Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kera Critical
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Kera Critical
Hallo allemaal,
We zijn een paar dagen verder en ben tot de conclusie gekomen dat de fim niet was gelukt, ze groeide gewoon door,
Deze van boven
Dus nieuwe poging
Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Helemaal onderaan de stam net naast t lobblaadje ontspruit er ook iets, heb dit nog niet eerder gezien. /20160322/3d83658c4ea043b999f7e50d5f3717cf.jpg[/IMG]
Zo ziet ze er nu uit
Grtjs, LP
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
-
Hallo allemaal,
Bedankt QnQ fijn te weten dat t niks bijzonders is en ja ben t helemaal met je eens dat ze dr goed uitzag!
Vindt t eigenlijk best jammer dat je het toppen/fimmen alleen maar kunt leren door het eerst doen en om vervolgens van het resultaat te leren met de kans dat je t volledig verkloot.
Vandaag groeidag 22, licht nog op 18/6, heb moeite met de luchtvochtigheid tis aan de droge kant. Met licht aan rond de 30% snachts rond 40%. Misschien komt het doordat ik hier centrale afzuiging heb die ik niet kan uitzetten icm cv, ook al hangen er waterbakjes t blijft droog.
Maar wie weet kan ik ergens een goedkope luchtbevochter op de kop tikken.
Maar ze doet haar best (ik hoop dat ze mijn geklungel vergeeft) en perst worteltjes door t winddoek richting de kleikorrels. Ook is ze in omvang flink toegenomen nu 43cm breed en 21cm hoog. De grote fanbladeren duw ik een beetje naar beneden zodat de onderliggende uitlopers goed in het licht komen.
Ik geef haar van onderen groenetheewater met 1ml per liter growth-c.
20 minuten na de watergift zet ik t kraantje open en alles wat overtollig is vloeit weg. Ben nog een beetje zoekende naar de beste intrek tijd.
Dit doe ik om de 4 a 5 dagen.
En dit beesie kwam ik tegen onder de pot van de aardbeien van een kennis , ze had ze net uit de koude kas gehaald.
Gek beesie het kan niet rechtuit vliegen alleen in cirkels, doet eigenlijk meer alsof ie springt.
Wie kent deze? Hoort ie bij de goeie of de kwaaie?
Bedankt voor t lezen/kijken
Grtjs LP
Comment
-
das just een toekomstige bij of wesp ,,niet?Ga je nog lang groeien?ziet lekker uit daar..voor je lv kan je je tentje goed besproeien aan de zijkanten binnen met een plantspuit en natte handoeken rondom je plant helpt ook goed!je plant mag ook nog besproeit worden tot dat er beginnende topjes komen;; fijne hobby he succes met je kweek en volg weer een verslagske bij grtLast edited by sorensens83; 26 March 2016, 13:52.
Comment
-
Howdy,
oww een toekomstige bij of wesp....shit dan heb ik die voor niets om zeep geholpen, ik groei zolang als nodig, wil natuurlijk proberen een zo groot mogelijk oppervlak te verkrijgen.
6 Potjes met water staan al rondom maar ga zo de wanden sproeien.
Tis een fijne hobby en altijd dichtbij en lekker in de warmte!
Grtjs LP
Comment
-
Mooie plant Lutje,
Ik heb deze week ook proberen fimmen (eerste keer) en het ziet er ook naar uit dat ik het verkloot heb. Iets te hoog gefimmd en zit nu met drie planten met verminkte blaadjes
Je geeft je plant water met groene thee? Wat is het idee hier achter? Mss leer ik nog wat bij
grts
Comment
-
Je ziet dat het altijd weer goed komt als je niet al te gek doet.
Mooie plant is het geworden, dat kan best een monster worden.
Dan kun je die Medisana ook achterwege laten strax.
Check het aantal vingers aan het blad.
Het is gedeeltelijk genetisch bepaald, maar over het algemeen kun je zeggen; hoe meer vingers aan een blad, hoe blijer de plant is.
Deze van jou is superblij zo te zien.
Dat beestje was een springstaartje denk ik, die kunnen weinig kwaad. (determinatie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostJe ziet dat het altijd weer goed komt als je niet al te gek doet.
Mooie plant is het geworden, dat kan best een monster worden.
Dan kun je die Medisana ook achterwege laten strax.
Check het aantal vingers aan het blad.
Het is gedeeltelijk genetisch bepaald, maar over het algemeen kun je zeggen; hoe meer vingers aan een blad, hoe blijer de plant is.
Deze van jou is superblij zo te zien.
Dat beestje was een springstaartje denk ik, die kunnen weinig kwaad. (determinatie)
Aangekomen bij groeidag 29
Op 28 -3 licht naar 12/12
Voeding : 2.5ml per liter van de growt-c
1ml per liter flower -c
Voorbloei waargenomen sinds 26-3
Persoonlijk had ik haar nog wel een weekje op 18/6 willen laten maar een stroomstoring 5 uur voordat het licht uitging die langer dan een uur duurde heeft mij er toe gedwongen.
Ja lol die medisana, komt uit het gezamenlijk krantehok, heb zelf nog wel een knetterbijl.
Groene thee, hier kraantjes water met ph 8, groene thee maakt het naar 6. Volgens mij doet voeding dat ook.
Idd een springstaartje, heb er vrede mee.
uploadfromtaptalk1459597404694.jpg
uploadfromtaptalk1459597431670.jpg
uploadfromtaptalk1459597453142.jpguploadfromtaptalk1459597453142.jpguploadfromtaptalk1459597493299.jpg
Tot later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lutje Peer View PostHallo allemaal,
Aangekomen bij groeidag 29
Op 28 -3 licht naar 12/12
Voeding : 2.5ml per liter van de growt-c
1ml per liter flower -c
Voorbloei waargenomen sinds 26-3
Persoonlijk had ik haar nog wel een weekje op 18/6 willen laten maar een stroomstoring 5 uur voordat het licht uitging die langer dan een uur duurde heeft mij er toe gedwongen.
Ja lol die medisana, komt uit het gezamenlijk krantehok, heb zelf nog wel een knetterbijl.
Groene thee, hier kraantjes water met ph 8, groene thee maakt het naar 6. Volgens mij doet voeding dat ook.
Idd een springstaartje, heb er vrede mee.
[ATTACH]291106[/ATTACH]
[ATTACH]291107[/ATTACH]
[ATTACH]291108[/ATTACH][ATTACH]291108[/ATTACH][ATTACH]291109[/ATTACH]
Tot later
Groeidag 35
Elfde dag 12/12
Dag 13 van de voorbloei
Voeding Growth-c 5ml pl
Flower -c 5ml pl
Heb haar nog onder de Tneon staan, mijn actieve inblaas begon dusdanige herrie te maken die dan ook nog eens versterkt werd door de MDF kast dat echt niet kon.
Dus blijft de hps voorlopig uit.
Ondertussen groeit ze lekker door en is ze aardig dorstig, geef nu om de dag water.
Nog heel even en dan kan ik bloeidagen gaan tellen.
uploadfromtaptalk1460118833757.jpg
uploadfromtaptalk1460118901226.jpg
Prettig weekend allemaal!
Grtjs LP
Comment
Comment