Mijn kweek setup:
2x CBD cheese (indica)
90x90x170 tent
250watt lamp
Geen speciale voeding.
Alleen regenwater
Ik ben begonnen als extreem amateur door het zaadje te planten in grond wat ik uit me eigen tuin heb gepakt en bij en planten een bureau lamp boven heb gehangen van 25 watt. In een doos.
18-6 verlichting
(Ps.ik zag dat ik het geluk had dat van 1 zaadje 2 plantjes waren gekomen)
Na 2a3 weken begon ik te zien dat ze te groot werden voor de kleine doos,het gel potje waar ze in zaten.
Ik moest ze zowiezo scheiden voordat de wortels door elkaar gingen zitten.
Dus heb ik een groter doos gemaakt en de plantjes verpot in een groter plantenbak.
Weer een paar weken voorbij en nieuwe lampen gekocht voor me dames 2x tornado spaarlampen met goede resultaat.
Na weer een paar weken besloot ik toch voor een compleet kweek tent te gaan van 90x90x170 met koolstoffilter, afzuiger, kweek lamp set en mini ventilator.
Sinds ik deze setup heb gaat het veel sneller met me dames hier heb ik een paar fotos hoe ze zijn veranderd.
Hier had ik de grote bladeren verweidert.
Ik ben inmiddels begonnen met de bloeifase 12-12
De volgende post laat ik fotos zien hoe de toppen er uit zien na 3 weken.
2x CBD cheese (indica)
90x90x170 tent
250watt lamp
Geen speciale voeding.
Alleen regenwater
Ik ben begonnen als extreem amateur door het zaadje te planten in grond wat ik uit me eigen tuin heb gepakt en bij en planten een bureau lamp boven heb gehangen van 25 watt. In een doos.
18-6 verlichting
(Ps.ik zag dat ik het geluk had dat van 1 zaadje 2 plantjes waren gekomen)
Na 2a3 weken begon ik te zien dat ze te groot werden voor de kleine doos,het gel potje waar ze in zaten.
Ik moest ze zowiezo scheiden voordat de wortels door elkaar gingen zitten.
Dus heb ik een groter doos gemaakt en de plantjes verpot in een groter plantenbak.
Weer een paar weken voorbij en nieuwe lampen gekocht voor me dames 2x tornado spaarlampen met goede resultaat.
Na weer een paar weken besloot ik toch voor een compleet kweek tent te gaan van 90x90x170 met koolstoffilter, afzuiger, kweek lamp set en mini ventilator.
Sinds ik deze setup heb gaat het veel sneller met me dames hier heb ik een paar fotos hoe ze zijn veranderd.
Hier had ik de grote bladeren verweidert.
Ik ben inmiddels begonnen met de bloeifase 12-12
De volgende post laat ik fotos zien hoe de toppen er uit zien na 3 weken.
Comment