Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 x super skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    9 x super skunk

    Korting op 420shop
    goedendag

    we gaan er eens in vliegen , na lange tijd en veel opruimwerk is het me eindelijk gelukt voor er een tentje te zetten

    dus de bedoeling 9 maal super skunk in een sj ds 120 .
    ik ben al begonnen sinds vorige week met ontkiemen en sinds zaterdag steken ze in turf potjes .
    stand van zaken voor de moment P1010031.jpgP1010034.jpg
    mijn opstelling :
    1x Kweektent Secret Jardin DS 120 II 120x120x180cm
    1x 400 ELT kit + Philips 400W HPS + spiegelkap. (hamerslag mogelijk) ( deze word in de toekomst vervangen door aan adjust a wing )
    1x Aansluitsnoer 2 meter
    5x Aansluitsnoer 3x1.5mm2
    1X G-tools Buisafzuiger 420m3 met fancontroller (klimaat beheersing)
    1x Empire 300m3 filter
    1x Doos 5m combiconnect 127mm
    3x Slangklemmen 60-135mm
    1x Lamphangers tot 70KG
    1x Thermo/hygro min/max meter
    1x Tent clipfan
    1x Davin 2 x 600W schakelkast
    en dan nog voeding van plagron en aptus ( overschot van de vorige kweek ) die gaan vervangen worden door canna of advanced nutrients
    en 9 x 18 liter pot vierkant

    dit was het dan voor vandaag , have A nice day

    #2
    Re: 9 x super skunk

    Ga je die turfpotjes hergebruiken?
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: 9 x super skunk

      mooie opstelling,een goed begin is het halve werk
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Re: 9 x super skunk

        @ de witte : nee ik doe dat nooit , die gaat zo de 18 l pot in .
        @joremkrank : idd zo te zien ben ik 2 klein details vergeten , ik gebruik universele potgrond van de hubo als test normaal gebruik ik plagron aarde.
        en voor de moment zijn ze aan het voor groeien onder een cfl lamp van 250 w en daarnaast staat de luchtbevochtiger op 80

        Comment


          #5
          Re: 9 x super skunk

          neem toch gewoone growshop aarde wat maakt die paar pleuro,s toch uit
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Re: 9 x super skunk

            je hebt er een punt in , maar het kortste bij is brussel en daar al rond rijden is al een heel beleving slecht voor mijn zenuwen en heel brussel kan zien waar je binnen gaat
            en per post pakket dat is ook geen goedkoop grapke , dus wil ik het zo eens testen als het tegen slaat dan heb ik niet veel keuze voor na brussel te bollen.

            Comment


              #7
              Re: 9 x super skunk

              ey allemaal
              groei week 1 zit erop ,alles verloopt rustig lv 80 nog en voor de rest niets speciaal
              20160313_180838.jpg20160313_180901.jpg
              eind van de week komt er een nieuwe update

              Comment


                #8
                Re: 9 x super skunk

                Nice, mooie opkomst.
                Is dat de Super Skunk van Sensi seeds ?

                Als je straks gaat overpotten kun je best even kijken of je ze uit die turfpotjes kan kiepen als je ze wat droger laat worden, of dat je voorzichtig de bodem uit die potjes knipt.
                Een wietplant hou je normaal eigenlijk te droog voor deze potjes, de penwortel komt er niet zo goed doorheen, die zit nu al op de bodem te kloppen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: 9 x super skunk

                  QnQ thx voor de tip , ga ik zeker eens proberen ,mijn planning is voor ze eind van de week in 18 liter potten te overpoten en dan op 12 /12 te zetten onder de 400w hps . nu hangt er een 250w cfl lamp boven .
                  en het is super skunk van huismerk wietzaadjes.

                  Comment


                    #10
                    Re: 9 x super skunk

                    Met die turfpotjes moet je even aankijken natuurlijk, misschien komt de penwortel er wel doorheen, dan kun je die bodem niet wegknippen of ze eruit halen.
                    Dan misschien wat gaatjes in die potjes prikken ofzo, ik heb ze eigenlijk maar 2x gebruikt, met wietplanten en zonnebloemen en ze hadden allemaal moeite met die potjes.
                    En toen heb ik ze op de composthoop gekieperd.

                    Okidoki, ik ben benieuwd, Super Skunk moet wel goed zijn, anders had het wel Average Skunk geheten eh.
                    Succes!
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: 9 x super skunk

                      het idee van de composthoop dat ga ik ook doen ben ze ook zo moe als kou pap en gewoon terug klein potjes nemen .
                      stand van zaken voor de moment : gisteren heb ik ze in hun 18 l over gepot ( probleem met de turfpotjes )
                      nu nog een paar dagen in groei laten staan ,ze krijgen nog alleen water voor de moment en de klok staat op 16/8
                      lv is 75-80 , en voor de rest zal alles wel in orde komen ,het is allemaal leer geld

                      Comment


                        #12
                        Re: 9 x super skunk

                        en hier is de foto , eind groei week 2
                        20160317_184631.jpg

                        Comment

                        Bezig...
                        X