Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SOG - 600 Watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: SOG - 600 Watt

Gaat goed Faach, nog steeds even succesvol creatief
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Update (gegevens/foto's van gisteren)
      Dag 97
      Geplant (zaadjes) 2016-04-23 3 dgn / 0.4 wkn op 24/0
      Overgepot en op 12/12 2016-04-26 94 dgn / 13.4 wkn op 12/12
      Bloei 2016-05-17 73 dgn / 10.4 wkn bloei

Eerst even een paar random shots van de tent:

20160728 (19).jpg 20160728 (17).jpg 20160728 (16).jpg

20160728 (15).jpg 20160728 (7).jpg 20160728 (12).jpg

20160728 (14).jpg 20160728 (10).jpg 20160728 (8).jpg

20160728 (9).jpg 20160728 (20).jpg 20160728 (22).jpg

En nog wat foto's van mijn klein tentje met verotte stekken:

20160728 (2).jpg 20160728 (1).jpg 20160728 (3).jpg

De hele verotte zijn moneymakers aan het reveggen, de andere Skunk van een vriend van mij.

Die twee in de pot waren de mooiste planten, dus daar wil ik moeder planten van maken.

Verder was een skunk stek goed aangeslaan.

Deze heb ik nu (op een verhoging) in de 12/12 tent gezet, om te kijken wat die gaat doen qua groei, en met name de hoogte:

20160728 (4).jpg 20160728 (5).jpg 20160728 (6).jpg

Langzaam gaan ze nu een voor een om in de tent.

2 zijn droog en zitten nu in een weckpot te curen.

En er hangen nu 3 te drogen.

Huidige tussenstand:

Auto - Bubblegum 1 19
      Auto - White Widow 21
      Auto - Bubblegum 2 17
      MoneyMaker 1 16
      MoneyMaker 2 18

De Bubblegum 3 ben ik volgens mij kwijt (naamstokje weg), die komt als waarschijnlijk MoneyMaker op de kaart , tenzij ik hem terug vind
      Attached Files
      Last edited by Faach Viechuur; 30 July 2016, 20:05.

Comment

Vandaag ook nog twee omgehakt (moest nog verder met knippen).

20160803 (1)-2048.jpg20160803 (4)-2048.jpg

De linker had ik een stek van gemaakt na 5 of 6 weken bloei, die staat nu te reveggen (zie vorige post), en moet uiteindelijk een moederplant worden.

Sorry voor de steeds veranderende vergelijkingsmaterialen, maar ik ben mijn jointjedraaien.nl aansteker kwijt

Comment

Sorry dat ik dit bij je dump hier, maar ik lees in je mooie verslag iets over verotte stekjes.. Hoe verot zijn ze en wat ga je met ze doen?

Ik heb zelf een stekje wat ik in een flesje water op 12/12 heb staan om te onderzoeken welk geslacht de moederplant is, echter, ze vertoond een gebrek en ik denk dat het rot is. Enige woorden van wijsheid? Zou dit in theorie nog een gezonde plant kunnen worden? In theorie want in de praktijk gooi ik um gewoon weg als ik weet wat het geslacht is. Alvast bedankt.
          image.jpg
          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

No problem, maar helaas ben ik ook geen stekken expert

Met verrotte stekken bedoelde ik eigenlijk mijn reveggende stekken. Daar sterven de toppen af, en zien er allemaal watsneu uit.

Die foto's van jouw weet ik zo niet, enige wat me opvalt is dat het nieuwe blad aangetast lijkt?

Ik had ook stekjes van een vriend gekregen (waarvan nu eentje op 12/12 staat, omdat die groot genoeg is)

Maar daar sterfde wat "oud" blad af, aan de onderkant. Hoorde ook niet zo volgens mij, maar kan met verzorging te maken hebben

Maar weet niet of die van jouw al geworteld was? Want hij staat op water (lijkt me dan niet)

Ik zou hem eerst op 24/24 of 18/6 zetten in aarde, goed laten wortelen en wat nieuw blad aan laten maken, en dan pas op 12/12 zetten.

