Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek critical super silverhaze 5 stuks 1 candy kush 1 caramel haze!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek critical super silverhaze 5 stuks 1 candy kush 1 caramel haze!!

Korting op 420shop
    Halo ben nieuw hier heb een tentje 120 bij120 met een 600 watt ben begonnen maandag 11 april om 19 u.
    Gepot in stekken grond onbemest. Vier dagen later 3 boven.mits men temperatuur paar dagen te hoog maximaal 34 graden en men lucht vochtigheid was constant 35 % nu is alles op peil maar vier stuks nog steeds niks hoelang nogwachten of wat kan ik doen.de bedoeling is hier een vette scrog neer te gooien! te Foto's volgen grts

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hier de foto's ben wel direct 600 watt beginnen te gebruiken kan zijn dat ze mes verbrandt zijn Door hoge temperatuur

De filter wel weg gepakt koolstof

Dit

zo moeten ze worden

Ga 18 liter potten gebruiken wil ze eerst twee weken laten groeien in kleine potten tot de wortels goed zijn dan in grote 18 l in de royal mix hopelijk komt goed comentaar welkom
    Gr bedankt
    Attached Files
    Last edited by pitster; 20 April 2016, 20:22.

Re: Eerste kweek critical super silverware 5 stuks 1 candy lush 1 caramel haze!!

Aloha nieuweling.
    Ik wilde alleen even opmerken dat ik denk dat je lamp te hoog hangt.
    De plantjes lijken te strekken, en dat doen ze alleen maar als ze te weinig lichtdruk hebben.
    Hou de aarde vochtig van die nog boven moeten komen.

Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Eerste kweek critical super silverhaze 5 stuks 1 candy kush 1 caramel haze!!

Lampen hangen op 62 cm boven de top van de plant wel de eerste twee dagen toen uitwaren hing de lamp 75 cm kan da kwaad dat die een beetje strekken voor als ik wil scroggen

Comment

Re: Eerste kweek critical super silverhaze 5 stuks 1 candy kush 1 caramel haze!!

Hallo pitster.. welkom hier
        Zet de lamp maar gewoon op 60 cm van bovenste van plant af.. dan zal die ook niet meer strekken!!!zet u een bevochtiger in de tent dat zal ook helpen u lv wat omhoog te krijgen.. aangezien ze de royalmix ingaan na twee weken zeker nog geen voeding geven.. daar kan je stiller mee beginnen eens ze vier weken in de andere grond staan.. ik werk met dezelfde producten dus komt wel goed hier.. Dat u plant beetje gestrekt is heeft ook helemaal geen nadeel voor u scrog.. aangezien je u plantjes toch gaat toppen?! Zullen ze wel lekker breed en bossig worden .. en zoals eerder gezegd goed vochtig houden die potjes maar zeker niet verzuipen!!!25 ml water per dag is zeker voldoende voor die zaailingen... Poweroots mag je ook minimaal om de dag eens bijgeven dat zijn toch geen meststoffen! Je hebt alle nodige materiaal en producten om een superkweekje neer te zetten... Succes erbij grtzzzzz

Comment

Bezig...
        X