Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nee deze kweek niet meer de volgende kweek ga ik het doen of raad je me het aan om het toch te doen de laatste paar weekjes, zojah welke voeding raad je me aan en waar kan ik die kopen.
Nu ga je een bodemverbeteraar en bloeistimulater geven terwijl je plant honger heeft?
Alsof je een peuter nieuwe inlegzooltjes en een vitaminepil, in plaats van gezonde VOEDING geeft
Klopt het dan dat ze nu 2,5 week witte pruikjes heeft of langer?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ja, bij tuincentrum hebben ze biologische voeding voor bloeiende planten.
Kijk goed naar de dosering en blijf hier ver onder, begin met een kwart van de voorgeschreven dosering.
Ik heb geen ervaring met PK 13 14, maar daar zijn ook richtlijnen voor hoe je deze moet gebruiken. Lees dat goed!
Er vanuit gaand dat ze 8 weken bloeien normaliter ( dat weet je natuurlijk zelf het beste) geef je na 6 a 6,5 week geen voeding meer. Daarna geef je alleen maar water.
De bloei tel je idd pas vanaf dat je pruikjes ziet.. dus denk dat je nog wel 4-5 weken te gaan hebt.. beetje voeding (bio) en met wat geduld ga je toch nog iets lekkers krijgen succes
Grote dame geknipt paar dagen geleden omdat het maar niet beter werd.
2 weken voorbloei.
4 of 5 weken normale bloei.(erg vroeg maar was niet anders denk ik)
Voeding gebruikt biobizz ofzoiets maar het ging alleen maar slechter.
De andere staat er nog die heeft tot nu toe het erg naar haar zin.
Ik heb geprobeerd om foto te maken van met microscoop hoe de trichomen er uit zien van de toppen die ik geknipt heb van me grote dame.
Comment