Comment

Thanks Faach, ze staan inderdaad in water. Ik heb eerder op aarde gestekt, maar daar kreeg ik ook problemen met de bovenste blaadjes. Ze staan in water omdat ze dan niet hoeven te wortelen en toch het geslacht laten zien, en daar is het mij om te doen, daarna gooi ik ze weg en weet ik het geslacht van de moederplant. Ze moeten nog anderhalve week voordat ze het geslacht laten zien, dus ben benieuwd.
              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Hoe staan ze er bij en wat is het plan voor volgende ronde? Ik was al een tijdje aan het denken om hetzelfde te doen, maar wijk niet graag af van mijn scrog. Maar aangezien ik wat te ethousiast geweest ben met zaden inkopen/ruilen wil ik het eens proberen. Zou je volgende keer direct starten op 12/12, of toch effe voorgroeien?

Comment

Ja verslag is helemaal niks meer geworden mijn excuses...... heb ook geen foto's meer geschoten. Ze zijn inmiddels allemaal omgehakt.

Ze zijn inmiddels ook droog. Uiteindelijke resultaat: 580 gram gedroogd, en toch allemaal nog kleine topjes die op de berg knipafval zijn beland.

Had inderdaad toch die onderste takken net zo goed weg kunnen halen, was het misschien nog bovenop bij gegroeid

Maar ben er zeer tevreden mee, alleen heb ik echt twee soorten wiet, waarvan een toch echt minder is

Het is ook pas net droog, dus misschien wordt de smaak nog beter, maar ook de structuur van de toppen is anders.

Voelt hard en takkig. Terwijl de andereecht een mooi wietje is, en nu ook al heerlijk smaakt.

Anyway, ik weet nog niet wat ik ga doen. Wel wil ik het voorlopig bij een SOG houden. Beviel me toch goed.

Ik heb ze ook direct op 12/12 gezet, alleen ze zijn me VEEL te hoog geworden. Ik had ze ook niet getopt.

Dat zou ik volgende keer wel doen als ik, als ik met zaden ga werken.

Ik ben nu aan het expirimenteren met stekjes, om de ideale hoogte te krijgen. Lijkt nu vanaf 2 nieuwe internodes op 12/12, dan zijn ze 40-50 cm.

Had alleen aarde hergebruikt en er wat bodemverbeteraar ingegooid, maar ze lijken het niet echt fijn te hebben

Het is ook een experiment, dus misschien flikker ik die nog wel weg.

Probleem is nu een beetje dat mijn moederplant, of eigenlijk stek, vet langzaam en supercompact groeit onder de groeiled.

Dus duurt nog wel even voordat ik daar 30 stekken van kan halen

Comment

Toppen op welke internode? Nemen ze dan niet teveel plek in? Volgens dat no mercy artikel moesten ze vanaf dag 1 op 12/12. Enfin, ga is zoeken opt net en wsl ook is proberen.

Comment

Yup heb ik ook gedaan, direct op 12/12.. maar toch te groot geworden. En toppen heb ik niet gedaan, inderdaad ivm met de breedte. Misschien helemaal snoeien

Maar misschien heeft het ook met het licht te maken, en als ik er meer blauw bij had gehad, dat ze nog wel wat kleiner waren gebleven.

In het begin waren ze redelijk compact. Maar op een gegeven moment begonnen ze als een malle te strekken.

Zoals Flinstond aangaf, het heeft er ook mee te maken dat ze op een gegeven moment aan de zijkant geen licht meer krijgen, maarja...de bedoeling is juist dat ze dicht op elkaar staan

Comment

• Cleargreen
                        Cleargreen commented
                        Editing a comment
                        Blijven ze met kleinere potten niet ook kleiner?

580 gram droog. Gigantisch mooie opbrengst, bijna de gram per watt gehaald kul!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                      Terminate the hate and spread the positive

Comment

lekkere opbrengt ja super gedaan!
                        Smoke weed every day!

Comment

ik zag niks meer hierover, en das een compliment.

Comment

Die naam ook en dat plaatje
                            En ook nog fuckin goed kweken!!

Super om te zien!
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

ghehehehe

Comment