Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

buitenkweek autoflowers

Korting op 420shop
    Hey,
    ik heb al met heel veel verschillende merken en leveranciers van zaden gewerkt en dacht nu eens een testronde te doen met het huismerk van wietzaadjes.nl en omdat ik al heel goede resultaten gehaald heb met autoflowers,heb ik gekozen van hun huismerk,autoflower:de big devil, cheese,critical +,power plant en superskunk....heb de zaden net te ontkiemen gelegd van gisteren en zoals het nu evolueert,denk ik dat ik morgen kan gaan planten.....eens alles beetje op gang is,zal ik foto's posten en meer uitleg over hoe ik ze probeer te kweken....zo heeft ieder zijn eigen manier en principes...zolang we goede resultaten bereiken en er plezier in hebben,is alles ok,niet?tot later?

Re: buitenkweek autoflowers

Ga je een kweek verslag doen ?
    sigpic
    LED there be light

Comment

Ik denk dat dit er een is kanon.
      Succes Yvanneke!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

mss handig om een buiten topic in de juiste sectie te zetten
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

hoe en waar moet ik dat kweekverslag dan posten aub?Heb wel beetje groene vingers,maar ben qua computers en dan nog zacht gezegd geen talent.....technofoob? dank u,QnQ....iedereen heeft wel al eens ontkiemd zaadje gezien,dus voorlopig geen posts.....was hier 4 op 4 qua ontkieming en allemaal netjes bovengekomen op dag of 3,binnenkort de superskunk...de cheese,critical +,big devil en de pp doen het goed....tot hiertoe zeer tevreden...zal binnenkort verslag+ foto's posten in juiste sectie.....

Comment

Bezig...
          X