Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Channel+, GSC, King's Kush, Neville's Haze en White Widow in 90x90x185 DR2 tent onder 400W

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Channel+, GSC, King's Kush, Neville's Haze en White Widow in 90x90x185 DR2 tent onder

Bah, dat kut-ventilatortje blijft in m'n kop zitten en daardoor slaap ik al een week niet lekker meer. (Er zitten slechts enkele meters tussen bed en tent).
    Ik had verwacht/gehoopt het gevoel van veiligheid terug te krijgen na het ophangen van de brandblusser, maar dit was niet voldoende. Daarom heb ik vorige week melders en een Fire KnockOut gekocht en geplaatst.
    En nog slaap ik slecht. Gisteravond was ik er klaar mee en heb letterlijk de stekker eruit getrokken. Inmiddels alweer spijt, maar ik heb wel heerlijk geslapen, en dat is ook wat waard

Dus... vanwege bovenstaand verhaal helaas BIJNA! een vroegtijdig einde van dit kweekverslag. Ik laat alles (behalve de planten zelf) staan en hoop hier 'overheen te groeien' en over een tijdje nog eens een poging te wagen!
    Lichtelijk gefrustreerd sluit ik af met een foto van hoe de planten er gisteren bij stonden na een neem-douche. Linksboven de GSC, rechtsboven de White Widow, linksonder de Channel+ en rechtsonder de Haze. For what it's worth....
    IMG_20160411_083154.jpg
    Last edited by Raph; 26 April 2016, 21:18.

Comment

Re: Channel+, GSC, King's Kush, Neville's Haze en White Widow in 90x90x185 DR2 tent onder

Heel jammer maar je moet je er idd goed bij voelen! Had me maar laten weten dan had ik ze geadopteerd succes verder nog gr

Comment

Niet opgeven man Je bent nu al halverwege! Als je nog ff op 18/6 laat kan je ze msh later nog buiten plaatsen

Comment

all_1404.jpg

16-04:
          all_1604.jpg

18-04:
          all_1804.jpg

20-04: Er is hier en daar wat geknakt aan de GSC...
          all_2004.jpg

22-04:
          all_2204.jpg
          Last edited by Raph; 24 April 2016, 19:03.

Comment

Kom maat op met die toppen!!!!! Succes en je zal er geen spijt van hebben succes

Comment

C+_2604.jpg

Girl Scout Cookies:
              GSC_2604.jpg

Silver Haze:
              Haze_2604.jpg

White Widow:
              WW_2604.jpg

Comment

Korte update: Sinds een dag of vier zien de Girl Scout Cookies en White Widow er wat lichter uit. Ze staan sinds 15-3 in de Batmix, dus zo'n 5,5 week toen het me opviel.
                De afgelopen drie dagen krijgen deze twee dus water met 4ml/L Alga Bloom. De Channel+ krijgt de helft. Deze is hetzelfde moment in de Batmix gegaan, maar nog mooi groen.
                De Silver Haze is een week later overgepot, dus kan nog wel even voort op de Batmix. Wel schoot deze flink door, dus de afgelopen dagen zijn er wat knakwerkzaamheden geweest.
                Sinds gisteren is er een setje Blumat's in gebruik genomen. Ik geef dagelijks 500ml water per plant met voeding, de Blumat's zorgen voor de rest.

Het tentje begint mooi vol te raken, maar er is nog wat lucht . Linksonder: Channel+, rechtsonder: Silver Haze, linksboven: GSC, rechtsboven White Widow.
                Ik heb de verschillende planten met een vies Paint lijntje gescheiden van elkaar, zodat wat beter te zien is wat bij welke plant hoort!
                all_3004.jpg
                PS: Indien jullie meer foto's willen zien, geef even aan waarvan en hoe enzo. Dan schiet ik er straks nog een paar...

Comment

die staan goed in de bloei !!!
                  4 ml in eens is dat niet te veel in een keer??en heb je nog growvoeding gegeven tot de topvorming?ik heb de bloom begonnen met 2 ml zo elke week halve ml omhoog gegaan ??maar ik gaf een dag water dan voeding dan w dan v;;kan ook ni zeggen of dat goed was of niet als nieuweling weet wel dat ik grow had mogen geven ivm n tekort dus een les voor mijn volgende keer..komt goed hier..komt fijne tijd aan nu chilzzz

Comment

Mja, Je kan best eens gelijk hebben dat het teveel gaat zijn, maar dan moeten ze dat maar effe zeggen hoor
                    Vooralsnog lijkt 't er niet op i.i.g. Sterker nog, na vier dagen zijn ze beide nog net zo licht van kleur. Nog vergeten te zeggen:
                    Ze hebben afgelopen donderdag voor het eerst ook al 1:1000 Sugar Royal gehad. Ik wilde daar later mee starten, maar het blijkt voor de gehele bloeiperiode te zijn.
                    Met "stimuleert de aanmaak van bladgroen" vond ik 't wel een mooie vervanger voor de Vita Race. (Na een douche met dat spul inderdaad altijd mooie groene planten).

Ze hebben geen groeivoeding gehad de afgelopen maand, vanaf half maart is de Batmix de enige voeding geweest. Op 10 april is er -zeg maar- 'overgeschakeld' naar 12/12.
                    Als ze nog lang zo licht blijven, ga ik misschien paar dagen half Grow/half Bloom geven. Het egale lichte kleurtje lijkt toch een stikstoftekortje. Maar ik zie het eerst nog effe aan voor nu....

