Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e Maal autoflowers indoor!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e Maal autoflowers indoor!

Hieperdepiep..!! Modest heeft geoogst !! mysmilie_690.gifsmilie_geb_032.gifGefeliciteerd !
    Vwb je lamp; met 8000 brand-uren zit die nog op 95% dus reken maar uit. (bij 16.000 uur zelfs nog op 85%)
    Bijna iedereen vervangt z'n lamp veel te vroeg, maar geld moet rollen heh..

Het aansluiten ben je al uit zo te zien.
    Allemaal goed nieuws.

grtz,Q
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Gefeliciteerd Modest, geniet ervan !

Nu helemaal content over de gekozen voeding ?

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

kzou die toch maar halen die sugar ghehe heeel goe productje !
          maar ff iets anders ipv de hele kweek door , doe toch maar 1x wekelijks .
          en als het geld er is zou ik die pk13/14 vervangen door de greensensation !
          bij nie goe spoelen en opgebouwde ballast zouten proefj die pk13/14 nog al gruw in de keel .
          voor de rest vraagje maar , help graag als het omthouden word .

groete steund

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd View Post
            kzou die toch maar halen die sugar ghehe heeel goe productje !
            maar ff iets anders ipv de hele kweek door , doe toch maar 1x wekelijks .
            en als het geld er is zou ik die pk13/14 vervangen door de greensensation !
            bij nie goe spoelen en opgebouwde ballast zouten proefj die pk13/14 nog al gruw in de keel .
            voor de rest vraagje maar , help graag als het omthouden word .

groete steund
            Jupjup, Green Sensation wordt nog steeds gebruikt als booster. PK 13/14 gaat enkel worden meegegeven in de 3e en 4e week van de bloei.
            Sugar Royal heb ik ondertussen ook, en gaat 1 maal per week mee gegeven worden.

Ondertussen steekt de GWS al in de weckpot. Qua opbrengst is het echt wel teleurstellend, maar ben wel benieuwd om te roken want de topjes zien er smakelijk uit.
            Grtz

Comment

Eindoordeel:
              Great White Shark autoflower - Huismerk Wietzaadjes.nl
              -Uitzicht: Ziet eruit als buitenwiet. Nogal ruwe toppen met weinig THC. En opmerkelijk donker van kleur. 5/10
              -Geur: Weinig, maar je ruikt wel een frisse citrus smaak. Betert wel in de cure pot. 6/10
              -Smaak: Bij het inhaleren krijg je een zachte rook binnen waarin die citrus terug te vinden is. De nasmaak is wat scherp in de keel. 7/10
              -Effect: Pure body high. Ook wat lang laten staan dus zowiezo al wat aan de zwaardere kant. Maar een zeer duidelijke Indica waarvan je helemaal wegzakt in de zetel. 8,5/10
              Opbrengst (van 2 planten) is 40 gram.
              Northern Lights autoflower - Huismerk Wietzaadjes.nl
              Kleine opmerking hierover. Deze deden er wat langer over om te drogen en ik had ze wat te vroeg in de weckpot gestoken. Enkele dagen geleden zag ik in de hoofdtoppen (gelukkig net op tijd) dat er zich wat schimmel aan het vormen was. Aller er ruimschoots uitgeknipt en de roppen wat kleiner gemaakt. Dan zijn ze een nachtje (zonder lichtdoorlating) mee in de tent gegaan en zo wat 'geforceerd' gedroogd. Hierna mochten ze terug de weckpot in. Wat jammer (kostte me pakweg 3 gram), maar goeie les voor volgende keer.
              -Uitzicht: Hele mooie topjes die goed compact zijn en bomvol trichomen staan. 8,5/10
              -Geur: Niets speciaals, maar daarvoor is de NLS ook bekend. 5,5/10
              -Smaak: Smaak is best ok maar niets speciaals. Doet me wat aan cheese denken. 5/10
              -Effect: Goeie roker voor overdag, ikzelf word er heel erg kalm van.
              Opbrengst (van 3 planten) is 68 gram.

Vanaf nu te volgen in m'n volgend verslag.
              Adios,
              Modest.

Comment

Bezig...
              X