs onder ga ik een fan laten blazen zodat er een goede luchtcirculatie is maar let er wel op dat de fan mag niet op de toppen blazen... voor mij ook de eerste keer maar hier leren wij uit,en bedoeling is nog altijd zo langzaam mogelijk drogen!!!! succes
Comment
-
goed dat je dat even ter sprake brengt sorensen,
ik dacht inderdaad ook dat sommige toppen langer moeten als andere daarom zocht ik een andere droogplaats.
wist alleen niet of het zo verstandig is om gewoon een top af te knippen of diegene die klaar zijn, en de rest te laten hangen?
bedankt en jij ook al denk ik dat het op jou manier moeilijk mis kan gaan
Comment
-
zo het zit erop.
magere oogst maar wel blij met de kwaliteit.
ik ben uitgekomen op 55 gram van 3 planten
het kan altijd slechter waarschijnlijk
IMG_1202.jpgIMG_1203.jpg
op naar de volgende
Comment
-
Ziet er lekker uit toch, veel beter dan 100 gram shop wiet! Smakkelijk zou ik zeggen.
En als je weer voor autoflowers gaat kan je ook naar een lichtregime van 20/4 gaan
.
Laat het je smaken.Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment
Comment