En trouwens: Nieuweling? Was jij er eerder deze week niet verantwoordelijk voor dat ik naar de shop reed voor een tientje Lemon Haze? Door die mooie toppen van je. Zag er weinig 'nieuweling' aan,

Comment

Week 3 bloei, gisteren weer wat foto's geschoten in de tent. De afgelopen dagen af en toe terug moeten schakelen naar 275W i.v.m. de warmte.
                      De Channel+ is langzaam aan het veranderen in een suikerwerkfabriek Ziet er prachtig uit, al zeg ik 't zelf.
                      Ze heeft een bloeitijd van 7-8 weken. Daarom ben ik gisteren gestart met 1ml/L Green Sensation samen met 3ml/L Alga Bloom.
                      't Is een mooie, stevige plant die niet al te groot is geworden en weinig neiging tot strekken heeft. Inmiddels staat ze een stukje verhoogd om een eerlijk deel licht te krijgen.

Channel+
                      C+4_1105.jpg C+2_1105.jpg C+3_1105.jpg C+1_1105.jpgGSC1_1105.jpg GSC2_1105.jpg GSC3_1105.jpgHaze_1105.jpg

De White Widow is ook wat lichter van kleur. Die heeft in dezelfde periode als de GSC ook dicht onder de lamp gestaan (vandaar ook dat ik de lamp als oorzaak vermoed).
                      Ze doet 't verder wel goed en is gek op de sensor van de thermometer die ze op de foto een kusje geeft.

White Widow
                      WW_1105.jpg

Overzichtjes, met wederom linksonder: Channel+, rechtsonder: Silver Haze, linksboven: GSC, rechtsboven White Widow.
                      ALL1_1105.jpg ALL2_1105.jpg

Comment

Mooi man.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Lekker bezig! Met de veiligheid zit het sowieso goed nu. Vanaf hier alleen maar genieten! Ik schuif aan.
                          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Dank, de Witte. Leuk dat je effe mee komt kijken

Dkuttekop, genieten is het momenteel zeker! Ze doen het nog steeds en 't groeit en ruikt allemaal prima
                            De paniek van de doorgebrande ventilator is weer weg (gevoelig voor i.v.m. akkefietje in jeugd) en heb er een volle, maar idd veilige tent aan overgehouden.

De afgelopen week zijn er behoorlijk wat fanleaves afgevallen. Vooral de GSC is onderin een nogal kale plant geworden en ook de White Widow was wat voller.
                            Ik heb iets fout gedaan bij die plant(en), maar weet nog steeds niet precies wat. Denk dat ik er ook niet meer achter ga komen. Hou het maar op de lamp die er een paar dagen te kort heeft opgestaan.
                            De Channel+ liet donderdag al enkele amberkleurige trichomen zien. Vandaar lopen prutsen met een reverse ring op de camera en geprobeerd enkele close-ups te maken. Just for fun

Voeding Channel+: krijgt 1ml Green Sensation met 2 tot 2,5ml Alga Bloom. Eens per week 2ml Royal Sugar.
                            Voeding GSC en WW: krijgen 1ml Green Sensation met 2,5 tot 3,5ml Alga Bloom. Eens per week 2ml Royal Sugar.
                            Voeding Haze: 2,5 tot 4ml Alga Bloom. Eens per week 2ml Royal Sugar.
                            (Alles per liter aangegeven, planten krijgen 500ml voedingswater per dag. Verder drinken ze kraanwater via de Blumats)

Channel+
                            C+_front_2105.jpg C+_ftop_2105.jpg C+_topview_2105.jpg C+_cu1_2105.jpg C+_cu2_2105.jpg C+_cu3_2105.jpg

Girl Scout Cookies
                            GSC_front_2105.jpg GSC_low_2105.jpg GSC_topview_2105.jpg GSC_topke_2105.jpg

Silver Haze (ruikt als: Lemon Haze )
                            Haze_front_2105.jpg Haze_topview_2105.jpg

White Widow (met wat nabewerking qua licht)
                            WW_topke_2105.jpg WW_ftop_2105.jpg

Ik doe maar gewoon door, niet gehinderd door enige ervaring Puntje van aandacht is momenteel de luchtvochtigheid: Deze loopt richting de 65% met licht uit momenteel.
                            Attached Files

Comment

Inmiddels begint de Channel+ aan z'n einde te komen en krijgt vanaf afgelopen dinsdag geen voeding meer.
                              Nu er nog maar weinig helder te vinden is en de amberkleurige trichomen langzaam toenemen, wilde ik eens een eerste pluk in de vaporizer proberen.

Ik heb een klein topje onderin de plant verwijderd, half uurtje in de vaporizer gevrot op 100 graden en vervolgens de grinder in.
                              WTF? De grinder maalt niet alles, er blijft wat hards achter: Een zaadje!

Morgen maar even goed de plant nakijken, was vanavond niet helder genoeg om calyxen van ballen te onderscheiden
                              Attached Files
                              Last edited by Raph; 5 June 2016, 23:59.

Comment

Sorry voor de snelle kick. Ik zou echter wel wat hulp kunnen gebruiken.
                                Hieronder enkele foto's van de Channel+, waarop ik mannelijke bloei en balletjes denk te zien? Herma dus?
                                Als iemand dat zou kunnen bevestigen, trek ik 'm alvast de tent uit...

C+_0606_1.jpg C+_0606_2.jpg C+_0606_3.jpg C+_0606_4.jpg

Comment

Bezig...
                                X