Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x90 full spectrum led kweek (450w) indoor Euforia, Sour Diesel, Royal Caramel
Re: 5x90 full spectrum led kweek (450w) indoor Euforia, Sour Diesel, Royal Caramel
UPDATE
Dag 85. Nog twee weken bloei te gaan voor m'n harstorens!
Vanaf vandaag alleen nog maar afgezuurd water.
De toppen knisperen van de hars. Ik had gelezen dat led goed is voor harsproductie. Lijkt blijkbaar toch te kloppen! DSCN6216.jpgDSCN6206.jpgbud6.jpgDSCN6225.jpgDSCN6227.jpgDSCN6228.jpg
Re: 5x90 full spectrum led kweek (450w) indoor Euforia, Sour Diesel, Royal Caramel
Yeuj, die zien lekker wit.
Wat ze in dikte tekort komen maken ze goed in trichomen-productie.
Mogelijk speelt de overdaad aan stikstof een rol in de beperkte omvang van de toppen ?
Dag 95. Bijna 100 dagen in bedrijf! Terug een update.
Intussen 8 weken bloei. Plantjes worden sinds tien dagen gespoeld. Het lagere blad begint te vergelen. De topgroei sinds tien dagen geleden is redelijk minimaal. Misschien toch een overschot stikstof. Ik had veel vroeger in de groei al een keer moeten spoelen vrees ik. Weer iets geleerd voor volgende keer ...
De Euforia had sinds het begin al wat rare trekjes.
Rimpelig blad, achterstand in groei. Tijdens lts per ongeluk ook 1 van haar cola's afgebroken dus ze heeft kortweg wel wat stress te verduren gehad. In plaats van dikke toppen heeft ze heel veel topblad bomvol hars/ trichomen.
In verhouding veel meer dan de drie andere planten:
Onderaan nog een paar closeups van trichomen. Zit nog niet veel amber tussen. Het plan was om de dames dit weekend over te kling te jagen maar ze lijken wat achter te lopen op schema. Ik heb eens gelezen dat afbloeien onder led langer kan duren dan bij traditionele hps. Wat denken jullie?
Heb ooit op een forum gelezen bij een Cree led grow dat de bloeiperiode 1 tot 2 weken langer was. Heb er verder geen ervaring mee. Ziet er heerlijk uit trouwens!
Comment